Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Lineaaa skrev (29 minutter siden):

Hvor mye har hun gått ned nå? Inspirerende synes jeg! 

4 vektvester av 10 kg sa hun her om dagen

Men hva venter de på? Leie nytt sted?

Endret av mariie
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Coco71 skrev (8 timer siden):

Hva skjer med henne for tiden?! Så sliten.. Synes hun akkurat har hatt en uke alene i syden?! 😅😅 

Blir sliten av å gjøre minst mulig. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
mariie skrev (18 timer siden):

40kg? Wow! 
Ja, de må ut av leiligheten de bor i nå og de må være ute 1.august. De fikk ikke boligen de ønsket, er lite ledig i skolekretsen til barna osv. 

• Liker 2
Skrevet
Melkebart1 skrev (43 minutter siden):

40kg? Wow! 
Ja, de må ut av leiligheten de bor i nå og de må være ute 1.august. De fikk ikke boligen de ønsket, er lite ledig i skolekretsen til barna osv. 

Leier de?

• Liker 1
Skrevet
Fruus skrev (20 minutter siden):

Leier de?

Virker slik ja

• Liker 2
Skrevet

De leier, ja.

• Liker 1
Skrevet
mariie skrev (På 27.5.2026 den 23.16):

Men hvis hu har gått ned 40 kilo, så stemmer ikke regnestykke helt. Sa hu ikke for noen dager siden at hu så at å komme under 100 kg var innen rekkevidde? Hu veide vel 130 på 16 uker

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
kkkeee skrev (2 timer siden):

Men hvis hu har gått ned 40 kilo, så stemmer ikke regnestykke helt. Sa hu ikke for noen dager siden at hu så at å komme under 100 kg var innen rekkevidde? Hu veide vel 130 på 16 uker

Hun gikk ned noen kilo før 16-ukers, mener jeg at hun sa. At hun allerede hadde startet før hun deltok. 

Endret av Tiara07
Skrevet
Tiara07 skrev (1 time siden):

Hun gikk ned noen kilo før 16-ukers, mener jeg at hun sa. At hun allerede hadde startet før hun deltok. 

Stemmer 

Skrevet

Det som er så synd, er det at hun har redigert seg tynnere på de bildene hun har lagt ut av seg selv. Derfor synes jeg det er vanskelig å se at hun faktisk har mista over 30 kg.

Jeg håper bare at hun greier å fortsette sin gode livsstilsendring, for det er nå jobben begynner!! 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Tenker man bør ta det hun sier med en klype salt. Hun både redigerer seg tynnere og har snakket som om de eier bolig, det sliter jo litt på troverdigheten. Og ikke misforstå meg, det er ingenting i veien med å leie bolig, men ikke snakk som om du eier den. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Maskopi skrev (2 timer siden):

Tenker man bør ta det hun sier med en klype salt. Hun både redigerer seg tynnere og har snakket som om de eier bolig, det sliter jo litt på troverdigheten. Og ikke misforstå meg, det er ingenting i veien med å leie bolig, men ikke snakk som om du eier den. 

Skikkelig solid "årets forbilde" vinner 😅

• Nyttig 5
Skrevet
ruskejento skrev (9 timer siden):

Skikkelig solid "årets forbilde" vinner 😅

Som resten av influenser girlsa 😩🤓😳😬

• Nyttig 3
Skrevet

Da de startet innspillingen av 16 ukers helvete veide Aurora 132 kg. Tror ikke noe på at hun er under 100 kg.

Men hun mener kanskje 40 kg siden hun startet vektnedgangen (før 16 ukers helvete)

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Moongirl skrev (På 28.5.2026 den 22.21):

De leier, ja.

Men tjener ikke hun (dem) såpass godt at dem burde lagt seg opp penger til å kjøpe seg noe? 

• Nyttig 3
Skrevet

Kan jo selge et par av veskene sine som

hun tror alle følgerne hennes blir imponert over. I går satt hun med den Chanel vesken på fanget mens hun fikk pedekyr..

Det er bare så teit!! Kun et bilde av en C og noe tær..

Viktigste man gjør for barna sine er å finne et stabilt hjem, de skal jo opp og frem de også.. De skal jo arve foreldrene en eller annen gang.

Da må man droppe nye klær, tullete veskekjøp og mye annet for å spare til eget hus..

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Shias skrev (2 timer siden):

Men tjener ikke hun (dem) såpass godt at dem burde lagt seg opp penger til å kjøpe seg noe? 

Ville eg tro i deres alder og alt..men, vet ikke nok om de...fulgt sporadisk etter 16 ukers......går i hvertfall myye penger ut på klær, vesker, mat, spise ute  osv...som eg ser...så penger har de tydeligvis...så, prioriteringer kanskje 🤷...lite sparevilje ?🤷

• Liker 3
Skrevet
Moongirl skrev (1 minutt siden):

Ville eg tro i deres alder og alt..men, vet ikke nok om de...fulgt sporadisk etter 16 ukers......går i hvertfall myye penger ut på klær, vesker, mat, spise ute  osv...som eg ser...så penger har de tydeligvis...så, prioriteringer kanskje 🤷...lite sparevilje ?🤷

Blir nesten som HD og mannen, bare at der har begge to full jobb og hun tjener ekstra på some. Merkelig å ikke kunne få kjøpt seg noe da.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Gjest nope23 skrev (På 1.5.2026 den 20.08):

Dette er en livslang reise og det kommer til å bli kræsjer på veien,perioder med lite treningslyst eller at ting i livet skjer som gjør at det ikke blir prioritert. Det har vel vært en del sykdom osv som har gjort at hun ikke har fått trent og da er det tøft å komme seg opp på hesten igjen. Når man er på ferie så må det være lov å kose seg litt selv om man jobber med å gå ned i vekt. Men så klart får man håpe hun ikke gir opp. Som tidligere overvektig selv vet jeg hvor lett det er å ikke starte på igjen med lengre perioder uten,så krysser fingrene for at hun klarer det🤞

Skal være sikkert at det er en livslang reise, jeg synes virkelig ikke at jeg har hørt om annet de siste ti - femten år.

• Nyttig 2
Skrevet
Fruus skrev (2 timer siden):

Blir nesten som HD og mannen, bare at der har begge to full jobb og hun tjener ekstra på some. Merkelig å ikke kunne få kjøpt seg noe da.

Men det er klart om Drage prioriterer dyr medisin (som hun har vist fram og innrømmer før) så blir det mindre til bolig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...