Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen

Så fort tiden går. Nå har jeg sett søndags-Farmen

Spoiler

Det var nok dumt av Benjamin å velge den grenen med en vond hånd.  Ordføreren får jeg stadig mer i vranga.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blueberrymuffin skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Står veldig respekt av måten Henrik sier ifra, og er tydelig med Lasse.

Ble litt skuffa over tvekampen, hadde håpet Benjmin vant. Mitt inntrykk er at Lasse var heldig fordi Benjamin bommet og gjorde mye feil. Lasse virker ikke ut som den sterkeste, han brukte ganske mange slag bare for å få ned en nagle.

Men veldig positivtoiverrasket over at Lasse var voksen nok til å ta praten med Henrik når han kom inn igjen. 

Henrik er iværtall blitt en storfavoritt hos meg. Synes han er real og en likandes type.

 

Jeg synes Henrik hadde vært litt anonym inntil denne uken, etter denne uken så unner jeg han faktisk å vinne hele Farmen! Han virker veldig fornuftig og moden for alderen :) Håper Andrea får "hue ut av ræva" som dem sier :P og blir seg selv igjen, hun er en mye mer verdig vinner enn Lasse kunne drømt om! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse er en meget dyktig kar både teoretisk og praktisk, det beviste han i dag. Benjamin mener jeg kunne vunnet i dag hvis han hadde safet mer. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ruspus skrev (4 minutter siden):

Lasse er en meget dyktig kar både teoretisk og praktisk, det beviste han i dag. Benjamin mener jeg kunne vunnet i dag hvis han hadde safet mer. 

 

Får håpe han bruker den dyktigheten til neste ukes ukesoppdrag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Får håpe han bruker den dyktigheten til neste ukes ukesoppdrag :P 

Det tror jeg han kommer til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeise ta. Henrik tar for seg Lasse igjen og igjen på helt riktig måte og sier ting akkurat slik det er. Noe Lasse selvfølgelig ikke tåler, men sannheten svir. Henrik har jeg fått respekt for! Lasse skiftet personlighet på Torpet og fortjente virkelig å få høre det.

Lasse valgte Benjamin som andrekjempe, og slo Benjamin ut ganske greit. 

Jeg får en stakkarslig følelse ovenfor Benjamin, men det er veldig greit at han drar nå. 

Og siden Lasse har vært et fyrverkeri siden han kom inn igjen så ligger det an til mer drama framover. Særlig siden det har oppstått gnisninger mellom Lasse og Dan Håvard også, og det kan bli interessant. 

På markedet blir storbondetrioen satt til å holde aleneansvar for bakerboden med kassabeholdning og alt av godsaker liggende fremme. Virker å være iscenesatt for at deltakerne skulle stjele siden de ikke hadde penger med seg, men den fristelsen oppstod overraskende nok ikke. Hadde Niklas, Sophie E. og Isak fått den muligheten så hadde vel boden vært rana. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henrik vokste enormt på meg denne uken! Allright, moden, jordnær fyr som både er ydmyk men heller ikke lar seg tråkke på. 

Kjempesynd at Benjamin røk, hadde han ikke bomma de to gangene der så hadde han GRUSA Lasse!

Wow, så dere hvordan han slo boltene nedi på bare tre slag?! Håper Benjamin vinner Torpet og kommer inn igjen, han fortjener det så utrolig ❤️

Endret av Silkedyne
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silkedyne skrev (2 minutter siden):

Henrik vokste enormt på meg denne uken! Allright, moden, jordnær fyr som både er ydmyk men heller ikke lar seg tråkke på. 

Kjempesynd at Benjamin røk, hadde han ikke bomma de to gangene der så hadde han GRUSA Lasse!

Wow, så dere hvordan han slo boltene nedi på bare tre slag?! Håper Benjamin vinner Torpet og kommer inn igjen, han fortjener det så utrolig ❤️

Den ene bolten som gikk ned på ett slag var helt syk o: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at dere sa at det var så kjedelig på farmen iår at produksjonen juksa Lasse inn på farmen igjen, den personligheten vil lage så mye drama mot hvem som helst og skal vinne hele dritten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (16 minutter siden):

Synd at dere sa at det var så kjedelig på farmen iår at produksjonen juksa Lasse inn på farmen igjen, den personligheten vil lage så mye drama mot hvem som helst og skal vinne hele dritten. 

Hvorfor er det synd? Håper virkelig ikke at han vinner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte godt at Henrik satte Lasse på plass i forbindelse med konflikten rundt gårdsboken. Dagny er dessverre konfliktsky, noe Lasse utnyttet mest mulig. Fair Play er visst et fremmedord for han. Han burde dessuten stått på hennes side da det var Robs "tur" til å ta den siste kampen på Torpet. Det hadde vært mest rettferdig, og ville kanskje hindret Erlend i å trekke seg. 

Men jeg synes Henrik gikk for langt på slutten av uken. Unødvendig med så mange passiv-aggressive kommentarer myntet på Lasse mens alle hører på. Og Henrik kan faktisk ikke legge hele skylden på Lasse for at oppdraget ble underkjent, når det var storbonden selv som ikke hadde kontroll på oppgaveteksten. Har dessuten litt vondt av Hanne, som åpenbart bryr seg mer om Henrik enn motsatt. Byttet mot et egg, og ikke valgt som medhjelper. 

Dan-Håvard orker jeg nesten ikke skrive om, få han ut.  

Benjamin blomstrer på Torpet ❤️ Der får han selvtillitsboosten han trenger. Helt tydelig at han trenger mye positiv feedback for å føle seg bra. 

Endret av #nofilter#
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (4 timer siden):

Smeise ta. Henrik tar for seg Lasse igjen og igjen på helt riktig måte og sier ting akkurat slik det er. Noe Lasse selvfølgelig ikke tåler, men sannheten svir. Henrik har jeg fått respekt for! Lasse skiftet personlighet på Torpet og fortjente virkelig å få høre det.

Lasse valgte Benjamin som andrekjempe, og slo Benjamin ut ganske greit. 

Jeg får en stakkarslig følelse ovenfor Benjamin, men det er veldig greit at han drar nå. 

Og siden Lasse har vært et fyrverkeri siden han kom inn igjen så ligger det an til mer drama framover. Særlig siden det har oppstått gnisninger mellom Lasse og Dan Håvard også, og det kan bli interessant. 

På markedet blir storbondetrioen satt til å holde aleneansvar for bakerboden med kassabeholdning og alt av godsaker liggende fremme. Virker å være iscenesatt for at deltakerne skulle stjele siden de ikke hadde penger med seg, men den fristelsen oppstod overraskende nok ikke. Hadde Niklas, Sophie E. og Isak fått den muligheten så hadde vel boden vært rana. 

Se for deg Rob.. "Hvah!!? Har noen stjelt alle bollene, vaflene og wienerbrøda? Det har jeg ikke sett! Jeg sverger!" 😅🥨🥐🥞

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest shalott

Veldig klein den seansen på markedet.  Ukesoppdraget kunne gått begge veier denne gangen, men produsentene ønsket nok å presse fram en konfrontasjon mellom Henrik og Lasse, og valgte å underkjenne.  Så må de finne på stadig nye kreative metoder for at deltakerne tross alt skal få litt mat de ukene de ikke har 20 kroner å handle for.

Benjamin tror jeg virkelig ville vise at han er sterk og dyktig i praktisk arbeid.  Med litt mer flaks (og to hender som begge var 100%) er jeg ikke sikker på om utfallet ville blitt det samme.  Gitt at Bente nå blir storbonde må det vel bli jentekamp?

Fint at Benjamin får en ny sjanse, men Torpet begynner å bli litt parodisk.  I teorien kan samme deltaker vinne to ganger.  Første runden av Torpet var helt og holdent bygget rundt Rob, nå blir opplegget kanskje litt annerledes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jukkapalme skrev (18 timer siden):

Synd Benjamin røk. Håper han vil trives og få det bedre på Torpet 💜

Ja likte han veldig godt,men håpet egentlig Lasse tok Dan, han jeg vil ha ut

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg Bente blir storbonde, hun er dyktig og flink, og håper også hun tør og velge Dan som første kjempe, selvom det kanskje er på tide med en jentekamp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
cas12 skrev (6 minutter siden):

Nå håper jeg Bente blir storbonde, hun er dyktig og flink, og håper også hun tør og velge Dan som første kjempe, selvom det kanskje er på tide med en jentekamp

Dan har vel ikke mye sjans til å vinne over noen av de gjenværende, hehe. Lasse, Hashid eller Henrik er nok sterkere fysisk.  Det eneste måtte være flaks i øksekast. Tvilsomt at 2.kjempe velger dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (Akkurat nå):

Dan har vel ikke mye sjans til å vinne over noen av de gjenværende, hehe. Lasse, Hashid eller Henrik er nok sterkere fysisk.  Det eneste måtte være flaks i øksekast. Tvilsomt at 2.kjempe velger dette.

Jeg hadde likt å se Dan i sekken grenen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...