RandiO Skrevet 2. august #1081 Skrevet 2. august Det hjelper også å posere; vi ser jo at hun strekker frem haken og trekker inn magen på alle bilder. Får frem krageben ved å trekke skuldre frem, og legger armen på det riktige stedet. Hun bruker alle triks i boken. 1 1 3
Granneman82 Skrevet 7. august #1083 Skrevet 7. august mariie skrev (1 time siden): Skal de leie seg leilighet i Oslo nå? Grünerløkka, dyrt som F 💸💸💸
Lissy456 Skrevet 7. august #1084 Skrevet 7. august Men hvorfor går de ikke for å kjøpe noe? Er location viktigere enn å eie? 1 2
Lykkeliten* Skrevet 7. august #1085 Skrevet 7. august Lissy456 skrev (24 minutter siden): Men hvorfor går de ikke for å kjøpe noe? Er location viktigere enn å eie? Ikke alle er interessert i å eie. Om de har planer om å flytte på seg er det kostbart å stadig kjøpe ny bolig. 2
Coco71 Skrevet 7. august #1086 Skrevet 7. august Jeg håper helt ærlig for barna sin del at de har fått kjøpt seg et sted og ikke bare leier. Kan være at de leier midlertidig da, frem til de finner seg noe nytt. 2
Trøndelag84 Skrevet 7. august #1087 Skrevet 7. august Hvordan går det med livsstilsendringen nå når hun ikke har hjemmegym lengre da? Hun liker jo ikke treningssenter!
Orly Skrevet 7. august #1088 Skrevet 7. august Lissy456 skrev (2 timer siden): Men hvorfor går de ikke for å kjøpe noe? Er location viktigere enn å eie? Ikke alle ønsker å eie, det må da være helt greit 4
Orly Skrevet 7. august #1089 Skrevet 7. august Coco71 skrev (1 time siden): Jeg håper helt ærlig for barna sin del at de har fått kjøpt seg et sted og ikke bare leier. Kan være at de leier midlertidig da, frem til de finner seg noe nytt. Hvorfor håper du det? Det er da null problem å leie 2
Coco71 Skrevet 7. august #1090 Skrevet 7. august Orly skrev (15 minutter siden): Hvorfor håper du det? Det er da null problem å leie Null problem å leie. Helt enig! Men kanskje du ikke har barn?! Tydeligvis trenger du en voksen å forklare deg hvorfor det er fint for barna å slippe bytte skolekrets hele tiden, å flytte fra et trygt nabolag med kjente ansikt og naboer.. Når man leier må man også flytte uten at man ønsker det selv, når huseier ønsker du skal flytte. Dette kalles trygghet! Å eie selv, så slipper man å danse etter andre sin pipe. Og barna skal jo også klare seg selv en gang, da er det fint at de får arvet litt penger etter sine foreldre.. Men dette håper jeg du vet, hvis ikke så må du sette deg på skolebenken igjen, kjære du 😊 4 5
Fenomen Skrevet 7. august #1091 Skrevet 7. august Lykkeliten* skrev (3 timer siden): Ikke alle er interessert i å eie. Om de har planer om å flytte på seg er det kostbart å stadig kjøpe ny bolig. De er jo interessert, men fikk ikke lån 1
AprilLudgate Skrevet 7. august #1092 Skrevet 7. august (endret) Lissy456 skrev (3 timer siden): Men hvorfor går de ikke for å kjøpe noe? Er location viktigere enn å eie? De vil sikkert eie bolig, men om hun går på AAP så får hun trolig ikke lån. Hun har ikke sikker og stor inntekt på SoMe vil jeg tro. Eller, de får ikke lån nok til å kjøpe i eller nær Oslo. Prøv å kjøpe her selv med middels/lavere inntekt 🤷♀️ Endret 7. august av AprilLudgate 1
Haremor Skrevet 7. august #1093 Skrevet 7. august AprilLudgate skrev (2 timer siden): De vil sikkert eie bolig, men om hun går på AAP så får hun trolig ikke lån. Hun har ikke sikker og stor inntekt på SoMe vil jeg tro. Eller, de får ikke lån nok til å kjøpe i eller nær Oslo. Prøv å kjøpe her selv med middels/lavere inntekt 🤷♀️ Pengene går til dyre vesker i stedet. 1 2
AprilLudgate Skrevet 7. august #1094 Skrevet 7. august (endret) Haremor skrev (27 minutter siden): Pengene går til dyre vesker i stedet. Mja, klart forbruk tar bort fra sparing. Men om man skal spare 10-15% av kjøpssum så skal det være en Birkin før det begynner å likne en sum som påvirker EK i Oslo. Men jeg er enig i at Louis Vuitton bruktveske (som jeg går utfra det er) ikke er innertier å vise i banken når man ønsker lån. Endret 7. august av AprilLudgate 1
Tiara07 Skrevet 7. august #1095 Skrevet 7. august Fenomen skrev (4 timer siden): De er jo interessert, men fikk ikke lån Da burde de ta ting litt mer alvorlig, og begynt å spare/lage en plan for egenkapital! 1 2
Mariss@68 Skrevet 7. august #1096 Skrevet 7. august AprilLudgate skrev (4 timer siden): De vil sikkert eie bolig, men om hun går på AAP så får hun trolig ikke lån. Hun har ikke sikker og stor inntekt på SoMe vil jeg tro. Eller, de får ikke lån nok til å kjøpe i eller nær Oslo. Prøv å kjøpe her selv med middels/lavere inntekt 🤷♀️ Går hun på AAP?
Lykkeliten* Skrevet 7. august #1097 Skrevet 7. august Coco71 skrev (7 timer siden): Jeg håper helt ærlig for barna sin del at de har fått kjøpt seg et sted og ikke bare leier. Kan være at de leier midlertidig da, frem til de finner seg noe nytt. Det er ikke om boligen er eid eller leid som avgjør om man har en god barndom. Dette blir for tåpelig. 4
Tiara07 Skrevet 7. august #1098 Skrevet 7. august Lykkeliten* skrev (50 minutter siden): Det er ikke om boligen er eid eller leid som avgjør om man har en god barndom. Dette blir for tåpelig. Enig i dette for såvidt, men når en må flytte mye pga at en leier, sågar det direkte utover barna…De fleste barn hadde ikke ønsket det slik 😕 3 1
Lykkeliten* Skrevet 7. august #1099 Skrevet 7. august Tiara07 skrev (29 minutter siden): Enig i dette for såvidt, men når en må flytte mye pga at en leier, sågar det direkte utover barna…De fleste barn hadde ikke ønsket det slik 😕 Men hva er mye og hvor mye har denne familien flyttet? Jeg tenker at man bør ha tiltro til at de fleste foreldre har sine barns beste i tankene når de tar valg i livet. Vi andre får feie for vår egen dør. 3
Orly Skrevet 7. august #1100 Skrevet 7. august Lykkeliten* skrev (1 time siden): Det er ikke om boligen er eid eller leid som avgjør om man har en god barndom. Dette blir for tåpelig. Nettop, da ville det i såfall vært mange med dårlig barndom om det var det som avgjorde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå