Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Sorry ass, men å liksom skulle være SÅ «vær glad i deg selv, vær glad i kroppen du har» - mens man samtidig ALDRI kan stå ordentlig oppreist eller alltid gå i klær som gjemmer kroppen, det funker ikke🤦🏼‍♀️ 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir veldig mye... uten at det skjer noe som helst om dere skjønner. fremstår litt påtatt og falskt? den veldig gira energien, den veldig gira smilet og latteren osv. 

Nei, jeg vil så gjerne at hun skal lykkes, samtidig så blir hun for mye for meg rett og slett i feil retning. Det er fluffy pjatt, så kunne jeg ønske at det var litt mer substans likevel.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (4 timer siden):

Sorry ass, men å liksom skulle være SÅ «vær glad i deg selv, vær glad i kroppen du har» - mens man samtidig ALDRI kan stå ordentlig oppreist eller alltid gå i klær som gjemmer kroppen, det funker ikke🤦🏼‍♀️ 

Den tanken har jeg også tenkt. Står alltid fremoverlent mot kamera og filmer bare ansikt som regel. Det hele virker litt påtatt og falskt. Også som hun smisker med de større influencerne med tagging🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan de ikke bare få seg en vanlig jobb som alle oss andre, om så deltid. jeg fatter ikke hvorfor noen vil jobbe som influencer og stort sett styre med egenpleie og krølling av hår og farge øyebryn. Det er det samme på repeat over hele linja.

De morsomste influencerne å følge er voksne folk med jobb, som bryr seg om så mye mer enn om krøllen på håret har riktig swung. Møkklei!

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes Aurora og hun venninden hennes Kine kopierer hverandre. Man går liksom ikke glipp av noe om man kun følger den ene profilen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Money, money, money. Lenge siden jeg har fulgt noen som er mer opptatt av at det å være en influencer er jobb! Det er jobb når det drikkes after noon tea på ambassaden og er hos frisør osv. 

Men idag tok det kaka gitt. Er ikke følgerne like "på" når det kommer til likes på reklame ol, så er en sjalu og unner ikke folk inntekt. Altså, det er jo fordi folk er møkklei reklame. 

Blitt noe høy på seg sjæl litt for fort? Vet ikke. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (3 timer siden):

Money, money, money. Lenge siden jeg har fulgt noen som er mer opptatt av at det å være en influencer er jobb! Det er jobb når det drikkes after noon tea på ambassaden og er hos frisør osv. 

Men idag tok det kaka gitt. Er ikke følgerne like "på" når det kommer til likes på reklame ol, så er en sjalu og unner ikke folk inntekt. Altså, det er jo fordi folk er møkklei reklame. 

Blitt noe høy på seg sjæl litt for fort? Vet ikke. 

Word! Dette var litt som å tigge etter penger.. Jeg er IKKE missunnelig, men gidder heller ikke å kommentere noe hos henne uansett hva hun legger ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (11 minutter siden):

Word! Dette var litt som å tigge etter penger.. Jeg er IKKE missunnelig, men gidder heller ikke å kommentere noe hos henne uansett hva hun legger ut.

Ja, og igjen denne veldig pompøse måten å snakke på, som irriterer meg mer og mer. Bruken av ordet "mennesker" i hver setning...

Nei, jeg blir mindre og mindre imponert gitt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er jo utdannet psykiatrisk hjelpepleier og skjønner ikke helt hvorfor hun ikke vil jobbe som det🤔 Enn det utspjåka tullballet uten mening som det hun driver med nå. Men skjønner jo også at det sikkert er et behagelig liv å dra på Aternoon tea og frisør og alt mulig sånt enn å være avhengig av fast arbeidstid. Men det hadde blitt for kjedelig for meg i lengden ihvertfall. Skjønner ikke helt at hun kan tjene så mye på det heller. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå avfulgte jeg. Jeg forstår generelt ikke hvorfor influensere på død og liv skal ha det som heltidsjobb, uten å ha en nisje de kan jobbe seriøst med som f.eks Trines matblogg. 

Inspirere som seg selv kan man gjøre på fritiden eller som deltidsjobb, alle blir mindre interessante når de bare suller rundt hjemme og legger opp hverdagen etter hva som er sponset. Det er kleint med reklamer som ikke handler om genuin interesse. Om Trines matblogg gir ut en oppskrift med et spesifikt produkt og det er like bra som oppskriftene ellers så er det null problem, og jeg trykker akkurat like mye liker som på det det ikke står reklame på (umerket eller dårlig merket reklamer derimot trykker jeg aldri liker på av prinsipp). Sånn fungerer det nok når strikkeblogger reklamerer for tråd eller oppskrift, og når Kristin Gjelsvik reklamerer for fargerike interiørting som er helt henne heier jeg skikkelig. Det er kleine og konstruerte reklamer folk ikke gidder å trykke liker på. Det handler ikke om misunnelse eller å ikke unne noen suksess, det er et hint om at sånt vil vi ha mindre av. Om det betyr at færre kan leve fullt av å være influenser så går det helt fint. 

Kirsebærhagen er et eksempel på en influenser som har jobb utenom og som ser ut til å kun reklamere for ting hun faktisk er gira på og kan få til som en naturlig del av feeden.

 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (6 timer siden):

Nå avfulgte jeg. Jeg forstår generelt ikke hvorfor influensere på død og liv skal ha det som heltidsjobb, uten å ha en nisje de kan jobbe seriøst med som f.eks Trines matblogg. 

Inspirere som seg selv kan man gjøre på fritiden eller som deltidsjobb, alle blir mindre interessante når de bare suller rundt hjemme og legger opp hverdagen etter hva som er sponset. Det er kleint med reklamer som ikke handler om genuin interesse. Om Trines matblogg gir ut en oppskrift med et spesifikt produkt og det er like bra som oppskriftene ellers så er det null problem, og jeg trykker akkurat like mye liker som på det det ikke står reklame på (umerket eller dårlig merket reklamer derimot trykker jeg aldri liker på av prinsipp). Sånn fungerer det nok når strikkeblogger reklamerer for tråd eller oppskrift, og når Kristin Gjelsvik reklamerer for fargerike interiørting som er helt henne heier jeg skikkelig. Det er kleine og konstruerte reklamer folk ikke gidder å trykke liker på. Det handler ikke om misunnelse eller å ikke unne noen suksess, det er et hint om at sånt vil vi ha mindre av. Om det betyr at færre kan leve fullt av å være influenser så går det helt fint. 

Kirsebærhagen er et eksempel på en influenser som har jobb utenom og som ser ut til å kun reklamere for ting hun faktisk er gira på og kan få til som en naturlig del av feeden.

 

Helt enig! Det skjer noe med et menneske når jobben dreier seg kun om seg selv og eget jåleri dag ut og dag inn. De påstår de jobber så enormt mye mer enn alle andre, gjerne døgnet rundt. Javel? jeg er ikke helt overbevist gitt. Det blir mye fluff og sutring. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun en ryggskade eller medfødt ryggfeil? 

Siden hun står så "rart" på mye av tiden på bilder og filmer? 

Har aldri fulgt henne, men hun dukker opp under utforsk på insta jevlig. Syns det virker som det er noe galt med rygg/nakke 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Har hun en ryggskade eller medfødt ryggfeil? 

Siden hun står så "rart" på mye av tiden på bilder og filmer? 

Har aldri fulgt henne, men hun dukker opp under utforsk på insta jevlig. Syns det virker som det er noe galt med rygg/nakke 😔

Lurer kanskje på om hun tror hun virker slankere,når hun gjør det🤔

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (3 timer siden):

Lurer kanskje på om hun tror hun virker slankere,når hun gjør det🤔

Seriøst? 

Hun står slik for å virke slankere? 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flettfrid skrev (20 minutter siden):

Seriøst? 

Hun står slik for å virke slankere? 🙈

Leste det et sted,ja. Sprøtt,men...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte henne en liten stund, men tror desverre hun er sugd inn i universet til Benedicte Haugaard og det some-firmaet hennes. GIRL POWER! TJEN DINE EGNE PENGER! NETWORKING! YEAH. Pinlige luftslott. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (7 minutter siden):

Likte henne en liten stund, men tror desverre hun er sugd inn i universet til Benedicte Haugaard og det some-firmaet hennes. GIRL POWER! TJEN DINE EGNE PENGER! NETWORKING! YEAH. Pinlige luftslott. 

hva???? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fulgte hun en kort periode fordi jeg lette etter representasjon av plus-size, men avfølget med en gang det ble fokus på «godis» uten sukker etc. Orker ikke poster med lavkarbo/diett/sukkerfritt osv mellom «kroppspositivisme». Da skinner det veldig fort igjennom at det å være plussize ikke er så fryktelig positivt likevel....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...