-Pusheen- Skrevet 6 timer siden #1341 Skrevet 6 timer siden refill skrev (36 minutter siden): Camilla har oppdatert på Julie sin snap. Høres ut som Julie har møtt veggen. Jeg prøvde å se hva som var lagt ut, men holdt på å klikke av reklamen som kom hvert 30.sekund. Blir det en lengre pause på dem nå, eller?
Panser Skrevet 5 timer siden #1342 Skrevet 5 timer siden Første tanke som slår meg er utbrenthet og ME! Stakkars Julie. De skal vel til lege i dag. Camilla skal forsøke å komme med oppdateringer
NoaideBiehtar Skrevet 5 timer siden #1343 Skrevet 5 timer siden Panser skrev (9 minutter siden): Første tanke som slår meg er utbrenthet og ME! Stakkars Julie. De skal vel til lege i dag. Camilla skal forsøke å komme med oppdateringer ME pga plutselig trøtthet i en uke? 1
Tessa12 Skrevet 3 timer siden #1344 Skrevet 3 timer siden NoaideBiehtar skrev (1 time siden): ME pga plutselig trøtthet i en uke? Tror nok ikke ME, men J har BPD, nå har vel kroppen gått på overload alt for lenge, så den har rett og slett krasjet.
refill Skrevet 2 timer siden #1345 Skrevet 2 timer siden Tessa12 skrev (32 minutter siden): Tror nok ikke ME, men J har BPD, nå har vel kroppen gått på overload alt for lenge, så den har rett og slett krasjet. Har hun en bpd diagnose? Det visste jeg ikke.
Tessa12 Skrevet 2 timer siden #1346 Skrevet 2 timer siden refill skrev (3 minutter siden): Har hun en bpd diagnose? Det visste jeg ikke. Hun er åpen om det på TikTok
Lizard Skrevet 1 time siden #1347 Skrevet 1 time siden Det er jo tilsynelatende Julie som gjør absolutt alt i den familien, så at denne smellen skulle komme var jo uungåelig. Håper det går bra med henne stakkars, og at hun får til å stå opp for seg selv. Det er så mange røde flagg i den relasjonen at hjelp 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå