Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

silikon123 skrev (14 timer siden):

Hva SKJER med ansiktet hennes om dagen? Så trist å se hun er så fylt med Botox…

HELT stiv i hele ansiktet🤯

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (2 timer siden):

HELT stiv i hele ansiktet🤯

Blir så trist! Jeg har sett at hun har Botox lenge men nå var det ekstremt med påfyll. Trist at en «lik deg selv som du er profil» gjør dette. Er ikke det å drepe sin egen bedrift? 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke

Hadde vært litt mer troverdig med walkingpad om hun hadde vært i treningsklær og ikke vært så sykt oversminka. Jeg kjøper ikke at hun eller noen andre influencere trener på den der uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier hun skal ta seg fri for å nyte en helg på hytte. På hytten er hun oversminket og står å krøller håret.. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Sier hun skal ta seg fri for å nyte en helg på hytte. På hytten er hun oversminket og står å krøller håret.. 

 

For noen så er det å ordne seg hver dag viktig for selvfølelsen. Vi er alle forskjellige. Dette er sånn hun liker å ha det, hyttetur eller ei. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 hours ago, Maydis8 said:

For noen så er det å ordne seg hver dag viktig for selvfølelsen. Vi er alle forskjellige. Dette er sånn hun liker å ha det, hyttetur eller ei. 

Sminke har ingenting med selvfølelsen å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/6/2022 at 2:09 PM, silikon123 said:

Blir så trist! Jeg har sett at hun har Botox lenge men nå var det ekstremt med påfyll. Trist at en «lik deg selv som du er profil» gjør dette. Er ikke det å drepe sin egen bedrift? 

Det er langt ifra «lik deg selv som du er» profil. 

Endret av annelis
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har skjedd med øyenbryna? Hun har jo snart ikke panne? Kan Botox gjøre dette? Lr er det den berømte «tråbehandlingen» som er så inn nå? Kan ikke navnet på denne engang, så jeg spør fordi jeg faktisk lurer 🤷‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er hvordan influensere innen den sjangeren daglig utsettes for å måtte granske utseende sitt. 

Og ikke bare må de takle sin egen gransking, men også "alle" andre sin..

Summen av alt dette skaper nok et sykelig press ingen av oss kan forestille hvordan kan påvirke. 

Og at de i tillegg ønsker å fremstille seg som forbilder.

Det er nok først og fremst for å selv føle seg bra, og å rettferdiggjøre hvorfor de velger å korrigere på hver minste lille menneskelige trekk de har. 

For hadde de virkelig ønsket å være forbilder hadde de tenk seg veldig godt om hva de valgene de fronter gjør med følgerne sine..

Jeg sluttet å følge henne for lenge siden og fikk skikkelig sjokk når jeg var innom kontoen hennes nå... 

For en utvikling.. i feil retning... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shila90 skrev (8 timer siden):

Hva har skjedd med øyenbryna? Hun har jo snart ikke panne? Kan Botox gjøre dette? Lr er det den berømte «tråbehandlingen» som er så inn nå? Kan ikke navnet på denne engang, så jeg spør fordi jeg faktisk lurer 🤷‍♀️

Man kan bruke botox for å oppnå løft av øyebryn. Man kan ofte se at noen har gjort det, eller trådløft, ved ved at "halen" til øyebrynet blir dratt nokså drastisk mye oppover. Man får gjerne også svært stram hud over den indre øyekroken, ofte legger det seg en liten fold i huden der, skrått inn mot neseroten. Verken botox eller trådløft er permanent, og effekten vil avta over tid. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

annelis skrev (På 8.10.2022 den 11.26):

Sminke har ingenting med selvfølelsen å gjøre. 

For mange er dette viktig. Kanskje ikke viktig for deg og meg, men for mange er det det. Vi er alle forskjellige. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som føler for å vaske mitt eget ansikt med zalo når jeg ser hvor fullsminka hun er på en vanlig hverdag? Hun har jo allerede fin hud

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...