Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Maskopi skrev (23 timer siden):

Tenker man bør ta det hun sier med en klype salt. Hun både redigerer seg tynnere og har snakket som om de eier bolig, det sliter jo litt på troverdigheten. Og ikke misforstå meg, det er ingenting i veien med å leie bolig, men ikke snakk som om du eier den. 

Hvordan snakker man som om man eier en bolig? 😊

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anya66 skrev (2 minutter siden):

Hvordan snakker man som om man eier en bolig? 😊

Hun hadde vel postet at en drøm gikk i oppfyllelse og et innlegg som ga inntrykk av at de hadde kjøpt.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Er rart av voksne folk med familie  å leie. Hvorfor har de ikke klart å kjøpe seg noe? 

• Liker 3
Skrevet
Lineaaa skrev (9 timer siden):

Er rart av voksne folk med familie  å leie. Hvorfor har de ikke klart å kjøpe seg noe? 

Kanskje de har tenkt at de skal kjøpe når renten går ned

Skrevet
Lineaaa skrev (10 timer siden):

Er det så rart? Hun fikk barn tidlig, har slitt med uførhet, og det er ikke alle som arver. Ergo har man trolig ikke egenkapital eller mulighet til å spare til det. Utrolig arrogant og nedrig å spekulere i hvorfor. Det kan være mange og sammensatte grunner. 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
cerruti skrev (6 minutter siden):

Er det så rart? Hun fikk barn tidlig, har slitt med uførhet, og det er ikke alle som arver. Ergo har man trolig ikke egenkapital eller mulighet til å spare til det. Utrolig arrogant og nedrig å spekulere i hvorfor. Det kan være mange og sammensatte grunner. 

Slitt med uførhet?🤔

Nå har ho velvillig delt til "hele Norge" alle de dyre innkjøpa de siste årene, og hadde ho spart alle de pengene isteden så hadde dem fint hatt penger til egenkapital 😊😊

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (21 minutter siden):

Så det du sier er at de som er uføre, fått barn tidlig og ikke har arvet penger, ikke klarer å kjøpe seg en egen bolig? Litt frekt egentlig..

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Granneman82 skrev (1 time siden):

Slitt med uførhet?🤔

Nå har ho velvillig delt til "hele Norge" alle de dyre innkjøpa de siste årene, og hadde ho spart alle de pengene isteden så hadde dem fint hatt penger til egenkapital 😊😊

Ja, jeg trodde hun har vært ute av arbeidslivet. 

Coco71 skrev (45 minutter siden):

Så det du sier er at de som er uføre, fått barn tidlig og ikke har arvet penger, ikke klarer å kjøpe seg en egen bolig? Litt frekt egentlig..

Ikke frekt, men en naturlig forklaring. 

• Liker 4
Skrevet
cerruti skrev (22 minutter siden):

Jeg skal gi deg en naturlig forklaring:

Når man har et for høyt forbruk, har hatt det hele livet - så får man ikke den egenkapitalen man trenger for å eie noe selv..

• Liker 2
  • Nyttig 6
Skrevet

Dama har spist opp pengene sine. 

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Ho har vel utdanning innen helse, helsefagarbeider hvis jeg ikke husket feil, og jobbet som det før ho sluttet og ble influenser på heltid😊 

Den eneste forklaringen her er at høyt forbruk og sløsing av penger er grunnen til null egenkapital og at de fortsatt må leie😊

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Ho har vel utdanning innen helse, helsefagarbeider hvis jeg ikke husket feil, og jobbet som det før ho sluttet og ble influenser på heltid😊 

Den eneste forklaringen her er at høyt forbruk og sløsing av penger er grunnen til null egenkapital og at de fortsatt må leie😊

Man blir vel ikke akkurat rik av å være helsefagarbeider. 

• Nyttig 1
Skrevet

Er ikke hun utdannet innen psykiatrien? Uansett, så er vel ikke hun så glad i å jobbe har jeg skjønt. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Man blir vel ikke akkurat rik av å være helsefagarbeider. 

Uansett, fast jobb innen helse, i stat eller kommune, hadde kanskje vært litt lurere enn å gi faen og satse på SoMe🤣🤣🤣 Dessuten kan man sikkert tjene bra som helsefagarbeider også😊😊

• Nyttig 1
Skrevet
Fruus skrev (1 time siden):

Er ikke hun utdannet innen psykiatrien? Uansett, så er vel ikke hun så glad i å jobbe har jeg skjønt. 

Og uansett tungt å jobbe i helse når man har bmi på 50. Lettere å snakke i tlf fra sofaen. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde vell også gått ann å kombinert sosiale medier og helse uansett om man ønsker. Det ville nok banken sett på som en sikrere inntekt vil jeg tro?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fruus skrev (7 timer siden):

Dama har spist opp pengene sine. 

Det måtte du inn hit for å spy ut? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet
Granneman82 skrev (7 timer siden):

Ok, jeg trodde hun hadde ME eller noe sånt og var ute av arbeidslivet før hun ble influenser. Blander med noen andre sikkert. 

Skrevet

Det spesielle er å leie leilighet i den alderen/familiesituasjonen mens en viser frem LV vesker.. rar prioritering 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Ok, jeg trodde hun hadde ME eller noe sånt og var ute av arbeidslivet før hun ble influenser. Blander med noen andre sikkert. 

Mulig du blander med Sara Emilie?😊 Ho har jo ME😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...