Tiara07 Skrevet 6. september #1201 Skrevet 6. september Haremor skrev (3 timer siden): Hun var nok med for å faktisk få hjelp med vekta. En siste utvei kanskje. Hun har sikkert prøvd det meste. Men når hun har så mange unnskyldninger for alt mulig, så kommer hun ikke til å lykkes og det ser man jo. Hun er ikke så stor som hun var, men hun har ikke gått ned på lenge heller. De fleste som sliter med vekt, ønsker «over alt på jord» å klare å gå ned i vekt å holde seg der. Det er veldig vanskelig å holde vekten, og da kommer unnskyldningene, samtidig som en sier til seg selv at «i morgen skal jeg stramme inn», men så kommer morgenen og en går bare rett inn i en dårlig spiral 😕 Veldig få som klarer å få til en varig endring, dessverre 😕 7 1
Tiara07 Skrevet 6. september #1202 Skrevet 6. september Snikendeull skrev (1 time siden): Ikke første gang hun prøver seg på livsstilsendring…. Man må ville det selv da for å få det til Det kan likevel være at hun ville prøve igjen…. Har selv vært der, og gjort alt i perioder, som hun også har prøvd på nå! Å gå ned i vekt handler om så sinnsykt mye mer enn «å ville det»! De fleste overvektige tenker ikke på annet, men det å faktisk gå ned i vekt, er noe ganske annet enn å leve som tynne folk…. 3 2
J.. Skrevet 6. september #1204 Skrevet 6. september Axa skrev (1 minutt siden): Eide de huset de bodde i før? Nei.
Findus88 Skrevet 6. september #1205 Skrevet 6. september Snikendeull skrev (1 time siden): Ikke første gang hun prøver seg på livsstilsendring…. Man må ville det selv da for å få det til Du vet åpenbart ikke så mye om det å slite med overvekt🫣 5 1
Snikendeull Skrevet 6. september #1206 Skrevet 6. september Findus88 skrev (6 minutter siden): Du vet åpenbart ikke så mye om det å slite med overvekt🫣 Hva vet du om det egentlig?
Axa Skrevet 6. september #1207 Skrevet 6. september J.. skrev (13 minutter siden): Nei. Ok. Jeg trodde det.
Findus88 Skrevet 6. september #1208 Skrevet 6. september Snikendeull skrev (52 minutter siden): Hva vet du om det egentlig? Vært overvektig til og fra i over 20 år,så vet en hel del🙃 1
Snikendeull Skrevet 6. september #1209 Skrevet 6. september Findus88 skrev (33 minutter siden): Vært overvektig til og fra i over 20 år,så vet en hel del🙃 Hva vet du om jeg har vært overvektig eller ikke?!? Tok tak i mine egne vekt problemer for over 20 år siden, så ja jeg vet nok om det jeg også🤫 3
Findus88 Skrevet 6. september #1210 Skrevet 6. september Snikendeull skrev (17 minutter siden): Hva vet du om jeg har vært overvektig eller ikke?!? Tok tak i mine egne vekt problemer for over 20 år siden, så ja jeg vet nok om det jeg også🤫 Supert for deg. Da burde du vite bedre enn å kommentere andre på den måten. Er virkelig ikke bare å "ville det nok" for å klare det. Gjør hun ikke noe med det får hun hets,gjør hun noe med det skjer det ikke fort nok eller riktig nok. Får hun tilbakeslag er det hets igjen. Man kan aldri vinne 🫠🫠 1 10
Orly Skrevet 6. september #1211 Skrevet 6. september Snikendeull skrev (2 timer siden): Hva vet du om det egentlig? Uttalelsene dine sier sitt 1 1
Melkebart1 Skrevet 7. september #1212 Skrevet 7. september Har hun «gitt opp», lagt på seg igjen? Eller hva er greia? På hvilken bakgrunn har dere trekt den konklusjonen?
Tiara07 Skrevet 7. september #1213 Skrevet 7. september Melkebart1 skrev (14 minutter siden): Har hun «gitt opp», lagt på seg igjen? Eller hva er greia? På hvilken bakgrunn har dere trekt den konklusjonen? Jeg vet ikke, for jeg følger henne ikke, men det høres slik ut på enkelte her inne….
Melkebart1 Skrevet 7. september #1214 Skrevet 7. september Tiara07 skrev (15 minutter siden): Jeg vet ikke, for jeg følger henne ikke, men det høres slik ut på enkelte her inne…. Ikke sant! Jeg følger henne, har sett at de har flyttet de siste ukene, hun har hatt mye migrene.. Var i bursdag i helga osv. Livet skjer jo, også midt i en livsstilsendring. Men jeg har aldri tenkt at den reisa gikk rett i dass😅 Men åpenbart klarer folk her inne å skjønne helt andre ting, enn meg 4 1
Lykkeliten* Skrevet 7. september #1215 Skrevet 7. september Jeg syns det er tøft å vise kampen mot overvekt og kanskje det kan gi noen (litt mer oppegående enn mange her inne) litt innsikt i hvor utrolig vanskelig/umulig det er for enkelte å holde vektnedgangen. Jeg har vært overvektig i store deler av mitt voksne liv til tross for gastric bypass og utallige forsøk på å holde vekten stabil. Nå har jeg gått på Wegovy i to år og stabilisert meg på minus 25 kg. Endelig har jeg mistet matstøyen i hodet som hele tiden så frem til neste ting å spise. Så at hun har klart å gå ned så mye er imponerende, men dessverre ikke uventet om det ikke holder (jeg følger ikke med på henne og vet ikke om hun er på vei opp eller ikke). 4 1 4
Justlooking Skrevet 7. september #1216 Skrevet 7. september Taffel skrev (På 3.9.2026 den 14.51): Jeg trodde det var samme dame som var på 16 ukers som er på farmen nå. Var ubegripelig at noen kunne gå SÅ mye ned vekt, og var helt i under over det. Derfor gikk jeg inn her. Ser ut som jeg har tatt feil.... Til og med ai tok feil. Spurte om Aurora hoff farmen og fikk blant annet til svar om at skuespiller hoff var faren hennes 😊
Nussepus Skrevet 8. september #1217 Skrevet 8. september Mariss@68 skrev (På 6.9.2026 den 9.47): Regner med at alle dere som sitter her å «disser» livsstilsendringen hennes er slanke/normalvektige - og trener regelmessig. Hele tiden… Jepp. Er 1,67 veier 55 kg og løper 3-4 mil i uka faktisk. Men når det er sagt så går jeg ikke hardt ut på tv, skal endre livsstil og flopper så det synger. Men hele dama har veldig liten kapasitet generelt sett. Mulig mye hadde blitt lettere hvis hun hadde gått ned 30 kg til. Det er utrolig tungt å være så overvektig. 2 3
AprilLudgate Skrevet 8. september #1218 Skrevet 8. september Nussepus skrev (2 timer siden): Jepp. Er 1,67 veier 55 kg og løper 3-4 mil i uka faktisk. Men når det er sagt så går jeg ikke hardt ut på tv, skal endre livsstil og flopper så det synger. Men hele dama har veldig liten kapasitet generelt sett. Mulig mye hadde blitt lettere hvis hun hadde gått ned 30 kg til. Det er utrolig tungt å være så overvektig. ? Ganske usmakelig kommentar. Hvorfor er dere så SYKELIG opptatt av vekten til den dama? Og det lenge før TVprogram, så ikke kom med den. »Denne influencerens BMI minutt for minutt - ny serie på NRK». Jeg ser jo hun var og er tykk - og det er alt jeg har sett uten p tenke noe mer på det. Men endel av dere her inne? Et evig never ending GNAG om vekt. Migrene kan hun aldri ha, for på lørdagen var hun plutselig på fest. Og anfallene likner ingenting på mine, så da er det umulig. For jeeeeeeg har det verre. Nå har jeg bablet i 2 minutt, HVOR TYKK ER AURORA NÅ?? 6 2 13
cerruti Skrevet 8. september #1219 Skrevet 8. september Nussepus skrev (4 timer siden): Mulig mye hadde blitt lettere hvis hun hadde gått ned 30 kg til. Det er utrolig tungt å være så overvektig. Men da klarer hun ikke det da?!? Er det så vanskelig å forstå? Tenk å disse noen for det……… 4
Tiara07 Skrevet 9. september #1220 Skrevet 9. september Nussepus skrev (8 timer siden): Jepp. Er 1,67 veier 55 kg og løper 3-4 mil i uka faktisk. Men når det er sagt så går jeg ikke hardt ut på tv, skal endre livsstil og flopper så det synger. Men hele dama har veldig liten kapasitet generelt sett. Mulig mye hadde blitt lettere hvis hun hadde gått ned 30 kg til. Det er utrolig tungt å være så overvektig. Flopper hun? Hva mener du med det? 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå