Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
veslemy2006 skrev (4 minutter siden):

Nå var det vell en følger som spurte om hvorfor de flytter , og skriver også at hun ikke hadde fått med seg at de skulle flytte.  Å da,skriver hun det er for å komme nærmere familien , hus og hage er ikke for de osv. 

Så jo hu vrenger vell sannheten litt der.  Jeg reagerte også på at det plutselig var ett anna svar. 

Høres ut som typisk influenser uttalese der ja. De vrir og vender så det høres best mulig ut. 

• Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
veslemy2006 skrev (48 minutter siden):

Nå var det vell en følger som spurte om hvorfor de flytter , og skriver også at hun ikke hadde fått med seg at de skulle flytte.  Å da,skriver hun det er for å komme nærmere familien , hus og hage er ikke for de osv. 

Så jo hu vrenger vell sannheten litt der.  Jeg reagerte også på at det plutselig var ett anna svar. 

Hun skrev først at det var flere grunner med hjerte bak, før hun skrev det du skriver her. Jeg tolker det som at det er flere grunner (blant annet at de måtte ut av huset), men at når de først måtte flytte, så ville de flytte nærmere familie osv.

• Nyttig 4
Skrevet
veslemy2006 skrev (54 minutter siden):

Hun skylder ingen full utgreiing om alt.

Så har de vel og kanskje vært på visninger i det gamle nærområdet også, hvor prisene har skutt i været siden den gang de flyttet dit.

Hun har jo fått noen bekjentskaper som bor i Oslo (sentralt ish tror jeg), så flyttingen blir jo da nærmere. 

Det er jo kjipt å si ærlig «vi har ikke muligheten til å kjøpe, og her er den eviglange prosessen med å finne noe annet».

Og så er jo barn involvert, og man sier selvsagt ikke noe om deres situasjon.

Hun vet hun får kritikk uansett hva hun svarer, så hun gidder vel ikke dele så mye som er sårt eller vanskelig i den prosessen.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Haremor skrev (På 31.7.2026 den 9.41):

Når de ikke har råd til å kjøpe seg hus, så får hun heller kjøpe seg dyre vesker og solbriller så det ser ut som de har god råd. 

Jeg tror da hun har tjent seg opp greit med kroner med tanke på hvor mye hun er på SoMe. Jeg ser henne bare innimellom inne på Instagram. Men hun tjener vel bra på snap også kanskje?

• Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (På 14.8.2026 den 16.28):

Ja. De måtte flytte 

Eide ikke de der de bodde nå? 

Skrevet
Livetskjer skrev (37 minutter siden):

Eide ikke de der de bodde nå? 

Nei. 

Skrevet

Ikke mye som skal til før hun legger seg ned med «migrene». 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Haremor skrev (1 time siden):

Ikke mye som skal til før hun legger seg ned med «migrene». 

Har du «migrene» selv? Forresten så heter det migrene. Og det er en forjævlig sykdom som kommer som lyn fra himmelen, utløses ofte av blant annet stress. Drit i å snakke nedlatende om det. 

Lurer også på hvorfor du oppretter ny bruker hele tiden. Blir du kastet ut pga kvalm oppførsel? 

Endret av RandiO
  • Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet

«Stor forskjell på å ha mamma 6 min unna kontra 36 min»

Er hu seriøs? 
Mine foreldre bodde hhv 60 og 20 MIL unna da jeg var 20 år. Hu her e godt voksen🤣

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
FrøkenFarao skrev (1 time siden):

Er hu seriøs? 
Mine foreldre bodde hhv 60 og 20 MIL unna da jeg var 20 år. Hu her e godt voksen🤣

Også????? Hva har det med at hun liker å ha familie nært å gjøre?

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
FrøkenFarao skrev (3 timer siden):

Er hu seriøs? 

Ja, men det er likevel greiere å ha dem nærmere, så man kan se dem oftere. Det hadde jeg også valgt, hvis jeg stod med et slikt valg. Jeg er veldig glad jeg bor nærmere mine foreldre nå, enn før jeg fikk barn.

• Liker 4
Skrevet
RandiO skrev (8 timer siden):

Har du «migrene» selv? Forresten så heter det migrene. Og det er en forjævlig sykdom som kommer som lyn fra himmelen, utløses ofte av blant annet stress. Drit i å snakke nedlatende om det. 

Lurer også på hvorfor du oppretter ny bruker hele tiden. Blir du kastet ut pga kvalm oppførsel? 

Har hatt migrene i mange år og den fungere absolutt ikke som Aurora sin. Bare når det skjer kjedelige eller slitsomme ting. Min kommer som regel når jeg skal noe morsomt eller noe jeg har gledet meg til. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nussepus skrev (8 minutter siden):

Har hatt migrene i mange år og den fungere absolutt ikke som Aurora sin. Bare når det skjer kjedelige eller slitsomme ting. Min kommer som regel når jeg skal noe morsomt eller noe jeg har gledet meg til. 

Uff så kjipt for deg da. 

Min migrene kommer heldigvis som Aurora sin; bare når det skjer kjedelige eller slitsomme ting. 

• Liker 1
Skrevet
Nussepus skrev (3 timer siden):

Skjønner ikke at hun eller andre influensere klarer å dokumentere hver eneste migreneanfall …. Har migrene selv, og da må jeg ligge intet mørkt rom uten lyd eller andre forstyrrelser og bare ligge der p vente på at jeg får kastet opp for da begynner det å trekke seg tilbake….men det er vel mange måter å ha migrene på

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Livetskjer skrev (14 timer siden):

Jeg tror da hun har tjent seg opp greit med kroner med tanke på hvor mye hun er på SoMe. Jeg ser henne bare innimellom inne på Instagram. Men hun tjener vel bra på snap også kanskje?

Ikke ifølge skattelistene nei. 

• Liker 4
Skrevet
Livetskjer skrev (8 minutter siden):

Skjønner ikke at hun eller andre influensere klarer å dokumentere hver eneste migreneanfall …. Har migrene selv, og da må jeg ligge intet mørkt rom uten lyd eller andre forstyrrelser og bare ligge der p vente på at jeg får kastet opp for da begynner det å trekke seg tilbake….men det er vel mange måter å ha migrene på

Men asså, migrene er ikke nødvendigvis rød i smerteskala. Mange har gul og grønn, og tilogmed episodisk. Og det vet jo du og? 

Så mange vil jo klare å gå på jobb, filme anfallet osv. Enten fordi virkende medisin eller fordi dag 3 og det snart er over. Eller fordi prodom fase. 

• Liker 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (46 minutter siden):

Men asså, migrene er ikke nødvendigvis rød i smerteskala. Mange har gul og grønn, og tilogmed episodisk. Og det vet jo du og? 

Så mange vil jo klare å gå på jobb, filme anfallet osv. Enten fordi virkende medisin eller fordi dag 3 og det snart er over. Eller fordi prodom fase. 

Ja har skjønt at det er mange måter å ha migrene på. 

Skrevet
Nussepus skrev (På 17.8.2026 den 17.30):

Da vet du kanskje at det er forskellige typer migrene og hvordan det slår noen ut?  Rart at noen som Selv har migrene har så liten forståelse for andre som får anfall…..

• Nyttig 5
Skrevet
Livetskjer skrev (På 17.8.2026 den 7.02):

Hun tjener minimalt på snap. Hun må ha over 50.000 følgere for å tjene noe av betydning. Det er også først de siste månedene hun har nærmet seg det antallet.

• Liker 1
Skrevet
Nicky B skrev (54 minutter siden):

Hun tjener minimalt på snap. Hun må ha over 50.000 følgere for å tjene noe av betydning. Det er også først de siste månedene hun har nærmet seg det antallet.

Det stemmer ikke. Mange som har annonser og gul stjerne men langt under 50.000. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...