Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Umerket reklame på story nå. Bodyen reklamerte hun for her om dagen i feed, i dag var det ikke så nøye🤨

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mumrikk1 skrev (9 minutter siden):

Umerket reklame på story nå. Bodyen reklamerte hun for her om dagen i feed, i dag var det ikke så nøye🤨

HUn blir verre og verre. Kun reklame eller snakke saaaaaaaaaaakte på story med absolutt minimalt innhold. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annelinb skrev (På 25.10.2021 den 12.51):

Enig. Lite vekst i det siste, dette var vel en mulighet til og øke tempo. «Jobber» jo mer en de største influencerene disse «små». Benedikte klanen er bare helt….. reklame..

Hva i alle dager er Benedikte klanen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (På 20.11.2021 den 13.36):

jeg også stusser egentlig over hele dama, for nå er det jo stort sett bare mas om at det er mye jobb. Lite oppdateringer utenom reklame. Jeg skjønner meg mindre og mindre på hele dama.

Reklame er jobb. Hun gjør det åpenbart bra på  IG, ingen reklame med egne barn på den kontoen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (18 timer siden):

Reklame er jobb. Hun gjør det åpenbart bra på  IG, ingen reklame med egne barn på den kontoen. 

Når en påstår en jobber veldig mye bør det vises. Jeg synes ikke det vises overhodet for å si det sånn... så hvor mye jobbes det egentlig? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klementine skrev (2 timer siden):

Når en påstår en jobber veldig mye bør det vises. Jeg synes ikke det vises overhodet for å si det sånn... så hvor mye jobbes det egentlig? 

Spiller det noe rolle egentlig? Hun merker reklame riktig, flasher ikke kropp i tide og utide, bruker ikke barn for å tjene penger eller fronter andre usunne verdier. Man må ikke være kritisk bare for å være kritisk?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lill :) skrev (3 timer siden):

Spiller det noe rolle egentlig? Hun merker reklame riktig, flasher ikke kropp i tide og utide, bruker ikke barn for å tjene penger eller fronter andre usunne verdier. Man må ikke være kritisk bare for å være kritisk?

Merker hun riktig? Nå var det nettopp en lang story og post i feed som IKKE var merket😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (4 minutter siden):

Merker hun riktig? Nå var det nettopp en lang story og post i feed som IKKE var merket😅

Ikke merket? For hvem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (12 timer siden):

Spiller det noe rolle egentlig? Hun merker reklame riktig, flasher ikke kropp i tide og utide, bruker ikke barn for å tjene penger eller fronter andre usunne verdier. Man må ikke være kritisk bare for å være kritisk?

Jeg er i utgangspunktet en som liker Aurora veldig godt. Fulgt henne lenge, så ja det spiller en rolle. Kvaliteten er dalende, når det burde være det motsatte når hobby har blitt jobb. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Umerket reklame igjen, og igjen, og igjen... God jul Aurora - den grønne blusen fra ellos er fin den altså. Men hva med et nyttårsforsett om å bli bedre på reklamemerking fremover?🤞🤥🎊

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Begynte å følge damen fordi hu virket snill og ekte, men ble skuffet veldig fort. Alt hun driver med er å drikke iskaffe og prate om hvor mye hun blir mobbet. Hun legger ut alle kommentarer på tiktok og instagram som kan virke negative (selv om de er ikke negative, men folk sier sin mening eller bare uenige med henne) og skriker at hun blir mobbet. Enten er det vekta hennes, eller at hun fikk unge som tenåring. Jeg har ikke sett NOE annet enn dette på profilen hennes. Bare motetips for overvektige som egentlig samme stil hele tiden. Det ble unfollow for min del. For jeg forventer mer fra person som påstår i profilen at hun sprer godt humør og glede i hverdagen 😝

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere "må" seriøst slutte med å følge disse influenserne. Ørten tråder med navnet til en eller annen nobody, som dere følger og finansierer 😑

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag valgte jeg å unfollowe Aurora Hoff.  

Endret av AnetteKK
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnetteKK skrev (1 minutt siden):

I dag valgte jeg å unfollowe Aurora Hoff. Makan til falsk og ufin dame er det lenge siden jeg har vært borti. Det kommer bare frem mer og mer om hva hun sier og gjør i kulissene. Hun som skal være så positiv, sprer bare kvalme og løgner bak lukkede dører. Dette vil komme frem i lyset før eller siden. 

Hva i alle dager har hun gjort nå da? Jeg syns Aurora virker som en kjempe flott jente! Man kan umulig gjøre alle til lags og si og gjøre alt perfekt 100% av tiden- hun er bare et menneske hun også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hørt endel av om ho.. jeg følger henne ikke, og det er det en grunn til😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun inspirerer når det gjelde klær og interiør. I tillegg er kontoen hennes veldig delikat og innbydende. Hun er stort sett fresh og fin. I tillegg liker jeg at hun viser frem nærområdet, da jeg kjenner det godt. Det som trekker ned er den manglende respekten for merking av reklame. Ellers opplever jeg henne som en moden og oppegående dame. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Shila90 skrev (På 5.4.2022 den 17.13):

Altså, hva er greia med at alt er så morsomt hele tiden?? 🤷‍♀️

Kanskje litt usikker? 
tenker nok at hun tar på seg en rolle (som vi alle gjør i ulike settinger) gjør seg til. 
litt søt, usikker og prøver å finne veien i influenser-verden. 
Har hørt henne i podcaste(r) 

føler at hun hører hjemme der, smart og reflektert i temaene hun blir invitert til. 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...