Gå til innhold

Farmen 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg er spent på om folk fortsatt får gå inn til torpet etter at de ryker, hadde blitt helt surrealistisk hvis Lasse røk ut av farmen og vant Torpet 2 ganger i løpet av en sesong 😂 Da hadde han i hvert fall blitt som Bent fra Nissene På Låven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker den fiendtligheten mellom Henrik og Lasse 😅 liker ikke hvordan Lasse påvirker Andrea men jeg kunne også tenkt å se hvordan denne feiden mellom Henrik og Lasse ender om han blir værende der 😄 

Og Benjamin var jammen med heldig, han slapp å bli valgt på grunn av Lasse

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (39 minutter siden):

Jeg liker den fiendtligheten mellom Henrik og Lasse 😅 liker ikke hvordan Lasse påvirker Andrea men jeg kunne også tenkt å se hvordan denne feiden mellom Henrik og Lasse ender om han blir værende der 😄 

Og Benjamin var jammen med heldig, han slapp å bli valgt på grunn av Lasse

Benjamin har nok bedre sjans som 2.kjempe, men Lasse sitter nok fast i boka og pugger helt til han må dra på kjempehytta. Jeg er spent på Torpet-episoden som kommer om et par timer. Lurer på hvor lenge de skal være der og hva som skjer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke slik at storbonden ville at man skulle kutte ned til en person på kjøkkenet, der det tidligere var to. Samtidig ville han at det skulle lages dobbel porsjon potetmos, så de hadde til to måltider. Dvs at Benjamin skulle utføre «tomannsjobb» alene, og attpåtil dobbel mengde poteter?! Ikke rart det tok lengre tid da!

 

Likte at Henrik ga klar beskjed til Lasse når han kjørte egotripp med gårdsboka; hva har skjedd med gutten, han oppfører seg jo helt ufyselig nå!

Og kan Andrea, den flotte jenta, slutte gjøre seg så liten og ubetydelig straks Lasse er i nærheten? Hvorfor i h******* skal hun spille seg ut for å hjelpe han til seier? WTF, Andrea?

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte som noen over her også påpekte, på at Lasse fikk rett på spørsmålet om rakitt. Det er jo mangel på D-vitamin, ikke A-vitamin som han svarte da Niklas sa riktig. Det er jo en åpenbar feil, eller så har de tulla det til veldig med klippingen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trotwood skrev (21 minutter siden):

Jeg reagerte som noen over her også påpekte, på at Lasse fikk rett på spørsmålet om rakitt. Det er jo mangel på D-vitamin, ikke A-vitamin som han svarte da Niklas sa riktig. Det er jo en åpenbar feil, eller så har de tulla det til veldig med klippingen.

Mildt sagt provoserende.. håper tv2 innrømmer feil og velger å invitere Dagny til neste års Torpet som en unnskyldning, det er det minste de kan gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (1 time siden):

Tv2 innrømmer feilen i det minste..

Screenshot_20221006-051625_Chrome.jpg

Screenshot_20221006-051640_Chrome.jpg

"Overveiende sannsynlighet for at feilen ikke påvirket resultatet av konkurransen". Det er så forferdelig arrogant å komme med en slik kommentar ovenfor Dagny.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (8 timer siden):

Og kan Andrea, den flotte jenta, slutte gjøre seg så liten og ubetydelig straks Lasse er i nærheten? Hvorfor i h******* skal hun spille seg ut for å hjelpe han til seier? WTF, Andrea?

Enig, det var helt merkelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasse svarte feil på spørsmålet om rakitt, som er en sykdom man får ved langvarig d-vitamin mangel. Han svarte feil, men fikk godkjent og slapp strafferunde. Ikke riktig at han vant. Spent på hvordan de vil løse dette? Synes de burde ta inn igjen Dagny og gi de en omkamp. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte Dagny rett på spm om rakitt? Rart at TV2 kan konkludere med at det ikke har noe å si for utfallet av konkurransen, det kan de jo ikke vite. Hadde dessuten forventa at Lasse skulle starte med minuspoeng siden han ikke fulgte beskjeden om å ikke sove inne i huset. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EtFo skrev (19 minutter siden):

Svarte Dagny rett på spm om rakitt? Rart at TV2 kan konkludere med at det ikke har noe å si for utfallet av konkurransen, det kan de jo ikke vite. Hadde dessuten forventa at Lasse skulle starte med minuspoeng siden han ikke fulgte beskjeden om å ikke sove inne i huset. 

Hvis Dagny visste svaret på spørsmålet så tror jeg sjansen er stor for at Lasse hadde svart feil også ved ny gjetning siden vitamin C (som også var feil) var et naturlig valg gitt året 1922, så det er håpløst at TV2 kan konkludere slikt. Men det er vel for å maskere og bagatellisere sin egen feil. En feil TV2 for øvrig ikke var klar over var begått før nå etter at episoden var sendt på TV, så de som forventer "justice for Dagny" forventer forgjeves. 

Synes disse kunnskapsblemmene kommer oftere og oftere i Farmen. Noe som er totalt unødvendig, og er kun sløvskap.

At Lasse ikke fikk noen straff for å bryte Farmens føringer med å sove i huset er som normalt. Farmens regler og føringer viser seg igjen at det er bare pynt. 

Dan Håvard på sin side var på smuglerjakt langt utenfor Farmens område, og kom tilbake til gården med en del alkohol, uten at dette heller fikk etterspill. Latterlig opplegg.

Synes også at Niklas klarer seg dårlig i rollen som programleder. Rollen faller han ikke naturlig og det virker "fjasete" når han først må gjøre/si noe. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt latterlig at regler blir brutt gang på gang i dette programmet uten noen form for konsekvenser...

Endret av RC
Skriveleif
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagny var jo rett i hælene på Lasse, så hvordan i huleste kan tv2 være så bastante på at utfallet ville blitt det samme??

Hadde det vært mellom Lasse og Rob som bare hadde et par poeng og lå langt bak så hadde jeg forstått det, men ikke når det var close run

Hadde jeg vært Dagny så hadde jeg ikke latt den der forbigå i stillhet

Og; hvorfor bruker Niklas 5min å vurdere om det er riktig svar eller ikke? Dagny kunne ha løpt inn mye tid på den tiden den fyren, som står med fasiten i hånda, bruker på å lire ut av seg riktig eller feil! Forstår at de venter noen sekunder på å si hvem neste storbonde er, eller hvem som er første eller andrekjempe, for å holde på,spenningen, men i en avgjørende konkurranse så gjør man bare ikke det. Dårligste farmen-programlederen ever! 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Føler det er et forsøk fra TV2 på å redde seg inn. Helt utrolig at feilen ble forbigått helt fram til den ble vist på TV.

Hadde Lasse faktisk fått beskjed om at svaret var feil når han presenterte det, måtte han jo løpt ekstrarunde, og for alt man vet kunne han svart feil neste gang også, eventuelt blitt ekstra stresset og dermed gjort enda flere feil/mistet balansen.

Reagerte også på at Niklas brukte evig lang tid på å vurdere svarene...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Har et sikkert dumt spørsmål, men er innspillingen ferdig?

 

Ble ferdig 2 oktober, så jeg på Maymona sin Instagram😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertestein skrev (Akkurat nå):

Ble ferdig 2 oktober, så jeg på Maymona sin Instagram😊

Ah okei. Så Hanne i Oslo i dag ser du😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forferdelig vondt av Maymona :( gjorde seriøst vondt... håper virkelig ikke Lasse ryker, håper han tar ut Dan nå.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...