Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Granneman82 skrev (På 3.6.2026 den 21.40):

Mulig du blander med Sara Emilie?😊 Ho har jo ME😊

Hadde 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Klump skrev (14 minutter siden):

Hadde 

Har det fortsatt. Derfor hun sitter når hun sminker seg. Sliter med å kjøre langt osv. 

Skrevet
Aristokrat1 skrev (Akkurat nå):

Har det fortsatt. Derfor hun sitter når hun sminker seg. Sliter med å kjøre langt osv. 

Har tilsynelatende mer energi enn meg og jeg har ikke ME eller er ufør

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Klump skrev (53 minutter siden):

Har tilsynelatende mer energi enn meg og jeg har ikke ME eller er ufør

Teit kommentar. Nå er ME mer enn bare mangel på energi. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Gjest tante_grusom
Skrevet

Hvorfor ikk en av disse ⚖️💉?

Skrevet
tante_grusom skrev (21 timer siden):

Hvorfor ikk en av disse ⚖️💉?

Kanskje hun er fornøyd slik hun er? Dessuten har ikke alle råd til en utgift på opp mot 60.000 pr år muligens resten av livet. Jeg ville i hvert fall ikke prioritert det over bolig. 

• Liker 2
Skrevet
Granneman82 skrev (På 3.6.2026 den 21.40):

Mulig du blander med Sara Emilie?😊 Ho har jo ME😊

Har hun😳

Skrevet
Urwa skrev (6 timer siden):

Har hun😳

Såvidt jeg vet, ja, ut i fra hva hun selv har sagt.

Skrevet
Granneman82 skrev (15 timer siden):

Såvidt jeg vet, ja, ut i fra hva hun selv har sagt.

Hun har selektiv ME. Gjaldt kun kjedelige ting som skole, leker og den slags. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Beklager for å starte avsporing her, videre snakk om Sara Emilie kan tas i hennes egen tråd😄😄

• Nyttig 2
Skrevet

Nå har vi sporet av sunnhetstoget og kastet oss på fotballen.. 🥵 Alle som blir sååå inspirert - har dere falt av?? 🥹🥹🥹 DERFOR er det finne inspirasjonen i seg selv og ikke i disse periode-influenserne.. 😊😊 Farlig!!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Men var det ikke slik at hun ikke drikker alkohol? 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (På 27.6.2026 den 21.07):

Men var det ikke slik at hun ikke drikker alkohol? 

Ble vel kjedelig i lengden..

• Nyttig 1
Skrevet

Var hun med på 16 ukers for å bli enda litt mer «kjendis» seg da ikke ut som hun fortsetter nedover? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Var hun med på 16 ukers for å bli enda litt mer «kjendis» seg da ikke ut som hun fortsetter nedover? 

Tja, litt mer kjendis?! 🙄 Hun har i hvert fall fått flere følgere på den gule appen + en stjerne️ og med den kommer det 💰 vil jeg tro. 

Skrevet
Sommer48 skrev (1 time siden):

Tja, litt mer kjendis?! 🙄 Hun har i hvert fall fått flere følgere på den gule appen + en stjerne️ og med den kommer det 💰 vil jeg tro. 

😩🤮

• Liker 1
Skrevet

Det med overvekt, slanking og livsstil endring er ikke en rett linje.. det går gjerne litt opp og ned..  Har selv brukt ett år på å gå ned 16 kilo ( bmi 30 til snart 25) og det kan være inspirasjon å følge andre som jobber med  det samme, jeg har absolutt IKKE kuttet alkohol og andre ting som  gir glede som en god fest iblant, en kald øl i sola, 🍕, litt søtsaker og en is nå og da;)  Moderasjon er cluet;)  Utskeielser iblant går helt fint, en skal jo forhåpentligvis leve sånn resten av livet så superstrengt kosthold regime er for de færreste.  Godt med hverdagsaktiviteter og passe med trening, sunn mat det meste av tiden . Så å sitte å slenge med leppa for at Aurora  nå nyter sommeren med litt fest og moro syns eg ikke noe om. At hun har fått gullstjerne og tjener penger på snap og dermed snapper laaaange uinteressante snapper er noe anna… da mister eg litt interessen 😅

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
gladidag skrev (3 timer siden):

Det med overvekt, slanking og livsstil endring er ikke en rett linje.. det går gjerne litt opp og ned..  Har selv brukt ett år på å gå ned 16 kilo ( bmi 30 til snart 25) og det kan være inspirasjon å følge andre som jobber med  det samme, jeg har absolutt IKKE kuttet alkohol og andre ting som  gir glede som en god fest iblant, en kald øl i sola, 🍕, litt søtsaker og en is nå og da;)  Moderasjon er cluet;)  Utskeielser iblant går helt fint, en skal jo forhåpentligvis leve sånn resten av livet så superstrengt kosthold regime er for de færreste.  Godt med hverdagsaktiviteter og passe med trening, sunn mat det meste av tiden . Så å sitte å slenge med leppa for at Aurora  nå nyter sommeren med litt fest og moro syns eg ikke noe om. At hun har fått gullstjerne og tjener penger på snap og dermed snapper laaaange uinteressante snapper er noe anna… da mister eg litt interessen 😅

Jeg har også gått ned mye i vekt, men ikke brukt flere år på det. Greien er at hun fortsatt er sykelig overvektig. Og burde blitt ferdig med vektnedgang for så og holde seg der. Hun har selv sagt at vekten gir henne helseproblemer og vi alle som har vært overvektig vet jo innerst inne hvor farlig det er… 2 døtre som hun burde gå foran med et godt eksempel for har hun også. Du kan ikke nekte meg å mene/tro at hun var med på 16 ukers for mer kjendisstatus og det funket jo! Da synes jeg en annen kunne fått muligheten… på den andre siden er de fleste som var med på 16 ukers tilbake i gammelt spor så hun er jo ikke alene om det… Hun har aldri inspirert meg på noen måte for det meste er veldig kunstig og jeg følger ikke på snap for jeg følger ikke influensere da ingen av de hverken inspirerer eller påvirker meg annet enn negativt og med irritasjon. Men er ikke overrasket over at det også går mot betaling der. Håper for hennes egen del at hun kommer i mål en gang men må si jeg har mine tvil. Fulgte henne for flere år siden og vet hun gikk ned 40 kilo «og skulle aldri opp de igjen « hun gikk opp igjen mye mer enn de 40. Bedre å søke profesjonell hjelp kanskje å fullføre en gang for alle. Det er faktisk mulig. Jeg selv er et bevis på det. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (11 timer siden):

Sommer48 skrev (8 timer siden):

JojoMoyes skrev (6 timer siden):

😩🤮

Så at det at hun lever litt nå, så må det dere skriver være grunnen? Hun har nok sitt å jobbe med, og vektnedgang er ikke lett å bare gjøre i en fei.

Skrevet
JojoMoyes skrev (3 timer siden):

Jeg har også gått ned mye i vekt, men ikke brukt flere år på det. Greien er at hun fortsatt er sykelig overvektig. Og burde blitt ferdig med vektnedgang for så og holde seg der. Hun har selv sagt at vekten gir henne helseproblemer og vi alle som har vært overvektig vet jo innerst inne hvor farlig det er… 2 døtre som hun burde gå foran med et godt eksempel for har hun også. Du kan ikke nekte meg å mene/tro at hun var med på 16 ukers for mer kjendisstatus og det funket jo! Da synes jeg en annen kunne fått muligheten… på den andre siden er de fleste som var med på 16 ukers tilbake i gammelt spor så hun er jo ikke alene om det… Hun har aldri inspirert meg på noen måte for det meste er veldig kunstig og jeg følger ikke på snap for jeg følger ikke influensere da ingen av de hverken inspirerer eller påvirker meg annet enn negativt og med irritasjon. Men er ikke overrasket over at det også går mot betaling der. Håper for hennes egen del at hun kommer i mål en gang men må si jeg har mine tvil. Fulgte henne for flere år siden og vet hun gikk ned 40 kilo «og skulle aldri opp de igjen « hun gikk opp igjen mye mer enn de 40. Bedre å søke profesjonell hjelp kanskje å fullføre en gang for alle. Det er faktisk mulig. Jeg selv er et bevis på det. 

«Bli ferdig med vektnedgang og så holde seg der» !?  Det må jo være det dummeste en har lest, ever. Du som selv har vært overvektig burde vite hvor vanskelig vektnedgang er, og at det er individuelt for alle hvordan prosessen går. 

• Liker 6
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...