Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Gjest Leila87
Minna1654 skrev (På 21.6.2022 den 6.46):

Vil bare starte med og si at Aurora er veldig likende person. 
Men i en stund nå har jeg tenkt på kostholdet-maten hun lager.
Hun lager så mye godt og sunt. 
Masse deilige oppskrifter/bilder.

så får det meg til og lure på, hvorfor hun er overvektig når hun spiser det hun stadig viser. Sunt, variabelt og varierende flott kosthold.

Iallfall det som vises. 
Jeg forstår ikke? Og det sender ut forvirrende signaler til meg. 
Da tenker jeg at visse personer, kan bli skeptisk til normal-sunn mat om det er resultatet. 
for ikke blir hun slankere heller. 
hvis hun skal fronte overvekt, forståelse, mindre diskriminering om fedme og mangfold. 
burde hun ikke snakke om/vise hva som gjør henne så stor da?

Hun er opptatt av det og lager mye innhold om dette på Instagram. 
reels som, negative kommentarer på hennes utseende og de kommentarene skal liksom prelle av som vann på gåsa.
men sunt kosthold og fedme går ikke opp i regninga for meg. 


Hun kunne vært enda mer ekte og ærlig. Snakket om baksiden av og være overvektig, utfordringer, bøye seg, fly, svette osv. 


jeg vil ikke være slem. 
Men hvorfor bare være forbilde på og tåle kritikk-kommentarer om hun brenner for dette.
Men deler tanker.

 

 

Hva mener du hun skal gjøre? Lage reels av at hun sitter i sofaen og overspiser potetgull? Hun fronter ikke overvektig, få overvektige vil være overvektig. Poenget er jo at overvektige har blitt diskriminert i årevis av alle. Helsevesenet, mobbing i voksen alder, klesdesignere osv. Derfor kommer det flere "plus size" kontoer på ig, for å vise at man kan kle seg fint selv med overvekt på kroppen og for å kreve lik behandling som alle andre. 

Samtidig så er hun jo ikke så overvektig at hun sliter med å bøye seg eller ikke får plass i et flysete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Malindalin skrev (9 timer siden):

Jeg elsker at jeg kun vet alderen på barna og INGENTING annet! 😍 

Jeg også! Her er Aurora skikkelig flink, og et forbilde som flere influencere burde ta etter👏

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (På 23.6.2022 den 19.04):

Hva mener du hun skal gjøre? Lage reels av at hun sitter i sofaen og overspiser potetgull? Hun fronter ikke overvektig, få overvektige vil være overvektig. Poenget er jo at overvektige har blitt diskriminert i årevis av alle. Helsevesenet, mobbing i voksen alder, klesdesignere osv. Derfor kommer det flere "plus size" kontoer på ig, for å vise at man kan kle seg fint selv med overvekt på kroppen og for å kreve lik behandling som alle andre. 

Samtidig så er hun jo ikke så overvektig at hun sliter med å bøye seg eller ikke får plass i et flysete. 

Auroras 5 beste tips for vektnedgang

1. Innrøm for deg selv hvordan og hvorfor situasjonen din er blitt som den er blitt.
2. Sett deg ett mål.
3. Prøv og feil, for å finne ut hva som fungerer for deg.
4. Tro på deg selv! 
5. Tenk at dette er for resten av livet.

Dette skrev Aurora i 2014, og hadde går ned ca. 45 kg.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navigasjon skrev (På 1.8.2022 den 14.38):

Auroras 5 beste tips for vektnedgang

1. Innrøm for deg selv hvordan og hvorfor situasjonen din er blitt som den er blitt.
2. Sett deg ett mål.
3. Prøv og feil, for å finne ut hva som fungerer for deg.
4. Tro på deg selv! 
5. Tenk at dette er for resten av livet.

Dette skrev Aurora i 2014, og hadde går ned ca. 45 kg.

 

Hvorfor er dette så viktig for deg? Hvorfor er noe hun skrev for 8 år siden relevant nå? Har du aldri skrevet eller sagt ting du har endret mening om senere i livet? Hvorfor er kroppen til Aurora viktig for deg? Hva gjør det for ditt liv hvordan andre ser ut? 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hun ser så sinnsykt møkkete ut med denne selvbruningen hun holder på med. I halsen også, helt mørk der😒 Ser hun det ikke selv?

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Leser flere steder at denne damen ikke er så snill som hun fremstår på sine kanaler...
På Jodel skriver de at hun er mislikt av halve "influencerNorge"! 🙄

Er det noen som vet hva som menes med det? Er hun ufin..?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vicnord84 skrev (På 9.9.2022 den 0.45):

Leser flere steder at denne damen ikke er så snill som hun fremstår på sine kanaler...
På Jodel skriver de at hun er mislikt av halve "influencerNorge"! 🙄

Er det noen som vet hva som menes med det? Er hun ufin..?

Hun skal visst være skikkelig «jeg er bedre enn deg».

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (På 10.9.2022 den 8.49):

Hun skal visst være skikkelig «jeg er bedre enn deg».

Er dette noe du vet eller er det tomme rykter? I såfall er det nedrig å spre usannheter

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest tullerikke
mumrikk1 skrev (24 minutter siden):

Enda en influencer som reklamerer for tredemøllen. Oppsminka og hvertfall ikke svett🙈

Ja, for hun bruker mye tid på trening🙄 Skikkelig troverdig med den sminka også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov og si en ble skuffa når en så det! Jeg heier i grunn på Aurora og syns hun er hel skjønn men den annonsen der var bare så feilplassert 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tullerikke skrev (2 timer siden):

Ja, for hun bruker mye tid på trening🙄 Skikkelig troverdig med den sminka også. 

Ærlig talt. Slutt med fatshaming. Vi er i 2022. Hva er problemet til folk her inne. Slutt å kommenter andres kropper. Både direkte og indirekte. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Maydis8 said:

Ærlig talt. Slutt med fatshaming. Vi er i 2022. Hva er problemet til folk her inne. Slutt å kommenter andres kropper. Både direkte og indirekte. 

Det er ikke fatshaming. Det er et ærlig svar at hun passer ikke for reklame av sportsutstyr. Det er tydelig på henne at hu ikke trener og hun inspirerer ikke til en god treningsøkt. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/9/2022 at 9:31 AM, Maydis8 said:

Fint om du kan referere til faktiske bevis. 

Bry deg å lese alt jeg skrev her før så ser du. Snille folk henger ikke alle ut over lavsko. Og dette «joker» falske smilet hennes er bare grøss. Du er visst henne eller venninne så butthurt du blei 🤪

Endret av annelis
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

annelis skrev (22 timer siden):

Det er ikke fatshaming. Det er et ærlig svar at hun passer ikke for reklame av sportsutstyr. Det er tydelig på henne at hu ikke trener og hun inspirerer ikke til en god treningsøkt. 

Det er jo helt på tryne å si! Kan ikke tenke meg noe bedre forbilde en ei vokse  dame som har valgt å ta noen grep for å få en friskere kropp med aktivitet! At hun har noen kilo ekstra gjør det jo nettopp så bra! Da vil andre som har noen kilo ekstra kjenne seg igjen å føle en trygghet i å starte selv! 

Vil heller si at kanskje verden er litt lei fitfluensere som trøkker rumpa si i monitor hele.tiden!

Er ikke noe videre fan av Aurora, men er fan av mennesker i alle fasonger som gjør akkurat det som er bra for dem 🙌

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, cHg said:

Det er jo helt på tryne å si! Kan ikke tenke meg noe bedre forbilde en ei vokse  dame som har valgt å ta noen grep for å få en friskere kropp med aktivitet! At hun har noen kilo ekstra gjør det jo nettopp så bra! Da vil andre som har noen kilo ekstra kjenne seg igjen å føle en trygghet i å starte selv! 

Vil heller si at kanskje verden er litt lei fitfluensere som trøkker rumpa si i monitor hele.tiden!

Er ikke noe videre fan av Aurora, men er fan av mennesker i alle fasonger som gjør akkurat det som er bra for dem 🙌

Hu gjør jo ikke noe med kroppen sin. Ikke alle passer som fitness reklame. Du er jo ikke sint når folk som ikke kan svømme IKKE får reklamere for svømmeutstyr? Jeg sa min mening. Hun inspirerer meg ikke til å ta på tights og dra ut på joggetur. Hun inspirerer meg til å spise to kanelboller og drikke iskaffe. Sorry not sorry

 Det er min mening. Fint at du blir inspirert

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske snodig å våkne med feber og likevell dra på «kundemøte». Har vi sluttet å smitte andre i dagens samfunn?

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...