AprilLudgate Skrevet 7. august #1101 Skrevet 7. august Mariss@68 skrev (2 timer siden): Går hun på AAP? Aner ikke, hun er iallefall kronisk syk - og har lav inntekt. Går utfra hun enten er på AAP/ufør - for man har jo ikke barn og jobber SÅ lenge med kun SoMe og lavere inntekt. Har jeg tenkt da. Har hun ikke snakket om fibro (?), PMOS og psykisk lidelse? Mulig jeg roter nå.
Haremor Skrevet 7. august #1102 Skrevet 7. august AprilLudgate skrev (2 minutter siden): Aner ikke, hun er iallefall kronisk syk - og har lav inntekt. Går utfra hun enten er på AAP/ufør - for man har jo ikke barn og jobber SÅ lenge med kun SoMe og lavere inntekt. Har jeg tenkt da. Har hun ikke snakket om fibro (?), PMOS og psykisk lidelse? Mulig jeg roter nå. Var hun ikke utbrent da?
AprilLudgate Skrevet 7. august #1103 Skrevet 7. august Haremor skrev (9 minutter siden): Var hun ikke utbrent da? Jo, det og. Men hun har nevnt PMOS som jeg husker godt iallefall, hadde en reel på det.
Haremor Skrevet 7. august #1104 Skrevet 7. august AprilLudgate skrev (5 minutter siden): Jo, det og. Men hun har nevnt PMOS som jeg husker godt iallefall, hadde en reel på det. Hva er PMOS?
AprilLudgate Skrevet 7. august #1105 Skrevet 7. august Haremor skrev (Akkurat nå): Hva er PMOS? Den nye forkortelsen på PCOS.
Haremor Skrevet 7. august #1106 Skrevet 7. august AprilLudgate skrev (Akkurat nå): Den nye forkortelsen på PCOS. Jeg spurte Chatgpt og fikk et merkelig svar, men fikk det opp da jeg googla.
Tiara07 Skrevet 7. august #1107 Skrevet 7. august Lykkeliten* skrev (1 time siden): Men hva er mye og hvor mye har denne familien flyttet? Jeg tenker at man bør ha tiltro til at de fleste foreldre har sine barns beste i tankene når de tar valg i livet. Vi andre får feie for vår egen dør. Det kan du si, men å leie, skaper en usikkerhet jeg hadde stresset med hvert fall. Det er jo aldri bra for noen. 1 2
Melkebart1 Skrevet 8. august #1109 Skrevet 8. august Tiara07 skrev (På 7.8.2026 den 21.12): Det kan du si, men å leie, skaper en usikkerhet jeg hadde stresset med hvert fall. Det er jo aldri bra for noen. Men nå er det jo ikke du som skal leie? For noen er det ikke mulig å kjøpe bolig med de prisene som er i dag. Om man leier, flytter en gang eller to eller tre, avgjør ikke om man har en god barndom eller ei. Disse foreldrene klarer å sørge for sine egne barn😅 7
friskbris Skrevet 8. august #1110 Skrevet 8. august AprilLudgate skrev (På 7.8.2026 den 20.34): Aner ikke, hun er iallefall kronisk syk - og har lav inntekt. Går utfra hun enten er på AAP/ufør - for man har jo ikke barn og jobber SÅ lenge med kun SoMe og lavere inntekt. Har jeg tenkt da. Har hun ikke snakket om fibro (?), PMOS og psykisk lidelse? Mulig jeg roter nå. Tror du blander nå, aldri hørt henne snakke om annet enn migrene.
AprilLudgate Skrevet 9. august #1111 Skrevet 9. august friskbris skrev (11 timer siden): Tror du blander nå, aldri hørt henne snakke om annet enn migrene. Nei, hun hadde reel (eller var det story) om PMOS og det er mediesaker om det.
Haremor Skrevet 10. august #1112 Skrevet 10. august Trøndelag84 skrev (På 7.8.2026 den 12.06): Hvordan går det med livsstilsendringen nå når hun ikke har hjemmegym lengre da? Hun liker jo ikke treningssenter! Hvorfor liker hun ikke det? Må være bedre å dra dit enn å ha masse utstyr hjemme som tar opp plass🤷♀️ 1 1
Sammy! Skrevet 12. august #1113 Skrevet 12. august Haremor skrev (På 10.8.2026 den 9.04): Hvorfor liker hun ikke det? Må være bedre å dra dit enn å ha masse utstyr hjemme som tar opp plass🤷♀️ Jeg tror det er ganske mange som føler seg usikre og ukomfortable på et treningssenter, jeg tror også veldig mange gjerne hadde hatt en hjemmegym om de hadde plass og økonomi til det. Det er jo både mer privat og lettere tilgjengelig. 4
JojoMoyes Skrevet 12. august #1114 Skrevet 12. august Sammy! skrev (2 timer siden): Jeg tror det er ganske mange som føler seg usikre og ukomfortable på et treningssenter, jeg tror også veldig mange gjerne hadde hatt en hjemmegym om de hadde plass og økonomi til det. Det er jo både mer privat og lettere tilgjengelig. Jeg har begge deler , er på treningssenteret minst 3 dager i uken. Trener hjemme i helger og innimellom når jeg gidder. Har bedre trening og mere struktur på senter enn hjemme. Alle kan ha et hjemmegym på en eller annen måte men blir det brukt hos alle? Har selv før i verden hatt ergometersykkel som jeg tørket klær på 🤷🏼♀️ 2
loveless Skrevet 13. august #1115 Skrevet 13. august «Det går så treigt med pakking» kanskje ikke så rart når man skal pakke inn hver enkelt lille duppedings i tre lag bobleplast og teipe det. Herregud jeg får fnatt av å se på. Hell bestikket ditt i en eske og voila ferdig. 7 5
Moongirl Skrevet 13. august #1116 Skrevet 13. august loveless skrev (5 timer siden): «Det går så treigt med pakking» kanskje ikke så rart når man skal pakke inn hver enkelt lille duppedings i tre lag bobleplast og teipe det. Herregud jeg får fnatt av å se på. Hell bestikket ditt i en eske og voila ferdig. Ja..eg fikk fnatt og...må blir et svært budsjett på bobleplast og! Så unødvendig! Klart man skal pakke det greit inn, men skal ikke akkurat sendes til Kina!! 2 2
kkkeee Skrevet 14. august #1117 Skrevet 14. august loveless skrev (På 13.8.2026 den 14.24): «Det går så treigt med pakking» kanskje ikke så rart når man skal pakke inn hver enkelt lille duppedings i tre lag bobleplast og teipe det. Herregud jeg får fnatt av å se på. Hell bestikket ditt i en eske og voila ferdig. Helt enig. Det gikk ikke akkurat fort nei 😂 Og i dag sier hu at grunnen til at de flytter, er for å komme nærmere familien. Men de ble vel sagt opp i den forrige leiligheten de leide? 4
Fenomen Skrevet 14. august #1118 Skrevet 14. august kkkeee skrev (2 minutter siden): Helt enig. Det gikk ikke akkurat fort nei 😂 Og i dag sier hu at grunnen til at de flytter, er for å komme nærmere familien. Men de ble vel sagt opp i den forrige leiligheten de leide? Ja. De måtte flytte 4
Armarillo Skrevet 14. august #1119 Skrevet 14. august kkkeee skrev (2 timer siden): Helt enig. Det gikk ikke akkurat fort nei 😂 Og i dag sier hu at grunnen til at de flytter, er for å komme nærmere familien. Men de ble vel sagt opp i den forrige leiligheten de leide? Hun sier ikke det. Hun sier at det å komme nærmere familien er grunnen for at de flytter dit de flytter, ikke at det er grunnen for at de flytter 🙂 De ble sagt opp ja så vidt jeg kan huske hvertfall. 2 3
veslemy2006 Skrevet 16. august #1120 Skrevet 16. august Armarillo skrev (På 14.8.2026 den 18.48): Hun sier ikke det. Hun sier at det å komme nærmere familien er grunnen for at de flytter dit de flytter, ikke at det er grunnen for at de flytter 🙂 De ble sagt opp ja så vidt jeg kan huske hvertfall. Nå var det vell en følger som spurte om hvorfor de flytter , og skriver også at hun ikke hadde fått med seg at de skulle flytte. Å da,skriver hun det er for å komme nærmere familien , hus og hage er ikke for de osv. Så jo hu vrenger vell sannheten litt der. Jeg reagerte også på at det plutselig var ett anna svar. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå