Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
MiominMio skrev (9 timer siden):

Da vet du kanskje at det er forskellige typer migrene og hvordan det slår noen ut?  Rart at noen som Selv har migrene har så liten forståelse for andre som får anfall…..

Men merkelig at den bare dukker opp når hun må gjøre noe kjedelig. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nussepus skrev (8 minutter siden):

Men merkelig at den bare dukker opp når hun må gjøre noe kjedelig. 

altså hvorfor engang spekulere?? Hva er liksom poenget? 

• Liker 2
Skrevet
Lissy456 skrev (5 timer siden):

Det stemmer ikke. Mange som har annonser og gul stjerne men langt under 50.000. 

Det gjelder stort sett kjendiser fra andre plattformer som har fått snarvei av Snapchat (jeg tror ikke Aurora er kjendis nok til dette), eller så forveksles den offisielle verifiseringsstjernen med et betalt Snapchat+-merke. Snapchats offisielle regel for det generelle inntektsprogrammet krever vanligvis 50 000 følgere.

Men, når det er sagt så gjør Snap innimellom unntak for offentlige personer. Men det er ikke dermed sagt at de tjener masse penger for det for det krever en balanse mellom antall følgere, views og lengde på views. Vanlige mennesker som gjør snappen sin offentlig får også reklame imellom snappene sine, men de tjener ikke noe på reklamen. Snap beholder 100 % av reklameinntektene selv og brukeren fungerer i praksis som en gratis plass der snap kan vise reklame til de som ser på snappene. For å tjene penger på snap, må brukere være innlemmet i snapchats monetization programme, dette programmet får ikke hvem som helst tilgang til. 

Så selv om du ser en bekjent eller en mindre profil som har reklame i snappene sine, betyr det ikke at de har blitt rike over natta, det betyr bare at Snapchat tjener penger på seerne deres.

Skrevet
Nicky B skrev (2 timer siden):

Det gjelder stort sett kjendiser fra andre plattformer som har fått snarvei av Snapchat (jeg tror ikke Aurora er kjendis nok til dette), eller så forveksles den offisielle verifiseringsstjernen med et betalt Snapchat+-merke. Snapchats offisielle regel for det generelle inntektsprogrammet krever vanligvis 50 000 følgere.

Men, når det er sagt så gjør Snap innimellom unntak for offentlige personer. Men det er ikke dermed sagt at de tjener masse penger for det for det krever en balanse mellom antall følgere, views og lengde på views. Vanlige mennesker som gjør snappen sin offentlig får også reklame imellom snappene sine, men de tjener ikke noe på reklamen. Snap beholder 100 % av reklameinntektene selv og brukeren fungerer i praksis som en gratis plass der snap kan vise reklame til de som ser på snappene. For å tjene penger på snap, må brukere være innlemmet i snapchats monetization programme, dette programmet får ikke hvem som helst tilgang til. 

Så selv om du ser en bekjent eller en mindre profil som har reklame i snappene sine, betyr det ikke at de har blitt rike over natta, det betyr bare at Snapchat tjener penger på seerne deres.

Men mener det er en del mindre brukere som fortsatt har betalt pga at de fikk være med å teste beta versjonen - før den ble rullet ut eller noe i den duren. 

Skrevet
Fnug skrev (3 timer siden):

Men mener det er en del mindre brukere som fortsatt har betalt pga at de fikk være med å teste beta versjonen - før den ble rullet ut eller noe i den duren. 

Det kan godt være at det er sånn😅

Skrevet

Har de endelig fått kjøpt seg leilighet? ☺️

fin da..

Skrevet
Coco71 skrev (22 minutter siden):

Har de endelig fått kjøpt seg leilighet? ☺️

fin da..

Leier.. Får ikke kjøpt noe når livet består av å stå opp, lage seg iskaffe, kle på seg foran kamera og møte noen for lunsj. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Skrevet
Haremor skrev (45 minutter siden):

Leier.. Får ikke kjøpt noe når livet består av å stå opp, lage seg iskaffe, kle på seg foran kamera og møte noen for lunsj. 

Haha, sant det.. ☺️

Men er du sikker på at de leier?

• Liker 1
Skrevet
Coco71 skrev (25 minutter siden):

Haha, sant det.. ☺️

Men er du sikker på at de leier?

Ja. 

• Liker 4
Skrevet

Har hun bekreftet at de leier? Syntes hun har lagt det frem slik at de har «fått seg ny».

• Liker 1
Skrevet
Lissy456 skrev (1 minutt siden):

Har hun bekreftet at de leier? Syntes hun har lagt det frem slik at de har «fått seg ny».

Det gjorde hun med rekkehuset de flytta fra nå også. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Lissy456 skrev (1 minutt siden):

Hun har bekreftet det ja

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Haremor skrev (På 28.8.2026 den 15.11):

Og shoppe shoppe shoppe

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
loveless skrev (19 timer siden):

Og shoppe shoppe shoppe

Må jo koste en del, er ikke leiligheten to etg?

Skrevet

Bikket 50k følgere og har begynt med clickbait. Naive meg trodde hun var bedre enn det. 

• Liker 3
Skrevet
Nicky B skrev (På 20.8.2026 den 6.28):

Hun tjener minimalt på snap. Hun må ha over 50.000 følgere for å tjene noe av betydning. Det er også først de siste månedene hun har nærmet seg det antallet.

At man har 50.000 følgere betyr ikke at man automatisk tjener penger på snap. Man må i tillegg oppfylle en rekke krav, og selv når disse kravene er møtt må man godkjennes av Snapchat. Vet om kontoer med godt over 50.000 følgere som ikke er godkjent og dermed ikke får inntekter av Snapchat. Selv når du er godkjent er det antall seere, visninger, osv osv som bestemmer størrelsen på inntekten. Pengene kommer ikke av seg selv. Det er en grunn til at de som er avhengig av inntekt på snap har eviglange stories og clickbaits. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg trodde det var samme dame som var på 16 ukers som er på farmen nå. Var ubegripelig at noen kunne gå SÅ mye ned vekt, og var helt i under over det. Derfor gikk jeg inn her. Ser ut som jeg har tatt feil....

• Liker 1
Skrevet
Taffel skrev (1 time siden):

Jeg trodde det var samme dame som var på 16 ukers som er på farmen nå. Var ubegripelig at noen kunne gå SÅ mye ned vekt, og var helt i under over det. Derfor gikk jeg inn her. Ser ut som jeg har tatt feil....

Bare samme navn.

Skrevet

Godt at hun orket å ta opp telefonen å filme litt grining da, mellom migreneanfall og vannlekkasje. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Godt at hun orket å ta opp telefonen å filme litt grining da, mellom migreneanfall og vannlekkasje. 

De fleste influensere orker visst det…

• Liker 3
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...