Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Gresshoppa skrev (På 5.8.2021 den 0.08):

Vilt at barnebarnet hans er eldre enn yngste barnet hans🙈 

Hvorfor det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det bare meg eller blir fjolleriet  mer og mer fremtredende? kunstig fnisete og fjollete latter når hun er der alene og styrer på. Mister jo all troverdighet når det er snakk om seriøse tema som feks Valget. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig søt jente og herlig personlighet! Men dansen hennes, den er sååå klein!! 🙈 Klarer ikke se på når hun setter i gang. Hva er greia med at alle skal danse og gjøre seg til for tiden? Synes bare det blir pinlig å se på. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (23 minutter siden):

Hun er bare alt for mye. Gjøre seg sånn til foran kamera ser bare så dumt ut. Blir flau jeg 🙈

Ja, hun har dratt det for langt. Blir bare mer og mer, fremfor å heller roe litt ned å spille på både det å være gledesspreder og noen med noe mellom øra. Nå fremstår hun jo bare mer og mer bimbo. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pandaheart skrev (2 timer siden):

Håper hun har det bra ❤️ Virket trist på story i kveld…

synes det hele ble for mye click bait for min smak. Skal ikke forundre meg om det er noe helt bagatellmessig. 

Og igjen - skal dette være en jobb må de også levere som om det skulle være en jobb! Mange fridager etterhvert. Mye repeterende eller slå ned åpne dører innhold.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (16 timer siden):

synes det hele ble for mye click bait for min smak. Skal ikke forundre meg om det er noe helt bagatellmessig. 

Og igjen - skal dette være en jobb må de også levere som om det skulle være en jobb! Mange fridager etterhvert. Mye repeterende eller slå ned åpne dører innhold.

Hun har ikke delt noe enda heller om det 🙈 litt spesielt å lage så stort nr ut av ingenting 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunn_jente skrev (15 minutter siden):

Hun har ikke delt noe enda heller om det 🙈 litt spesielt å lage så stort nr ut av ingenting 

ja, det er det jeg mener med click bait de luxe. Også hvorfor ha et innlegg om at det er så bra med plus size og at det er bra med mangfold osv med bilder/film der du overhodet ikke ser hennes størrelse. Nei, kart og terreng henger ikke sammen for meg lenger. 

men for all del om dette er det hun ønsker å leve av, så hvorfor ikke. jeg hadde nok antatt at hun ville gjøre dette på si. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i går at hun skulle dele hva som hadde skjedd i dag. Men i dag så kunne hun ikke pga.tredje part. Snakk om clickbait. Hva med å finne ut av sånt før man sier noe som helst 🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syrinia skrev (44 minutter siden):

Så i går at hun skulle dele hva som hadde skjedd i dag. Men i dag så kunne hun ikke pga.tredje part. Snakk om clickbait. Hva med å finne ut av sånt før man sier noe som helst 🙄

Og sånn får en opp tallene! effektivt da. Synd en møter seg selv i døren på et eller annet tidspunkt på de tingene der. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Aurora sier dette er «den dårlige samvittighets uken» for de som jobber. 
 

Jeg jobber selv, men med planlegging har jeg jaggu tatt ut ferie denne uken da gitt! Tenk det! 
 

Hun derimot sender bort kidden pga jobb? Altså, seriøst? Hun må ta seg selv veldig høytidlig.. Hun som skryter av at hun kan jobbe hvor og når hun vil. Her kaster hun stein i glasshus.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (På 4.10.2021 den 23.05):

Aurora sier dette er «den dårlige samvittighets uken» for de som jobber. 
 

Jeg jobber selv, men med planlegging har jeg jaggu tatt ut ferie denne uken da gitt! Tenk det! 
 

Hun derimot sender bort kidden pga jobb? Altså, seriøst? Hun må ta seg selv veldig høytidlig.. Hun som skryter av at hun kan jobbe hvor og når hun vil. Her kaster hun stein i glasshus.

Hvorfor gidder du å følge henne hvis hun irriterer deg så fælt? 🤪

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja...det er godt hun har utdannelse å hvile seg på sier når jeg. Det er fortsatt utenfor min fatteevne at noen kan oppleve det som spennende å vise frem sin egen sminke og hvordan hun krøller håret hver dag. For deretter å kalle det jobb, og at en jobber veldig mye... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Catskan skrev (På 15.9.2021 den 18.44):

Veldig søt jente og herlig personlighet! Men dansen hennes, den er sååå klein!! 🙈 Klarer ikke se på når hun setter i gang. Hva er greia med at alle skal danse og gjøre seg til for tiden? Synes bare det blir pinlig å se på. 


ja, bare dumt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leila87
mumrikk1 skrev (På 4.10.2021 den 23.05):

Aurora sier dette er «den dårlige samvittighets uken» for de som jobber. 
 

Jeg jobber selv, men med planlegging har jeg jaggu tatt ut ferie denne uken da gitt! Tenk det! 
 

Hun derimot sender bort kidden pga jobb? Altså, seriøst? Hun må ta seg selv veldig høytidlig.. Hun som skryter av at hun kan jobbe hvor og når hun vil. Her kaster hun stein i glasshus.

Kan da vel danse forran kameraet med bøyd rygg selv om barnet er hjemme. Datteren er jo så stort også at hun ikke trenger tilsyn 24/7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leila87 skrev (18 timer siden):

Kan da vel danse forran kameraet med bøyd rygg selv om barnet er hjemme. Datteren er jo så stort også at hun ikke trenger tilsyn 24/7

Og at samboeren må levere i bhg slik at hun får en rolig start på dagen, altså🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Uperfekt skrev (På 9.9.2021 den 21.19):

Hvorfor det? 

Fordi jeg visste ikke at han hadde så voksne barn, og hun ble jo veldig ung mor☺️ Det var ikke noe vondt eller galt ment, altså.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gresshoppa skrev (41 minutter siden):

Fordi jeg visste ikke at han hadde så voksne barn, og hun ble jo veldig ung mor☺️ Det var ikke noe vondt eller galt ment, altså.

Ok, er kanskje litt hårsår siden jeg har fått endel kommentarer pga jeg selv har noen barn som er yngre enn sine nevøer og nieser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...