Nussepus Skrevet 5. juli #1061 Skrevet 5. juli (endret) Tiara07 skrev (3 timer siden): Så at det at hun lever litt nå, så må det dere skriver være grunnen? Hun har nok sitt å jobbe med, og vektnedgang er ikke lett å bare gjøre i en fei. Men hun prøver jo ikke en gang. Ser jo ut som hun har lagt på seg igjen masse etter 16 ukers. Endret 5. juli av Nussepus 3
Tiara07 Skrevet 5. juli #1062 Skrevet 5. juli (endret) Nussepus skrev (1 time siden): Men hun prøver jo ikke en gang. Ser jo ut som hun har lagt på seg igjen masse etter 16 ukers. Vi vet jo ingenting om hva hun prøver…. Det er en tung kamp. Endret 5. juli av Tiara07 2 2 1
Spisebord123 Skrevet 28. juli #1063 Skrevet 28. juli Nussepus skrev (På 5.7.2026 den 13.09): Men hun prøver jo ikke en gang. Ser jo ut som hun har lagt på seg igjen masse etter 16 ukers. Hun legger ut mye trening synes jeg. 2
Fenomen Skrevet 28. juli #1064 Skrevet 28. juli Spisebord123 skrev (21 minutter siden): Hun legger ut mye trening synes jeg. Akkurat nå, ja. Det har vært mange uker med mye festing og lite trening 1 2
Moongirl Skrevet 28. juli #1065 Skrevet 28. juli Fenomen skrev (4 timer siden): Akkurat nå, ja. Det har vært mange uker med mye festing og lite trening Det er livet det, det går i bølgedaler! Ser hun er kjempeflink på ferie med trening og kost!👏 Det er kjempevanskelig å være overvektig, så det er en kamp hele hele veien!! Og man må gi så mye mer, da kroppen bare vil opp igjen til det største. Virker som hun har rett fokus og tar gode valg nå, heier på henne! 👏👏 5 4 1
Urwa Skrevet 28. juli #1066 Skrevet 28. juli Granneman82 skrev (På 3.6.2026 den 21.40): Mulig du blander med Sara Emilie?😊 Ho har jo ME😊 Har Sara Emilie ME😳?
JojoMoyes Skrevet 28. juli #1067 Skrevet 28. juli Urwa skrev (25 minutter siden): Har Sara Emilie ME😳? Nei hun påstår hun har hatt det men er blitt frisk 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1 4
Juste_moi Skrevet 28. juli #1068 Skrevet 28. juli JojoMoyes skrev (1 time siden): Nei hun påstår hun har hatt det men er blitt frisk 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Jo hun var ufør før hun ble mamma, å så ble hun friskere å friskere. Hun kan feks ikke kjøre bil for langt (hennes egne ord) for det blir hun veldig sliten av. Men hun er i mye bedre form nå en før. Hun fikk vel ME på ungdomsskolen mener jeg å huske. 1
Urwa Skrevet 28. juli #1069 Skrevet 28. juli JojoMoyes skrev (4 timer siden): Nei hun påstår hun har hatt det men er blitt frisk 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ Hmm👀👀
Charminia Skrevet 29. juli #1070 Skrevet 29. juli Får vondt av å se hvor solbrent hun er, pass på huden din Aurora❤️❤️
friskbris Skrevet 29. juli #1071 Skrevet 29. juli Holder folk virkelig på med sånn grilling enda? Hva er gleden i en brunfarge som varer en uke eller to? 2
Lizard Skrevet 30. juli #1072 Skrevet 30. juli friskbris skrev (14 timer siden): Holder folk virkelig på med sånn grilling enda? Hva er gleden i en brunfarge som varer en uke eller to? Ja, det så virkelig ikke bra ut. Utrolig 80-talls å drive med sånn soling. Trodde folk hadde fått med seg moderne solråd 2
kkkeee Skrevet fredag kl. 07:13 #1073 Skrevet fredag kl. 07:13 Hu er litt krampeaktig. Streber etter å være lik alle andre influensere. Siste nå flasher hu dyre merkeinnkjøp, for den dyre veska bare ropte på hu. Hva er det med at "alle" bare må ha enda et par solbriller hver gang de flyr? 7
Haremor Skrevet fredag kl. 07:41 #1074 Skrevet fredag kl. 07:41 kkkeee skrev (27 minutter siden): Hu er litt krampeaktig. Streber etter å være lik alle andre influensere. Siste nå flasher hu dyre merkeinnkjøp, for den dyre veska bare ropte på hu. Hva er det med at "alle" bare må ha enda et par solbriller hver gang de flyr? Når de ikke har råd til å kjøpe seg hus, så får hun heller kjøpe seg dyre vesker og solbriller så det ser ut som de har god råd. 7 5
RandiO Skrevet fredag kl. 10:18 #1075 Skrevet fredag kl. 10:18 Gårsdagens innkjøpshaul kom faktisk på over 11000 kr…. Ja; jeg sjekket. 2 3
Coco71 Skrevet søndag kl. 19:36 #1076 Skrevet søndag kl. 19:36 Flott at hun har sluttet med å redigere seg selv 🤣🤣🤣 OMG! Tomt i kassen nå og skal selge «lifezum» Hun så ikke sånn ut forrige uke på butikken.. 3 3
Fenomen Skrevet søndag kl. 19:37 #1077 Skrevet søndag kl. 19:37 Coco71 skrev (1 minutt siden): Flott at hun har sluttet med å redigere seg selv 🤣🤣🤣 OMG! Tomt i kassen nå og skal selge «lifezum» Hun så ikke sånn ut forrige uke på butikken.. Ikke på Snapchat på ferie hele forrige uke heller. 4 2
Coco71 Skrevet søndag kl. 19:51 #1078 Skrevet søndag kl. 19:51 Fenomen skrev (12 minutter siden): Ikke på Snapchat på ferie hele forrige uke heller. Nei jeg vet - kjenner jeg blir så sinna på disse redigerte bildene hennes. Så utrolig unødvendig 🥹🥹 3 4
Maskopi Skrevet søndag kl. 20:20 #1079 Skrevet søndag kl. 20:20 Coco71 skrev (43 minutter siden): Flott at hun har sluttet med å redigere seg selv 🤣🤣🤣 OMG! Tomt i kassen nå og skal selge «lifezum» Hun så ikke sånn ut forrige uke på butikken.. Dette er tatt med vidvinkel for å se smalest mulig ut, ellers har hun samme skostørrelse som Langbein 😅 3 1
Coco71 Skrevet søndag kl. 20:47 #1080 Skrevet søndag kl. 20:47 Maskopi skrev (26 minutter siden): Dette er tatt med vidvinkel for å se smalest mulig ut, ellers har hun samme skostørrelse som Langbein 😅 Haha nå måtte jeg le 🤣🤣 1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå