Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
AprilLudgate skrev (30 minutter siden):

Nei, det koster og kan godt ligge på 30K.

Men: hun får ikke lån.

Jeg eier i Oslo og betaler mer enn det ikke langt fra Grunerløkka. Fordi: vi får lån. De gjør ikke = må leie. 

Skal hun flytte fra samboeren tenker du, fordi du synes det er teit å bli boende på sentrale Østland hvor prisene er idiothøye? 

De kan jo bo utenfor Oslo sammen. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fenomen skrev (2 timer siden):

De kan jo bo utenfor Oslo sammen. 

Tenk hvor mange snapper det hadde blitt da, "Aurora tar kollektiv transport" 🫣 Altfor viktig for henne å være der det skjer

• Liker 1
Skrevet

Hun har vell helsefagelig bakgrunn som kunne gitt henne en jobb. Da hadde de nok fått lån.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Lissy456 skrev (10 minutter siden):

Hun har vell helsefagelig bakgrunn som kunne gitt henne en jobb. Da hadde de nok fått lån.

Ehh, tror ikke hun klarer å jobbe en uke en gang før hun går ned for telling.. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Denne livsstilsendringen går akkurat så «bra» som jeg trodde! Fikk en bøtte med kjeft da jeg skrev det her…..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Ser ut som har drukket seg opp i vekt igjen og sluttet med trening. Og er ikke så mye alkohol dumt hvis man har migrene? Eller gjelder det kanskje ikke for selektiv migrene?

• Liker 4
Skrevet
JojoMoyes skrev (1 time siden):

Denne livsstilsendringen går akkurat så «bra» som jeg trodde! Fikk en bøtte med kjeft da jeg skrev det her…..

Hun har nok est ut alle kiloene hun gikk ned på 16-ukers for å si det sånn

• Liker 3
Skrevet

Regner med at alle dere som sitter her å «disser» livsstilsendringen hennes er slanke/normalvektige - og trener regelmessig. Hele tiden… 

• Liker 13
Skrevet
Mariss@68 skrev (5 minutter siden):

Regner med at alle dere som sitter her å «disser» livsstilsendringen hennes er slanke/normalvektige - og trener regelmessig. Hele tiden… 

Det er jo viktig å rakke ned på andre for å selv føle seg bra. Rart at man får slettet innlegg her dersom man svarer litt frekt til noen, mens "kjendiser" er fritt vilt 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Mariss@68 skrev (21 minutter siden):

Har gått ned 35 kilo ja. Ved å spise sunt og trene. Så ja, jeg veit hva jeg snakker om 😊

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mariss@68 skrev (2 timer siden):

Nei! Jeg er ikke slank - men om jeg starter på en livsstilsendring så tar ikke jeg med meg 50 000 på den reisen.. Det kan være veldig dumt hvis man sklir ut og inn av den livsstilsendringen.. Men hun leser alt som står her inne, så mandag er hun nok tilbake med et såkalt bakkeløp og smoothies.. Å gå ned i vekt er veldig vanskelig, og holde seg der. Så kanskje hun skal holde seg til sminke og klær?! Men disse såkalte influenserene skal tjene penger - og nå er det på lifezum.. Så da må hun vel bare stå i det til den kontrakten er ute.. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Coco71 skrev (3 timer siden):

Nei! Jeg er ikke slank - men om jeg starter på en livsstilsendring så tar ikke jeg med meg 50 000 på den reisen.. Det kan være veldig dumt hvis man sklir ut og inn av den livsstilsendringen.. Men hun leser alt som står her inne, så mandag er hun nok tilbake med et såkalt bakkeløp og smoothies.. Å gå ned i vekt er veldig vanskelig, og holde seg der. Så kanskje hun skal holde seg til sminke og klær?! Men disse såkalte influenserene skal tjene penger - og nå er det på lifezum.. Så da må hun vel bare stå i det til den kontrakten er ute.. 

Det er valgfritt å følge. Jeg syns hun viser at livet ikke er noen dans på roser - og ikke bare glansbildet mange andre fluensere gjør. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Mariss@68 skrev (15 minutter siden):

Det er valgfritt å følge. Jeg syns hun viser at livet ikke er noen dans på roser - og ikke bare glansbildet mange andre fluensere gjør. 

Det vet jeg, men klarer ikke la være 🫩

Skrevet
Mariss@68 skrev (6 timer siden):

Ehhh ja! Gjort livsstilsendring og holder det ved like og vel så det. Ellers hadde jeg holdt klokelig kjeft…. Poenget er at de burde være mer selektiv på hvem som får muligheten til å være med på 16 ukers… og i dette tilfellet mistenkte/tenker jeg at hun var med for mere fame. Det har jeg lov til å tenke og ytre min mening om her i tråden om henne tenker jeg. Hun har kavet og higet etter den kjendisstatusen i mange år nå….

Skrevet
JojoMoyes skrev (8 minutter siden):

Ehhh ja! Gjort livsstilsendring og holder det ved like og vel så det. Ellers hadde jeg holdt klokelig kjeft…. Poenget er at de burde være mer selektiv på hvem som får muligheten til å være med på 16 ukers… og i dette tilfellet mistenkte/tenker jeg at hun var med for mere fame. Det har jeg lov til å tenke og ytre min mening om her i tråden om henne tenker jeg. Hun har kavet og higet etter den kjendisstatusen i mange år nå….

Poenget er at hun tjener penger på dette. Og klarer ikke opprettholde.. Du må også skille mellom kritikk av kjendiser og hva vi vanlige dødelige gjør i vår hverdag som vi IKKE tjener penger på eller deler med 50 000 følgere. 

Skrevet

Tror majoriteten av Norges land ikke visste hvem hun var, så å si at hun var med "for mere fame" var det neppe.

• Liker 1
Skrevet

Hun var nok med for å faktisk få hjelp med vekta. En siste utvei kanskje. Hun har sikkert prøvd det meste. Men når hun har så mange unnskyldninger for alt mulig, så kommer hun ikke til å lykkes og det ser man jo. Hun er ikke så stor som hun var, men hun har ikke gått ned på lenge heller. 

• Liker 2
Skrevet
Haremor skrev (1 time siden):

Hun var nok med for å faktisk få hjelp med vekta. En siste utvei kanskje. Hun har sikkert prøvd det meste. Men når hun har så mange unnskyldninger for alt mulig, så kommer hun ikke til å lykkes og det ser man jo. Hun er ikke så stor som hun var, men hun har ikke gått ned på lenge heller. 

Ikke første gang hun prøver seg på livsstilsendring…. Man må ville det selv da for å få det til

IMG_2082.jpeg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (11 timer siden):

Har gått ned 35 kilo ja. Ved å spise sunt og trene. Så ja, jeg veit hva jeg snakker om 😊

Men da vet du at veldig mange vil slite med å holde vekten etter en slik nedgang, regner jeg med, og at du har forståelse for at ikke alle klarer å holde vekten etterpå 😊

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (4 timer siden):

Så bra at du er så flink og unik! Da kan du fritt disse andre som ikke klarer seg like bra, selvsagt 😊

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...