Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes hun er flott og blid og positiv! Hun unngår eksponering av barn og merker reklame. Da ser jeg ikke noe poeng i å kritisere henne for personlighet/profil i SoMe, all den tid hun ikke bedriver skadelig påvirkning og det er valgfritt å følge.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun står og har hodet fremover på hele tiden på filmer og bilder irriterer meg 😅

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ranunkelen skrev (12 timer siden):

Måten hun står og har hodet fremover på hele tiden på filmer og bilder irriterer meg 😅

Og samtidig «vær som du er». En typisk bøye seg med vlogger for og virke mindre. Vær stolt da, rett deg i ryggen å stå for det budskapet du VIL bære frem, sier nå jeg. 
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, mumrikk1 said:

Hva syntes dere om henne?

 

Hvem er Aurora Hoff, bortsett fra et særdeles morsomt navn å uttale om du kommer fra Bergen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig mye kunstig latter. Noe som er dumt for hun er absolutt et positivt innslag i denne influencerverden. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler ikke at hun er så veldig komfortabel med å være overvektig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaybird skrev (På 24.7.2021 den 3.13):

Hvem er Aurora Hoff, bortsett fra et særdeles morsomt navn å uttale om du kommer fra Bergen?

Datteren til Stig Henrik Hoff, litt populær på Instagram 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leila87
Ranunkelen skrev (På 2021-7-23 den 14.31):

Måten hun står og har hodet fremover på hele tiden på filmer og bilder irriterer meg 😅

Dessverre veldig mange som gjør det, for å se slankere ut. Jeg vil gjerne se hvordan klærne sitter på de som reklamerer, og når de står i den posisjonen er det umulig å se ordentlig. Gjeller ikke bare A, men mange andre.

Navigasjon skrev (På 2021-7-27 den 11.30):

Føler ikke at hun er så veldig komfortabel med å være overvektig. 

Har hun noen gang sakt at hun var det da?Hun var jo "kjent" før som Auroraweightloss, hadde en Instagram med det navnet og var i aviser. Hadde gått ned over 40 kg på noen få måneder. Hun er jo åpen om at hun prøver å gå ned i vekt igjen, men deler ikke like mye denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leila87 skrev (2 timer siden):

Dessverre veldig mange som gjør det, for å se slankere ut. Jeg vil gjerne se hvordan klærne sitter på de som reklamerer, og når de står i den posisjonen er det umulig å se ordentlig. Gjeller ikke bare A, men mange andre.

Har hun noen gang sakt at hun var det da?Hun var jo "kjent" før som Auroraweightloss, hadde en Instagram med det navnet og var i aviser. Hadde gått ned over 40 kg på noen få måneder. Hun er jo åpen om at hun prøver å gå ned i vekt igjen, men deler ikke like mye denne gangen. 

Det må jo henge mye sammen med at hun ikke går ned i vekt så veldig raskt. Synes hun er blid og fin. 😄 Jobber hardt og står på for å klare å leve av insta. Tenker det er positivt at hun fronter at også en stor kropp kan være ei jåle! Det er altfor mange plus size som gjemmer seg bort, og det er det ingen grunn til. Tvert imot! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er litt vel mye og det er ikke min type profil å følge med alt klisset om å like seg selv og så videre - ørten ganger om dagen. Men samtidig liker jeg at hun tar plass og gir Instagram et annet ansikt enn de spinkle influenserne, dietter, Wearefit og så videre. Så jeg følger henne av prinsipp, men jeg følger ikke særlig med likevel 😅

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger henne. Hun er et friskt pust, og masse plusspoeng for å ikke utnytte barna i sosiale medier 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MarianneE skrev (På 29.7.2021 den 6.00):

Foretrekker faren sånn sett

Vilt at barnebarnet hans er eldre enn yngste barnet hans🙈 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...