panzerpølsa Skrevet torsdag kl. 18:40 #1161 Skrevet torsdag kl. 18:40 (endret) Nussepus skrev (2 timer siden): Godt at hun orket å ta opp telefonen å filme litt grining da, mellom migreneanfall og vannlekkasje. Det er altså noe av det dummeste jeg ser. Hvorfor i alle dager stille opp kamera, filme seg selv grine, for så redigere å legge ut. Helt på jordet! Endret torsdag kl. 18:40 av panzerpølsa 2 3
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 19:15 #1162 Skrevet torsdag kl. 19:15 Men i kveld er vi pyntet for konsert. Svinger fort…. 5
Sammy! Skrevet i går, 08:28 #1163 Skrevet i går, 08:28 panzerpølsa skrev (På 3.9.2026 den 20.40): Det er altså noe av det dummeste jeg ser. Hvorfor i alle dager stille opp kamera, filme seg selv grine, for så redigere å legge ut. Helt på jordet! Den snappen når hun tårevått klemmer mannen er bare så CRINGE! Jeg mener, og kommer nok aldri til å endre mening, at om man har tid til å rigge kamera, eller i det hele tatt tenke å ta fram kamera for å ha en gråtesession, så er man ikke i en så sårbar situasjon som man tror, eller ønsker å gi inntrykk av. Jeg fikk egentlig sansen for Aurora etter 16 ukers helvete, hun virker som en svært raus og god person. Jeg har respekt og forståelse for at vektnedgang tar tid og ikke går i en lineær linje. Det er vanskelig og det tar ofte svært lang tid. Men snappene hennes.... Det er krise. Og 16 ukers helvete er lenge siden, det er begrenset hvor lenge jeg kan like henne fra det programmet 🤪 Snapchat overskygget liksom det meste etterhvert. 6 2
panzerpølsa Skrevet i går, 12:46 #1164 Skrevet i går, 12:46 Sammy! skrev (4 timer siden): Den snappen når hun tårevått klemmer mannen er bare så CRINGE! Jeg mener, og kommer nok aldri til å endre mening, at om man har tid til å rigge kamera, eller i det hele tatt tenke å ta fram kamera for å ha en gråtesession, så er man ikke i en så sårbar situasjon som man tror, eller ønsker å gi inntrykk av. Jeg fikk egentlig sansen for Aurora etter 16 ukers helvete, hun virker som en svært raus og god person. Jeg har respekt og forståelse for at vektnedgang tar tid og ikke går i en lineær linje. Det er vanskelig og det tar ofte svært lang tid. Men snappene hennes.... Det er krise. Og 16 ukers helvete er lenge siden, det er begrenset hvor lenge jeg kan like henne fra det programmet 🤪 Snapchat overskygget liksom det meste etterhvert. Nettopp. Så dramatisk med grining, gråtkvalte bilder og stakars meg. Det bor for dumt. Ikke bare denne episoden, men til stadighet med dårlig form, migrene, dårlig dag osv. Makan til sutring på kamera. 5
Coco71 Skrevet i går, 15:01 #1165 Skrevet i går, 15:01 panzerpølsa skrev (2 timer siden): Nettopp. Så dramatisk med grining, gråtkvalte bilder og stakars meg. Det bor for dumt. Ikke bare denne episoden, men til stadighet med dårlig form, migrene, dårlig dag osv. Makan til sutring på kamera. Er så nysgjerrig på hva de betaler i husleie.. Må vel være 30 000 i mnd.. 💰 1
Haremor Skrevet i går, 15:18 #1166 Skrevet i går, 15:18 Coco71 skrev (16 minutter siden): Er så nysgjerrig på hva de betaler i husleie.. Må vel være 30 000 i mnd.. 💰 Kunne betalt lån på eget hus for det. 1
Ugresset Skrevet i går, 17:15 #1167 Skrevet i går, 17:15 Haremor skrev (1 time siden): Kunne betalt lån på eget hus for det. Men da måtte de hatt egenkapitalen. Og hvis man leier til 30k skal man ha veldig høy inntekt for å klare å spare mye til EK. Det blir en ond sirkel for mange som leier dyrt. 3 2
Haremor Skrevet i går, 17:23 #1168 Skrevet i går, 17:23 Ugresset skrev (6 minutter siden): Men da måtte de hatt egenkapitalen. Og hvis man leier til 30k skal man ha veldig høy inntekt for å klare å spare mye til EK. Det blir en ond sirkel for mange som leier dyrt. Da leier man billigere så man kan spare opp egenkapital. 1 3
Coco71 Skrevet i går, 18:11 #1169 Skrevet i går, 18:11 Ugresset skrev (55 minutter siden): Men da måtte de hatt egenkapitalen. Og hvis man leier til 30k skal man ha veldig høy inntekt for å klare å spare mye til EK. Det blir en ond sirkel for mange som leier dyrt. Den leiligheten er i allefall ikke billig..
Ugresset Skrevet i går, 18:25 #1170 Skrevet i går, 18:25 Haremor skrev (59 minutter siden): Da leier man billigere så man kan spare opp egenkapital. Ja, mange av oss gjør det, andre ikke. Det har blitt skrevet flere ganger, men sier det igjen, alle vil faktisk ikke eie. Jeg kjenner flere som ikke vil kjøpe.
Haremor Skrevet i går, 18:27 #1171 Skrevet i går, 18:27 Ugresset skrev (1 minutt siden): Ja, mange av oss gjør det, andre ikke. Det har blitt skrevet flere ganger, men sier det igjen, alle vil faktisk ikke eie. Jeg kjenner flere som ikke vil kjøpe. Hvis man heller «ønsker» å betale 30 tusen i leie enn å eie, så er man rimelig dum. 4 2
Coco71 Skrevet i går, 18:35 #1172 Skrevet i går, 18:35 Ugresset skrev (7 minutter siden): Ja, mange av oss gjør det, andre ikke. Det har blitt skrevet flere ganger, men sier det igjen, alle vil faktisk ikke eie. Jeg kjenner flere som ikke vil kjøpe. Orker ikke argumentere for om folk skal kjøpe eller ikke. Det må de få bestemme helt selv. Men min bolig har steget med 5 mill de siste 5 årene, så det blir en form for sparing.. Og jeg hadde ikke orket å leie, må forholde meg til andre.. Om man må flytte helt plutselig eller ikke. Men man må få bestemme selv.. 3
Ugresset Skrevet i går, 18:49 #1173 Skrevet i går, 18:49 Coco71 skrev (9 minutter siden): Orker ikke argumentere for om folk skal kjøpe eller ikke. Det må de få bestemme helt selv. Men min bolig har steget med 5 mill de siste 5 årene, så det blir en form for sparing.. Og jeg hadde ikke orket å leie, må forholde meg til andre.. Om man må flytte helt plutselig eller ikke. Men man må få bestemme selv.. Men det er akkurat det du gjør, argumenterer. Uansett, jeg er helt enig med deg. Jeg hadde heller ikke orket å leie, da hadde jeg heller flyttet langt ut av byen hvis jeg måtte det for å ha råd (bor sentralt nå). Da det sagt så deler ikke alle samme mening som oss og de må jo få lov til å bo som de selv ønsker uten at de trenger å forsvare det. 1
AprilLudgate Skrevet i går, 19:07 #1174 Skrevet i går, 19:07 Haremor skrev (3 timer siden): Kunne betalt lån på eget hus for det. I Oslo? Hvor da? 1
AprilLudgate Skrevet i går, 19:09 #1175 Skrevet i går, 19:09 Haremor skrev (40 minutter siden): Hvis man heller «ønsker» å betale 30 tusen i leie enn å eie, så er man rimelig dum. Hun har sagt at hun ikke får lån. Og tallet 30K er oppdiktet som tilfeldig tall. 1
Coco71 Skrevet i går, 19:11 #1176 Skrevet i går, 19:11 Ugresset skrev (20 minutter siden): Men det er akkurat det du gjør, argumenterer. Uansett, jeg er helt enig med deg. Jeg hadde heller ikke orket å leie, da hadde jeg heller flyttet langt ut av byen hvis jeg måtte det for å ha råd (bor sentralt nå). Da det sagt så deler ikke alle samme mening som oss og de må jo få lov til å bo som de selv ønsker uten at de trenger å forsvare det. Å argumentere betyr å prøve å overbevise noen.. Jeg gidder ikke det! Jeg sier at jeg ikke hadde orket å leie. Og at alle må få ta sine valg…
Coco71 Skrevet i går, 19:12 #1177 Skrevet i går, 19:12 AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Hun har sagt at hun ikke får lån. Og tallet 30K er oppdiktet som tilfeldig tall. Jeg kastet bare ut et tall.. Så ikke legg noe i det.. Men nybygg, Oslo/Grunerløkka, to etg. Det ekke gratis for å si det sånn 💰 3
Haremor Skrevet i går, 19:18 #1178 Skrevet i går, 19:18 AprilLudgate skrev (9 minutter siden): I Oslo? Hvor da? Ikke i Oslo sikkert, men man må vel ikke bo der heller. Spesielt ikke A som ikke jobber. 4
AprilLudgate Skrevet i går, 19:26 #1179 Skrevet i går, 19:26 Coco71 skrev (11 minutter siden): Jeg kastet bare ut et tall.. Så ikke legg noe i det.. Men nybygg, Oslo/Grunerløkka, to etg. Det ekke gratis for å si det sånn 💰 Nei, det koster og kan godt ligge på 30K. Men: hun får ikke lån. Jeg eier i Oslo og betaler mer enn det ikke langt fra Grunerløkka. Fordi: vi får lån. De gjør ikke = må leie. Haremor skrev (5 minutter siden): Ikke i Oslo sikkert, men man må vel ikke bo der heller. Spesielt ikke A som ikke jobber. Skal hun flytte fra samboeren tenker du, fordi du synes det er teit å bli boende på sentrale Østland hvor prisene er idiothøye? 2
Haremor Skrevet i går, 19:34 #1180 Skrevet i går, 19:34 AprilLudgate skrev (7 minutter siden): Nei, det koster og kan godt ligge på 30K. Men: hun får ikke lån. Jeg eier i Oslo og betaler mer enn det ikke langt fra Grunerløkka. Fordi: vi får lån. De gjør ikke = må leie. Skal hun flytte fra samboeren tenker du, fordi du synes det er teit å bli boende på sentrale Østland hvor prisene er idiothøye? Det har jeg ikke skrevet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå