Orly Skrevet 5 timer siden #1101 Skrevet 5 timer siden Lykkeliten* skrev (1 time siden): Det er ikke om boligen er eid eller leid som avgjør om man har en god barndom. Dette blir for tåpelig. Nettop, da ville det i såfall vært mange med dårlig barndom om det var det som avgjorde..
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #1102 Skrevet 4 timer siden Mariss@68 skrev (2 timer siden): Går hun på AAP? Aner ikke, hun er iallefall kronisk syk - og har lav inntekt. Går utfra hun enten er på AAP/ufør - for man har jo ikke barn og jobber SÅ lenge med kun SoMe og lavere inntekt. Har jeg tenkt da. Har hun ikke snakket om fibro (?), PMOS og psykisk lidelse? Mulig jeg roter nå.
Haremor Skrevet 4 timer siden #1103 Skrevet 4 timer siden AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Aner ikke, hun er iallefall kronisk syk - og har lav inntekt. Går utfra hun enten er på AAP/ufør - for man har jo ikke barn og jobber SÅ lenge med kun SoMe og lavere inntekt. Har jeg tenkt da. Har hun ikke snakket om fibro (?), PMOS og psykisk lidelse? Mulig jeg roter nå. Var hun ikke utbrent da?
Coco71 Skrevet 4 timer siden #1104 Skrevet 4 timer siden Orly skrev (19 minutter siden): Fikk du ikke brukt flere hersketeknikker? Åpenbart ikke jeg som må sette meg på skolebenken igjen i hvertfall. Hvis du synes jeg bruker hersketeknikk så tenker jeg at du må slutte med offerrollen og heller kalle meg frekk. For ja, jeg var frekk mot deg. Helt med vilje, for jeg synes kommentaren din var helt på jordet. 1. Har du barn selv? 2. Begge døtrene hennes går på skole, de har russebuss, venner osv. Tror du dette er greit for barna. Det tror ikke jeg.. 3. Å bruke penger for å få følgere er en ting, men når det går utover barna sin oppvekst må man ta en fot i bakken.. 4. Det er derfor det sliter på både henne og mannen, å flytte når man egentlig ikke vil.. 4. Jeg hadde solgt den ene nyren min for å få et eget krypinn til familien min, det er den tryggheten man har. Så får du mene ditt, så mener jeg mitt.. Men ingen hersketeknikker her, bare ren gammeldags frekkhet 🫣 1
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #1105 Skrevet 4 timer siden Haremor skrev (9 minutter siden): Var hun ikke utbrent da? Jo, det og. Men hun har nevnt PMOS som jeg husker godt iallefall, hadde en reel på det.
Haremor Skrevet 4 timer siden #1106 Skrevet 4 timer siden AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Jo, det og. Men hun har nevnt PMOS som jeg husker godt iallefall, hadde en reel på det. Hva er PMOS?
AprilLudgate Skrevet 4 timer siden #1107 Skrevet 4 timer siden Haremor skrev (Akkurat nå): Hva er PMOS? Den nye forkortelsen på PCOS.
Haremor Skrevet 4 timer siden #1108 Skrevet 4 timer siden AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Den nye forkortelsen på PCOS. Jeg spurte Chatgpt og fikk et merkelig svar, men fikk det opp da jeg googla.
Tiara07 Skrevet 4 timer siden #1109 Skrevet 4 timer siden Lykkeliten* skrev (1 time siden): Men hva er mye og hvor mye har denne familien flyttet? Jeg tenker at man bør ha tiltro til at de fleste foreldre har sine barns beste i tankene når de tar valg i livet. Vi andre får feie for vår egen dør. Det kan du si, men å leie, skaper en usikkerhet jeg hadde stresset med hvert fall. Det er jo aldri bra for noen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå