Gå til innhold

Aurora Hoff


mumrikk1

Anbefalte innlegg

Minna1654 skrev (På 11.4.2022 den 0.47):

Kanskje litt usikker? 
tenker nok at hun tar på seg en rolle (som vi alle gjør i ulike settinger) gjør seg til. 
litt søt, usikker og prøver å finne veien i influenser-verden. 
Har hørt henne i podcaste(r) 

føler at hun hører hjemme der, smart og reflektert i temaene hun blir invitert til. 
 

Ja, det høres riktig ut. Synes bare hun til tider ønsker og fremstå som så veldig selvsikker både utenpå å inni. Skulle ønsker hun bare kunne vært mer ærlig om sine følelser. Jeg liker «ekte» mennesker. Forstå meg rett her. Ikke hørt henne i noen podcaster. Kanskje jeg burde prøve det 😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shila90 skrev (8 timer siden):

Ja, det høres riktig ut. Synes bare hun til tider ønsker og fremstå som så veldig selvsikker både utenpå å inni. Skulle ønsker hun bare kunne vært mer ærlig om sine følelser. Jeg liker «ekte» mennesker. Forstå meg rett her. Ikke hørt henne i noen podcaster. Kanskje jeg burde prøve det 😊

Jeg skjønner hva du mener☺️ 
mye latter og smiling som ser kunstig ut, igjen da tenker jeg at hun er litt usikker. 
Men gjør så godt hun kan. 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
On 3/12/2022 at 3:41 PM, moncabang said:

Hva i alle dager har hun gjort nå da? Jeg syns Aurora virker som en kjempe flott jente! Man kan umulig gjøre alle til lags og si og gjøre alt perfekt 100% av tiden- hun er bare et menneske hun også

Hun er bare falsk.  Ingen er perfekt nei,  men falsk og uperfekt er forskjellige ting

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er så PEN💕 hun har et nydelig ansikt, alltid så fin på håret og så fint kledd! Og så virker hun utrolig søt som person!

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når hun begynnte på snap osv sto det alltid i intro at hun drev med livsstilendring og tar med følgere på det. Nå er det fjernet og hun er akuratt det samme som når hun startet. Klarte hun ikke å forandre det hun ønsket? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun gjester joviale i dag, og beklager å måtte si det, men hun blir helt "too much" for meg. Unaturlig sprudlende, skriking, mye høy musikk i mye av det hun pupliserer. Hilsen Olga på 90 år😀

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Nillani skrev (1 time siden):

Hun gjester joviale i dag, og beklager å måtte si det, men hun blir helt "too much" for meg. Unaturlig sprudlende, skriking, mye høy musikk i mye av det hun pupliserer. Hilsen Olga på 90 år😀

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hun også på joviale idag. Og så skulle hun være modell imårra på fotoshoot, og det var ei som skulle sminke modellene. Og det var aurora skeptisk til. Så hun pakket ned sin egen sminke itilfelle hun ikke ble fornøyd, for hun måtte se bra ut på bildene... 

Men er det ikke sånn at dem som styrer "showet" har en tanke bak med sminkinga? At dem vil ha det på en viss måte?. Nå er vel ikke dette top modell opplegg hehe. Men oppførselen til aurora fremstod så diva, når hun snakket. Og før dette så var det nei til hatt for det passet hun ikke, men hva med og la dem som har peiling finne ut hva som passer deg?. For hu la jo ut snap med en hatt som plutselig passet.... 

Oppsumering: Kanskje ikke fremstå så diva, la dem som har ansvar bestemme og komme med råd. Fort gjort og få stempel som vanskelig og samarbeide med, For så stor infulencer er ikke aurora at hun styre skuta... 

 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil bare starte med og si at Aurora er veldig likende person. 
Men i en stund nå har jeg tenkt på kostholdet-maten hun lager.
Hun lager så mye godt og sunt. 
Masse deilige oppskrifter/bilder.

så får det meg til og lure på, hvorfor hun er overvektig når hun spiser det hun stadig viser. Sunt, variabelt og varierende flott kosthold.

Iallfall det som vises. 
Jeg forstår ikke? Og det sender ut forvirrende signaler til meg. 
Da tenker jeg at visse personer, kan bli skeptisk til normal-sunn mat om det er resultatet. 
for ikke blir hun slankere heller. 
hvis hun skal fronte overvekt, forståelse, mindre diskriminering om fedme og mangfold. 
burde hun ikke snakke om/vise hva som gjør henne så stor da?

Hun er opptatt av det og lager mye innhold om dette på Instagram. 
reels som, negative kommentarer på hennes utseende og de kommentarene skal liksom prelle av som vann på gåsa.
men sunt kosthold og fedme går ikke opp i regninga for meg. 


Hun kunne vært enda mer ekte og ærlig. Snakket om baksiden av og være overvektig, utfordringer, bøye seg, fly, svette osv. 


jeg vil ikke være slem. 
Men hvorfor bare være forbilde på og tåle kritikk-kommentarer om hun brenner for dette.
Men deler tanker.

 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (28 minutter siden):

Vil bare starte med og si at Aurora er veldig likende person. 
Men i en stund nå har jeg tenkt på kostholdet-maten hun lager.
Hun lager så mye godt og sunt. 
Masse deilige oppskrifter/bilder.

så får det meg til og lure på, hvorfor hun er overvektig når hun spiser det hun stadig viser. Sunt, variabelt og varierende flott kosthold.

Iallfall det som vises. 
Jeg forstår ikke? Og det sender ut forvirrende signaler til meg. 
Da tenker jeg at visse personer, kan bli skeptisk til normal-sunn mat om det er resultatet. 
for ikke blir hun slankere heller. 
hvis hun skal fronte overvekt, forståelse, mindre diskriminering om fedme og mangfold. 
burde hun ikke snakke om/vise hva som gjør henne så stor da?

Hun er opptatt av det og lager mye innhold om dette på Instagram. 
reels som, negative kommentarer på hennes utseende og de kommentarene skal liksom prelle av som vann på gåsa.
men sunt kosthold og fedme går ikke opp i regninga for meg. 


Hun kunne vært enda mer ekte og ærlig. Snakket om baksiden av og være overvektig, utfordringer, bøye seg, fly, svette osv. 


jeg vil ikke være slem. 
Men hvorfor bare være forbilde på og tåle kritikk-kommentarer om hun brenner for dette.
Men deler tanker.

 

 

Synes hun har generelt lite fokus på mat. Synes det er helt greit at hun ikke deler alt det usunne hun spiser. Og selv om man er overvektig betyr ikke det at man kun spiser dritt mat. Men er jo åpenbart at man spiser en del usunne ting når man blir overvektig. Trenger ikke å dele absolutt alt😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Periodevis er det fokus på mat og i highlights. 
men øyet som ser…. 
dele eller ikke dele, ingen krever noe. 
men jeg blir sittende igjen undrende. 

men føler normen og fremstillingen ovenfor kosthold er dårlig, nesten litt dårlig gjort. 
for kanskje jeg-hvem som helst andre kan tru at vanlig mat kan ha den effekten. 
Fremstillingen er ” se her, jeg lager deilig visuelt apppelerende sunn mat“ 

Når det kun vises, så stiller jeg meg undrende, til signaler og budskapet.
Hele denne overvekt-fasaden virker så lite korrekt og snever i mine øyne.

fokuset er sunn god variert mat og dont give a shit/dårlig gjort holdning til kommentarer om vekt.

jeg personlig kunne aldri kommentert eller vært ufin mot et annet menneske pga utseende. 
igjen jeg vil ikke være slem.
men jeg føler for at hun burde se større på det. 
 

blir litt vridd og usammenhengende. jaja. 
 


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (27 minutter siden):

Periodevis er det fokus på mat og i highlights. 
men øyet som ser…. 
dele eller ikke dele, ingen krever noe. 
men jeg blir sittende igjen undrende. 

men føler normen og fremstillingen ovenfor kosthold er dårlig, nesten litt dårlig gjort. 
for kanskje jeg-hvem som helst andre kan tru at vanlig mat kan ha den effekten. 
Fremstillingen er ” se her, jeg lager deilig visuelt apppelerende sunn mat“ 

Når det kun vises, så stiller jeg meg undrende, til signaler og budskapet.
Hele denne overvekt-fasaden virker så lite korrekt og snever i mine øyne.

fokuset er sunn god variert mat og dont give a shit/dårlig gjort holdning til kommentarer om vekt.

jeg personlig kunne aldri kommentert eller vært ufin mot et annet menneske pga utseende. 
igjen jeg vil ikke være slem.
men jeg føler for at hun burde se større på det. 
 

blir litt vridd og usammenhengende. jaja. 
 


 

Men igjen,de fleste skjønner at man ikke blir overvektig av å spise kun sunn mat. Jeg er selv litt overvektig,men jeg har dager der jeg kun spiser sunn  mat mens andre dager ikke. Og kanskje hun faktisk gir blank f i hva andre sier om kroppen hennes. Hun er den hun er og det er flere sider ved å være overvektig enn kun elendighet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være mange årsaker til at man er overvektig, så jeg syns vi skal være forsiktig med å gå inn på det. 

Ja, kostholdet er viktig og det hun viser er mest sunt. Vi aner ingenting om hun har et usunt kosthold utenfor det vi ser eller om hun faktisk har et ganske variert og sunt kosthold.

Det kan være medisinske årsaker til at hun ikke går så mye med i vekt. PCOS f eks.. mange med den diagnosen som jobber knallhardt med kosthold, likevel går de ikke ned i vekt. Kanskje er Aurora lei det jaget etter hva vekten viser og ønsker å legge fokuset på noe annet. Det vet vi ikke. Det blir bare spekulasjoner å diskutere hva hun viser og ikke viser av kosthold når hun er såpass stor og ikke går ned i vekt.. jeg skjønner at mange kan tolke det litt missvisende eller at det er forvirrende. Hun legger litt opp til det selv.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper for guds skyld at det og være overvektig ikke kun er elendighet. 
for det har ikke jeg fått inntrykk av. 
 

Jeg bare reagerer selv på fremstillingen i sosiale medier som mikro influenser. 
”tykk med salat“ - ” tykk med sunt vanlig kosthold“  i monitor… 

Hun fremmer seg selv i tekst på Instagram; livsstil, plusssize mm.

hun fremmer rak rygg ved stygge kommentarer, stjerne i boka for det! Fordi det fortjene ingen. 
 

men kostholdet! Som inngår store deler av essensielle behov i livsstilen er vel litt dårlig fremvist. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (1 time siden):

Håper for guds skyld at det og være overvektig ikke kun er elendighet. 
for det har ikke jeg fått inntrykk av. 
 

Jeg bare reagerer selv på fremstillingen i sosiale medier som mikro influenser. 
”tykk med salat“ - ” tykk med sunt vanlig kosthold“  i monitor… 

Hun fremmer seg selv i tekst på Instagram; livsstil, plusssize mm.

hun fremmer rak rygg ved stygge kommentarer, stjerne i boka for det! Fordi det fortjene ingen. 
 

men kostholdet! Som inngår store deler av essensielle behov i livsstilen er vel litt dårlig fremvist. 
 

 

Men hva skal hun legge ut da? Alt dritten man spiser? Det er da heller ikle bra å vise fram. Alle vet hvordan man blir overvektig,men det er ikke kun det man spiser. Ihvertfall ikke alle. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (12 timer siden):

Vil bare starte med og si at Aurora er veldig likende person. 
Men i en stund nå har jeg tenkt på kostholdet-maten hun lager.
Hun lager så mye godt og sunt. 
Masse deilige oppskrifter/bilder.

så får det meg til og lure på, hvorfor hun er overvektig når hun spiser det hun stadig viser. Sunt, variabelt og varierende flott kosthold.

Iallfall det som vises. 
Jeg forstår ikke? Og det sender ut forvirrende signaler til meg. 
Da tenker jeg at visse personer, kan bli skeptisk til normal-sunn mat om det er resultatet. 
for ikke blir hun slankere heller. 
hvis hun skal fronte overvekt, forståelse, mindre diskriminering om fedme og mangfold. 
burde hun ikke snakke om/vise hva som gjør henne så stor da?

Hun er opptatt av det og lager mye innhold om dette på Instagram. 
reels som, negative kommentarer på hennes utseende og de kommentarene skal liksom prelle av som vann på gåsa.
men sunt kosthold og fedme går ikke opp i regninga for meg. 


Hun kunne vært enda mer ekte og ærlig. Snakket om baksiden av og være overvektig, utfordringer, bøye seg, fly, svette osv. 


jeg vil ikke være slem. 
Men hvorfor bare være forbilde på og tåle kritikk-kommentarer om hun brenner for dette.
Men deler tanker.

 

 

Hvorfor er det viktig for deg at hun snakker om svetting. Ærlig talt, Get a grip! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maydis8 skrev (5 timer siden):

Hvorfor er det viktig for deg at hun snakker om svetting. Ærlig talt, Get a grip! 

Jøss. 
 
svettingen er ikke viktig. 

men hva med åpenheten rundt det og være overvektig når hun skal fokusere så mye på det temaet som hun gjør. 
 


 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (5 timer siden):

Jøss. 
 
svettingen er ikke viktig. 

men hva med åpenheten rundt det og være overvektig når hun skal fokusere så mye på det temaet som hun gjør. 
 


 

 

 

Hvilken åpenhet vil du ha? Hva eller hvor mye hun spiser utenom bildene hun deler? Om hun klarer å bøye seg eller ikke? Om hun får gnagsår mellom lårene når hun går? Om hun svetter eller ikke? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (18 timer siden):

Hvilken åpenhet vil du ha? Hva eller hvor mye hun spiser utenom bildene hun deler? Om hun klarer å bøye seg eller ikke? Om hun får gnagsår mellom lårene når hun går? Om hun svetter eller ikke? 

Jeg trenger ikke og gjenta meg.
Hvis du har lest hva jeg har skrevet over? 
Så er det hva jeg mener-tenker og føler. 

Ref, hovedteksten på Instagram livsstil, plussize. 
hva med mer allsidig, ikke villedende innhold med sunt kosthold. 
 

Mye av tyngden i hennes innhold er overvekt, opplevelser rundt det og sunn mat i monitor. For meg er det urealistisk. Fake News. 

siden overvekt er et helseproblem, ikke reklamer for denne sunne livsstilen uten og være mer åpen om det (når hun først skal være så åpen om det)

forstår du ikke hvor blandene signaler hun sender?

 

 


 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minna1654 skrev (5 timer siden):

Jeg trenger ikke og gjenta meg.
Hvis du har lest hva jeg har skrevet over? 
Så er det hva jeg mener-tenker og føler. 

Ref, hovedteksten på Instagram livsstil, plussize. 
hva med mer allsidig, ikke villedende innhold med sunt kosthold. 
 

Mye av tyngden i hennes innhold er overvekt, opplevelser rundt det og sunn mat i monitor. For meg er det urealistisk. Fake News. 

siden overvekt er et helseproblem, ikke reklamer for denne sunne livsstilen uten og være mer åpen om det (når hun først skal være så åpen om det)

forstår du ikke hvor blandene signaler hun sender?

 

 


 

 

Hun viser at å være overvektig ikke kun = spise masse dritt og sitte i sofaen som er ett stempel overvektige får. Det finnes også mange tynne mennesker som har helseutfordringer. Tynn trenger ikke alltid å bety sunn. Finnes mennesker med høy forbrenning som kan spise så mye dritt de vil uten at de så vidt legger på seg. Trenger ikke å bety at de er sunne på innsiden.

Og ikke alle overvektige har helseutfordringer. Så det jeg ser er en kvinne som tydeligvis er fornøyd i egen kropp. Men det er aldri bra nok,for det skal alltids letes etter negative ting. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...