Tiara07 Skrevet 10. september #1241 Skrevet 10. september Fenomen skrev (8 timer siden): Man blir jo veldig mye fortere sliten og orker mindre når man er så overvektig. Det er fakta. Ja, det kan jo være, men det betyr jo ikke at man er lat! Stor forskjell på å være lat/ikke gidde, enn å ha en helsetilstand som gjør at en ikke orker! Jeg var overvektig i mange år, men det har aldri hatt noen innvirkning på energien min. Er nå slank, men har mindre energi enn noen gang, fordi alderen også har noe å si. 4 2
Nussepus Skrevet 11. september #1242 Skrevet 11. september Tiara07 skrev (16 timer siden): Ja, det kan jo være, men det betyr jo ikke at man er lat! Stor forskjell på å være lat/ikke gidde, enn å ha en helsetilstand som gjør at en ikke orker! Jeg var overvektig i mange år, men det har aldri hatt noen innvirkning på energien min. Er nå slank, men har mindre energi enn noen gang, fordi alderen også har noe å si. Så alle overvektige kan la være å vaske klær fordi de har en tilstand som gjør at en ikke orker. Merkelig at man orker festivaler, eventer og utemiddager da. 3 2
Tiara07 Skrevet 11. september #1243 Skrevet 11. september (endret) Nussepus skrev (3 timer siden): Så alle overvektige kan la være å vaske klær fordi de har en tilstand som gjør at en ikke orker. Merkelig at man orker festivaler, eventer og utemiddager da. Æhh, nei, har jeg sagt det?? Jeg sa bare at overvekt ikke automatisk gir mindre energi…. Hvis hun ikke orker å vaske klær, så vet ikke jeg hvorfor, men det betyr ikke nødvendigvis at en er lat….- eller at det er pga overvekt! Det kan være andre ting i livet som gjør at ting blir utmattende. Hvorfor hun orker det ene og ikke det andre, har jeg ingen mening om, fordi jeg har ikke peiling. Endret 11. september av Tiara07
Haremor Skrevet 11. september #1244 Skrevet 11. september Hun orker bare det som er gøy. Alt annet gir migrene. 5 1 4
Måne Rampelyset Skrevet 11. september #1245 Skrevet 11. september Tråden er ryddet for brukerdebatt. Måne, admin.
Lykkeliten* Skrevet 12. september #1246 Skrevet 12. september (endret) Nussepus skrev (22 timer siden): Så alle overvektige kan la være å vaske klær fordi de har en tilstand som gjør at en ikke orker. Merkelig at man orker festivaler, eventer og utemiddager da. Man er ikke lat fordi man er overvektig, man er lat fordi det er ens personlighet. Man er heller ikke lat om man har en utmattelsediagnose. Eller migrene. Eller er overvektig. Man er lat om det er ens personlighet. Endret 12. september av Lykkeliten* 1 2
Orly Skrevet 12. september #1247 Skrevet 12. september Haremor skrev (På 9.9.2026 den 20.08): ADHD, migrene, utmattelse, ekstremt lat, osv, osv Ekstremt lat, det er ingen diagnose og nei du kan ikke vite at hun er det, du bare dømmer 2
Orly Skrevet 12. september #1248 Skrevet 12. september AprilLudgate skrev (På 10.9.2026 den 10.23): NÅ fikk jeg raslet meg til å se litt på snap og - den leiligheten er jo megafin! Men på Grunerløkka med to etasjer er den over det estimerte 30k i leie vil jeg anta. Kanskje hun har høyere inntekter i år 🤷♀️ Dette blir bare tåpelig. Dette er et deg-problem og ikke noen andres. Jeg har ikke noe fanforhold til Aurora eller noen andre influencere, men det får være grenser for lavmålsdebatt. 🙏 1
Orly Skrevet 12. september #1249 Skrevet 12. september Nussepus skrev (På 11.9.2026 den 12.30): Så alle overvektige kan la være å vaske klær fordi de har en tilstand som gjør at en ikke orker. Merkelig at man orker festivaler, eventer og utemiddager da. Herlighet , hun er ikke lat fordi hun ikke vasker klær da🙄 1 2
AprilLudgate Skrevet 12. september #1250 Skrevet 12. september (endret) Haremor skrev (23 timer siden): Hun orker bare det som er gøy. Alt annet gir migrene. Neida, jeg så på snap at hun: VASKET KLÆR. Tenk det. Og hun fikk ikke anfall etterpå av noesomhelst, heller ikke latskap. Edit: gikk inn på snap nå, strøken stue. Den ryddet nok seg selv. Endret 12. september av AprilLudgate 2 3
irevin Skrevet 13. september #1251 Skrevet 13. september Hvordan orker man snappe når man har «tidenes» migreneanfall som i dag?Har migreneanfall fra tid til annen jeg også, da er skjerm ikke et tema en gang, for det orker jeg ikke 1 8
Isola2 Skrevet 13. september #1252 Skrevet 13. september irevin skrev (14 minutter siden): Hvordan orker man snappe når man har «tidenes» migreneanfall som i dag?Har migreneanfall fra tid til annen jeg også, da er skjerm ikke et tema en gang, for det orker jeg ikke Antageligvis forsøke hun overdriver «tidenes» migreneanfall. Sikkert bare fyllesjuk. 2 2
irevin Skrevet 13. september #1253 Skrevet 13. september Isola2 skrev (2 timer siden): Antageligvis forsøke hun overdriver «tidenes» migreneanfall. Sikkert bare fyllesjuk. Ser liksom for meg; tar bilde, nei vent litt, må ta ett til. Søren, ble ikke bra nok det heller. Bare ett bilde til da. ok, det ble «fint» legger det ut med bilde med maske over trynet og en kjempetekst….🙉🙈🙈😅 1 3
Melkebart1 Skrevet 14. september #1254 Skrevet 14. september irevin skrev (5 timer siden): Ser liksom for meg; tar bilde, nei vent litt, må ta ett til. Søren, ble ikke bra nok det heller. Bare ett bilde til da. ok, det ble «fint» legger det ut med bilde med maske over trynet og en kjempetekst….🙉🙈🙈😅 Hehehe ja, det er influencerskills det der! Når jeg har migrene så orker jeg ikke fokusere på noe annet enn meg selv. Veldig pussig å få til det, når hun forteller hvor plaget hun er! 2 1
Lykkeliten* Skrevet 19. september #1255 Skrevet 19. september Melkebart1 skrev (På 14.9.2026 den 6.25): Hehehe ja, det er influencerskills det der! Når jeg har migrene så orker jeg ikke fokusere på noe annet enn meg selv. Veldig pussig å få til det, når hun forteller hvor plaget hun er! Kanskje det ikke er øyeblikksbilder hun legger ut 😉det var kanskje noe å tenke på?
Melkebart1 Skrevet 19. september #1256 Skrevet 19. september Lykkeliten* skrev (12 minutter siden): Kanskje det ikke er øyeblikksbilder hun legger ut 😉det var kanskje noe å tenke på? Du mener at de er tatt på forhånd? Eller hva mener du med den kommentaren? 😉 1
Lykkeliten* Skrevet 20. september #1257 Skrevet 20. september Melkebart1 skrev (18 timer siden): Du mener at de er tatt på forhånd? Eller hva mener du med den kommentaren? 😉 Ja, det mener jeg. Var det vanskelig å forstå, altså?
Melkebart1 Skrevet 20. september #1258 Skrevet 20. september Lykkeliten* skrev (1 time siden): Ja, det mener jeg. Var det vanskelig å forstå, altså? Hvorfor er du ute etter å ta meg egt? Jeg heier på Aurora, men å legge ut bilder når man har migrene, enten det er tatt før anfallet (til bruk for neste anfall… noe som er helt rart spør du meg), eller i sanntid, det syns jeg er spesielt ja. At du mener noe annet, er helt greit for meg. Da bør det være helt greit for deg at jeg mener noe annet enn deg. 5
AprilLudgate Skrevet 20. september #1259 Skrevet 20. september Ok, men jeg har kronisk alvorlig komplisert vestibulær migrene og godkjenner herved at Aurora kan ta bilde i alle migrenes 4 faser om hun ønsker det. Noen hardere rammede her som trumfer godkjenningen med et nei? Tror vi må inn på kronisk klasehodepine for å være sikre på seier for temaet. »NÅR FÅR NOEN LOV Å LEGGE UT BILDE AV EI KJØLEHETTE OG BRUKT TRIPTANBEHOLDER» Jeg har 2 av de hettene der i frysen. Er det greit om jeg poster bilde i prodom fase? Nei? 3 3 1
AprilLudgate Skrevet 20. september #1260 Skrevet 20. september Melkebart1 skrev (12 timer siden): Hvorfor er du ute etter å ta meg egt? Jeg heier på Aurora, men å legge ut bilder når man har migrene, enten det er tatt før anfallet (til bruk for neste anfall… noe som er helt rart spør du meg), eller i sanntid, det syns jeg er spesielt ja. At du mener noe annet, er helt greit for meg. Da bør det være helt greit for deg at jeg mener noe annet enn deg. Men bare av nysgjerrighet: Hvorfor er det rart? I sanntid eller ei?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå