Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (1 minutt siden):

Dan har vel ikke mye sjans til å vinne over noen av de gjenværende, hehe. Lasse, Hashid eller Henrik er nok sterkere fysisk.  Det eneste måtte være flaks i øksekast. Tvilsomt at 2.kjempe velger dette.

Nei det har du rett i, tviler på at noen av gutta velger økskast når de er mye sterkere, er det jentekamp håper jeg Ivana, liker henne kjempe godt,men minst av damene der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Peggy-Lovise skrev (1 time siden):

Jeg liker Dan jeg 🤣🤣

Har heller ikke noe mot han. Han er en sleiping, men en blid og "ærlig" sleiping om man kan si det sånn😅

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (6 timer siden):

Har heller ikke noe mot han. Han er en sleiping, men en blid og "ærlig" sleiping om man kan si det sånn😅

Bare han ikke vinner farmen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (10 timer siden):

Jeg liker Dan jeg 🤣🤣

Jeg også - og tenk så kjedelig det hadde vært uten han. Reine leirskolen ellers. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (14 minutter siden):

Jeg også - og tenk så kjedelig det hadde vært uten han. Reine leirskolen ellers. 

Nja vi har jo Lasse 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Nja vi har jo Lasse 🤪

Han hadde vi klart oss uten. Han tror han er morsom, men jeg synes ikke det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tonebelinda skrev (2 timer siden):

Han hadde vi klart oss uten. Han tror han er morsom, men jeg synes ikke det.

Kranglene mellom Henrik og Lasse var mye mer underholdende enn noe Dan har gjort 🤪 Jeg flirte for første gang denne sesongen 😅

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Cid skrev (20 minutter siden):

😅

Spoiler

Denne uka er han desperat. Han vil så gjerne være der, men vet at han står i fare for å ryke. Så sier han foran kamera at han vil prøve å bli førstekjempe for å redde Ivana.  Altså, slik at vennene hans hjemme i 2022 skal tro at han velger å reise hjem. At det ikke er fordi han ikke klarer å vinne.  Når han kommer hjem, så sier han vel til alle at han kunne lett ha vunnet hele skiten hvis han gadd. Dust.

nå manipulerer han Ivana slik at hun må velge ham til storbonde hvis det er hun som skal i kamp og taper.

Sleip politiker-drittsekk

 

 

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (19 minutter siden):
  Skjul innhold

Denne uka er han desperat. Han vil så gjerne være der, men vet at han står i fare for å ryke. Så sier han foran kamera at han vil prøve å bli førstekjempe for å redde Ivana.  Altså, slik at vennene hans hjemme i 2022 skal tro at han velger å reise hjem. At det ikke er fordi han ikke klarer å vinne.  Når han kommer hjem, så sier han vel til alle at han kunne lett ha vunnet hele skiten hvis han gadd. Dust.

nå manipulerer han Ivana slik at hun må velge ham til storbonde hvis det er hun som skal i kamp og taper.

Sleip politiker-drittsekk

 

 

Ser tydeligvis en helt annen Dan enn deg og flere her. Ikke har jeg bestemt meg for å mislike han uansett heller
Liker Dan jeg. Og tror på det han sier ang Irvana. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fint å se at Henrik og Lasse fikk skværa opp seg imellom, nå tipper jeg ting roer seg og at Lasse kommer til å bidra som før igjen. Men en ting jeg lurer på- tror dere at de fant på denne Torpet-tvisten underveis i sesongen for å få de «riktige» personene inn på Farmen igjen, eller var det planlagt hele veien? Virket så plutselig og uventet på dem alle liksom, og så rart å kaste tre nye inn dit etterpå😅

Men flott for Benjamin, han virker å stortrives der, så får bare håpe at han vil overleve duellen og kommer seg hele veien inn til Farmen igjen. Synes ikke noe om måten de to andre rottet seg sammen mot hun siste dama der inne- får litt dårlige vibes av hele opplegget, ufint spill og ikke verdig finale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (Akkurat nå):

Men flott for Benjamin, han virker å stortrives der, så får bare håpe at han vil overleve duellen og kommer seg hele veien inn til Farmen igjen. Synes ikke noe om måten de to andre rottet seg sammen mot hun siste dama der inne- får litt dårlige vibes av hele opplegget, ufint spill og ikke verdig finale.

Helt enig, råttent av de 2 andre der inne. Så skjønner egentlig veldig godt at Cecilie har følt seg utenfor der inne. Og hyggelig å se hvor godt hun og Benjamin fant hverandre. I det hele tatt, gøy å se Benjamin der inne - der kom han virkelig til rette  :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
tonebelinda skrev (5 minutter siden):

Ser tydeligvis en helt annen Dan enn deg og flere her. Ikke har jeg bestemt meg for å mislike han uansett heller
Liker Dan jeg. Og tror på det han sier ang Irvana. 

 

Selvfølgelig, det er mange som ser helt forskjellig på det. Kjedelig om alle var enige :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Blekkulfina skrev (8 minutter siden):

Fint å se at Henrik og Lasse fikk skværa opp seg imellom, nå tipper jeg ting roer seg og at Lasse kommer til å bidra som før igjen. Men en ting jeg lurer på- tror dere at de fant på denne Torpet-tvisten underveis i sesongen for å få de «riktige» personene inn på Farmen igjen, eller var det planlagt hele veien? Virket så plutselig og uventet på dem alle liksom, og så rart å kaste tre nye inn dit etterpå😅

Men flott for Benjamin, han virker å stortrives der, så får bare håpe at han vil overleve duellen og kommer seg hele veien inn til Farmen igjen. Synes ikke noe om måten de to andre rottet seg sammen mot hun siste dama der inne- får litt dårlige vibes av hele opplegget, ufint spill og ikke verdig finale.

Torpet-tvisten er vel bare en ny variant av å ta inn utfordrere på Farmen? Vanligvis kommer det inn 3 nye og kjemper om plass til 1. forskjellen er vel bare at denne gang er også utslåtte Farmenfolk med på å kjempe om plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...