Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

At mannen hennes leverer i bhg , er gjerne helt naturlig hvis han skal ut døren på jobb. Er ikke vits å fly ut begge to. Itillegg velger man ikke bort egne barn fordi de går i barnehagen og den ene forelderen ikke har en 08-16 jobb.  Det er helt naturlig for turnus arbeidere og mange mennesker som jobber deltid/ redusert at barna går i barnehagen de dagene mor og far har fri. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Afridite skrev (7 timer siden):

At mannen hennes leverer i bhg , er gjerne helt naturlig hvis han skal ut døren på jobb. Er ikke vits å fly ut begge to. Itillegg velger man ikke bort egne barn fordi de går i barnehagen og den ene forelderen ikke har en 08-16 jobb.  Det er helt naturlig for turnus arbeidere og mange mennesker som jobber deltid/ redusert at barna går i barnehagen de dagene mor og far har fri. 

Mens andre benytter seg gjerne av fridagene til å være sammen med barna sine😊 Spesielt når man kanskje er hjemme hver dag ellers?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen gjør gjerne det , men man velger selv hvordan man benytter dagene. Betyr ikke at en er en dårlig mor av den grunn. Barna koser seg ofte mer i barnehagen med vennene sine enn å være hjemme i bhg tid.  Jobber selv turnus og har et hektisk hverdag. Må være lov og unne seg fri alene uten barna uten og få dårlig samvittighet eller og bli dømt 😃

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afridite skrev (1 time siden):

Noen gjør gjerne det , men man velger selv hvordan man benytter dagene. Betyr ikke at en er en dårlig mor av den grunn. Barna koser seg ofte mer i barnehagen med vennene sine enn å være hjemme i bhg tid.  Jobber selv turnus og har et hektisk hverdag. Må være lov og unne seg fri alene uten barna uten og få dårlig samvittighet eller og bli dømt 😃

Jeg mener det er stor forskjell på å jobbe turnus og være hjemme med sosiale medier😊

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afridite skrev (På 14.10.2021 den 8.35):

Noen gjør gjerne det , men man velger selv hvordan man benytter dagene. Betyr ikke at en er en dårlig mor av den grunn. Barna koser seg ofte mer i barnehagen med vennene sine enn å være hjemme i bhg tid.  Jobber selv turnus og har et hektisk hverdag. Må være lov og unne seg fri alene uten barna uten og få dårlig samvittighet eller og bli dømt 😃


mange barn vil gjerne i barnehagen for å få lekt 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe feil med ryggen hennes som gjør at hun står som hun gjør på alle bilder og videoer? Ser nesten vondt ut! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Er det noe feil med ryggen hennes som gjør at hun står som hun gjør på alle bilder og videoer? Ser nesten vondt ut! 


poserer vel antagelig i det hun tror er lekkert 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke pent sminket. Jeg skvetter hver gang hun dukker opp på snap eller insta 😱 Ser ut som en transvesitt 😳

  • Liker 27
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (På 19.10.2021 den 12.03):

Hun er ikke pent sminket. Jeg skvetter hver gang hun dukker opp på snap eller insta 😱 Ser ut som en transvesitt 😳


enig 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umami skrev (På 19.10.2021 den 12.03):

Hun er ikke pent sminket. Jeg skvetter hver gang hun dukker opp på snap eller insta 😱 Ser ut som en transvesitt 😳

Hun sminker seg jo ikke for deg. Hvis hun synes det er fint er det alt som betyr noe. Hennes ansikt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusern3 skrev (På 18.10.2021 den 0.45):


mange barn vil gjerne i barnehagen for å få lekt 

Min hater å være hjemme og kjeder seg halvt i hjel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å melke en misforstått kommentar om overvekt så til de grader! Ja, det er kjipt med slanketips fra en taxisjåfør etter en bra kveld på byen, men himmel og hav da... det er noe voldsomt med den påtatte og kunstige måten å koke spiker på den suppa der dag ut og dag inn. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (8 minutter siden):

Snakk om å melke en misforstått kommentar om overvekt så til de grader! Ja, det er kjipt med slanketips fra en taxisjåfør etter en bra kveld på byen, men himmel og hav da... det er noe voldsomt med den påtatte og kunstige måten å koke spiker på den suppa der dag ut og dag inn. 

Enig. Lite vekst i det siste, dette var vel en mulighet til og øke tempo. «Jobber» jo mer en de største influencerene disse «små». Benedikte klanen er bare helt….. reklame..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annelinb skrev (8 minutter siden):

Enig. Lite vekst i det siste, dette var vel en mulighet til og øke tempo. «Jobber» jo mer en de største influencerene disse «små». Benedikte klanen er bare helt….. reklame..

folket biter jo på... Det jeg synes er rart er det at jeg som også er plus size føler meg dummere og dummere av all denne kroppspositivismen som egentlig handler om å skjule at en ikke synes at overvekt er så feiende flott. Hun gjør jo det meste for å skjule størrelsen og dette med turer mm er jo ikke synlig lenger i det hele tatt. Det er hun stort sett hjemme i leiligheten som viser at hun krøller håret, er blid, sminker seg mye og gnåler om at alle må være glad i seg selv. Det er ikke godt innhold altså

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (13 minutter siden):

folket biter jo på... Det jeg synes er rart er det at jeg som også er plus size føler meg dummere og dummere av all denne kroppspositivismen som egentlig handler om å skjule at en ikke synes at overvekt er så feiende flott. Hun gjør jo det meste for å skjule størrelsen og dette med turer mm er jo ikke synlig lenger i det hele tatt. Det er hun stort sett hjemme i leiligheten som viser at hun krøller håret, er blid, sminker seg mye og gnåler om at alle må være glad i seg selv. Det er ikke godt innhold altså

Er selv 20 kg for tung, og aldri tenkt over det så mye, før nå når alle skal gjøre det så positivt.. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2021 at 8:35 AM, Afridite said:

Noen gjør gjerne det , men man velger selv hvordan man benytter dagene. Betyr ikke at en er en dårlig mor av den grunn. Barna koser seg ofte mer i barnehagen med vennene sine enn å være hjemme i bhg tid.  Jobber selv turnus og har et hektisk hverdag. Må være lov og unne seg fri alene uten barna uten og få dårlig samvittighet eller og bli dømt 😃

Helt enig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Lill :) skrev (14 timer siden):

Utrolig fint farsdags innlegg i dag. Enkelte andre influensere har glemt at det er farsdag 🤪

Syntes Instagram florerer av det samme jeg😒

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri fulgt henne personlig, men har fulgt mommy.maniac på snap (hvor hun snappet før) lenge. Det virket så plutselig at hun ble ««stor»» influenser - det er bare noen mnd siden hun og Kine virket som de hadde veeeeldig lyst til å være en del av Benedikte sin instagramgjeng. Men nå er det happymommysquad og reels i fleng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

broadwaycappuchino skrev (7 minutter siden):

Har aldri fulgt henne personlig, men har fulgt mommy.maniac på snap (hvor hun snappet før) lenge. Det virket så plutselig at hun ble ««stor»» influenser - det er bare noen mnd siden hun og Kine virket som de hadde veeeeldig lyst til å være en del av Benedikte sin instagramgjeng. Men nå er det happymommysquad og reels i fleng

jeg også stusser egentlig over hele dama, for nå er det jo stort sett bare mas om at det er mye jobb. Lite oppdateringer utenom reklame. Jeg skjønner meg mindre og mindre på hele dama.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...