Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (10 timer siden):

Jepp. Er 1,67 veier 55 kg og løper 3-4 mil i uka faktisk. Men når det er sagt så går jeg ikke hardt ut på tv, skal endre livsstil og flopper så det synger. Men hele dama har veldig liten kapasitet generelt sett. Mulig mye hadde blitt lettere hvis hun hadde gått ned 30 kg til. Det er utrolig tungt å være så overvektig. 

Og dette viser jo at du har null innsikt og forståelse for hvordan det er å være overvektig. Så det at du sier hun har floppet er ganske usmakelig. ALLE overvektige vet at det er tungt og ikke heldig å være overvektige. Noe som de som ikke er overvektige aldri kan sette seg inn i. Vi som er det er ikke idioter eller uvitende. Folk er virkelig sykelig opptatt av andre sin kropp. 

• Nyttig 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Findus88 skrev (2 timer siden):

Og dette viser jo at du har null innsikt og forståelse for hvordan det er å være overvektig. Så det at du sier hun har floppet er ganske usmakelig. ALLE overvektige vet at det er tungt og ikke heldig å være overvektige. Noe som de som ikke er overvektige aldri kan sette seg inn i. Vi som er det er ikke idioter eller uvitende. Folk er virkelig sykelig opptatt av andre sin kropp. 

Men hun har jo fått helt uvurderlig hjelp. Noe andre absolutt ikke får. Hun har fått masse hjelp til å få redskaper til å gå ned i vekt. Men hun viser jo en helt utrolig liten evne til å stå i ting. Hallo- vi snakker om ei dame som ikke orker å vaske sine eller ungenes klær en gang. Hun må gjerne være overvektig for min del. Det er henne det er tungt for. Det er måten hun fremstår på som er greia. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Nussepus skrev (1 minutt siden):

Men hun har jo fått helt uvurderlig hjelp. Noe andre absolutt ikke får. Hun har fått masse hjelp til å få redskaper til å gå ned i vekt. Men hun viser jo en helt utrolig liten evne til å stå i ting. Hallo- vi snakker om ei dame som ikke orker å vaske sine eller ungenes klær en gang. Hun må gjerne være overvektig for min del. Det er henne det er tungt for. Det er måten hun fremstår på som er greia. 

Jeg ble slankeoperert og jeg la på meg igjen. Som også egentlig skal være til ekstremt stor hjelp. Så det er ikke så svart/hvitt som du tror. Derfor det provoserer meg at folk i det hele tatt kommenterer andre sine kropper. Kritiser gjerne andre ting man er uenig med henne i,men det å rakke ned på andre pga overvekt er latterlig og da synker man på ett lavt nivå🙃

• Nyttig 4
Skrevet
Nussepus skrev (4 minutter siden):

Overvekt handler om så sinnsykt mye. Det handler om oppvekst, det handler om tanker og følelser osv. I tillegg så bør en vektnedgang være en endret livsstil over tid. Det er ikke gjort med et knips! En slankekur er som regel aldri varig! Her er det nok mye mer komplisert enn å bare spise mindre! Og dette forstår ikke folk som ikke har vært gjennom det samme selv! Hun strever sikkert livet av seg med dette, og det hjelper ikke når folk som ikke har peiling, dømmer nord og ned, kaller henne for en flopp (samme som å si at hun har mislyktes helt, men hun føler nok at du sier at hun er helt mislykket). Håper flere av dere som kommenterer her inne, ikke jobber med mennesker og vanskelige følelser.

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Nå blander du kortene her.

Hun er ikke kronisk syk med tjukk som diagnose.

Man skal være type USA tykk 300 kg for å ikke klare å vaske klær som følge av fedme. 

Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Tror du det er det det går på? De fleste overvektige har vel haugevis med kunnskap og redskapene for å gå ned i vekt. Men likevel er riktig kosthold og trening vanskelig  å stå i i lengden. 

Skrevet

Husk dama har Adhd. Tror ikke man skjønner hva det innebærer før man har det selv. 

Skrevet
Juste_moi skrev (Akkurat nå):

Husk dama har Adhd. Tror ikke man skjønner hva det innebærer før man har det selv. 

Hva er det den dama ikke har🤷‍♀️

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...