Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
J_1990 skrev (7 timer siden):

Hjelpes er det migreneforum jeg er kommet inn på her 😅

Ja jeg skulle akkurat skrive det samme! Må da kunne lage en migrenetråd om dere vil diskutere det opp og i mente? Det handler om Aurora Hoff og jeg håper hun «er»mer enn migrene og et bilde….

• Liker 3
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 26.9.2026 den 7.05):

Ja jeg skulle akkurat skrive det samme! Må da kunne lage en migrenetråd om dere vil diskutere det opp og i mente? Det handler om Aurora Hoff og jeg håper hun «er»mer enn migrene og et bilde….

Ja det er bare å beklage, jeg hadde ikke forventet at min kommentar/mening skulle trigge så mange, og bli en diskusjon og nærmest en offentlig henrettelse😬😅🫪 Det var ikke min intensjon! 

Nå går vi videre! Hva driver Aurora med om dagen? Har ikke fulgt med i det siste. 

• Liker 1
Skrevet
Melkebart1 skrev (8 timer siden):

Ja det er bare å beklage, jeg hadde ikke forventet at min kommentar/mening skulle trigge så mange, og bli en diskusjon og nærmest en offentlig henrettelse😬😅🫪 Det var ikke min intensjon! 

Nå går vi videre! Hva driver Aurora med om dagen? Har ikke fulgt med i det siste. 

Aurora faker nok noe i dag og tenker jeg :P 

Litt opplæring på ting folk velger å feilinformere om og bruke nedsettende får dere tåle, uansett tema.

————-

Kanskje hun faker å være tykk?

Er det egentlig mulig å gå sånn rundt i boligen sin og spankulere opp og ned på eventer og drikke kaffe en søndag om man EGENTLIG er tykk?

Jeg hadde aldri klart det med overvekt, da må jeg bare sittet stille i sofaen.

Ingen med BMI over 23,7 klarer alt det Aurora klarer, så her snakker vi faking. 

Veldig spesielt. 

• Nyttig 3
Skrevet

Nei, nå sjekket jeg snap i ens ærend denne tråden - og hun:

Ligger i senga.

Faker tannlegeangst+ å ha fjernet noe visdomstenner eller noe. 

Hun fikk beroligende hos tannlegen og sikkert noen sterke smertestillende. Hun blir vel pilleavhengig nå, godt det er en kort spasertur ned til brua ved kirka så hun kan få kjøpt noe på det illegale markedet når legen strammer inn.

Kanskje vi kan få rabattkode? 💊

• Liker 1
Skrevet
AprilLudgate skrev (5 timer siden):

Nei, nå sjekket jeg snap i ens ærend denne tråden - og hun:

Ligger i senga.

Faker tannlegeangst+ å ha fjernet noe visdomstenner eller noe. 

Hun fikk beroligende hos tannlegen og sikkert noen sterke smertestillende. Hun blir vel pilleavhengig nå, godt det er en kort spasertur ned til brua ved kirka så hun kan få kjøpt noe på det illegale markedet når legen strammer inn.

Kanskje vi kan få rabattkode? 💊

Skrevet

Uansett om hun faker eller ikke, så synes jeg det er rart at hun ikke hadde migrene da hun var med på 16 ukers helvete, eller tiden etterpå..

Det virker som hun har gått ned for telling, orker ikke trene og er opp igjen i vekt.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Coco71 skrev (43 minutter siden):

Uansett om hun faker eller ikke, så synes jeg det er rart at hun ikke hadde migrene da hun var med på 16 ukers helvete, eller tiden etterpå..

Det virker som hun har gått ned for telling, orker ikke trene og er opp igjen i vekt.

Jeg trodde det temaet var forbudt nå å snakke om? 

Eller er det kun lov med gaslighting? 

• Liker 2
Skrevet
AprilLudgate skrev (19 minutter siden):

Jeg trodde det temaet var forbudt nå å snakke om? 

Eller er det kun lov med gaslighting? 

Ups er det Aurora-Politet som bestemmer hva som skal skrives her.. Ber om unnskyldning!! 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Coco71 skrev (20 timer siden):

Ups er det Aurora-Politet som bestemmer hva som skal skrives her.. Ber om unnskyldning!! 

Ja, vi fikk beskjed lengre oppe her om å ikke snakke om migrene.

Så da kan vi ikke snakke om hennes snapstory idag, for ordet nevnes.

Mulig det er lov om man gaslighter, for debatten med temaet gikk visst videre selv om de ville den skulle stoppes.

• Liker 1
Skrevet
Coco71 skrev (23 timer siden):

Skjønner at du lurer.
Jeg trodde man ble kvalm og ofte kastet opp ved migrene. Vil umiddelbart tenke at man går ned i vekt. Nå har jeg har aldri hatt migrene og det er med største respekt at jeg lurer.

• Liker 1
Skrevet
Meg.no skrev (1 time siden):

Skjønner at du lurer.
Jeg trodde man ble kvalm og ofte kastet opp ved migrene. Vil umiddelbart tenke at man går ned i vekt. Nå har jeg har aldri hatt migrene og det er med største respekt at jeg lurer.

Jeg har kronisk migrene, men har kun hatt 3 anfall der jeg faktisk har kastet opp 

Skrevet
Meg.no skrev (På 28.9.2026 den 19.53):

Skjønner at du lurer.

Nei.

Jeg har alvorlig kronisk vestibulær migrene og har riktignok vært mye kvalm. 

Men en vanlig trigger er å få anfall om man skipper hyppige måltider, og, forebyggende medisiner for migrene har nesten alle vektoppgang som vanlig bivirkning. 

Men om Aurora er kronisk aner ikke jeg. 

I prodom og postdromfasen er det vanlig å få cravings. Type salt/søtt/junk.
 Jeg får ikke det. 

(til de om er sure på temaet: svarer når noen har spørsmål eller påstander). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...