Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (36 minutter siden):

Camilla har oppdatert på Julie sin snap. 

Høres ut som Julie har møtt veggen. 

Jeg prøvde å se hva som var lagt ut, men holdt på å klikke av reklamen som kom hvert 30.sekund. Blir det en lengre pause på dem nå, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tanke som slår meg er utbrenthet og ME! Stakkars Julie. De skal vel til lege i dag. Camilla skal forsøke å komme med oppdateringer

• Liker 1
Skrevet
Panser skrev (9 minutter siden):

Første tanke som slår meg er utbrenthet og ME! Stakkars Julie. De skal vel til lege i dag. Camilla skal forsøke å komme med oppdateringer

ME pga plutselig trøtthet i en uke? 

• Liker 9
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

ME pga plutselig trøtthet i en uke? 

Tror nok ikke ME, men J har BPD, nå har vel kroppen gått på overload alt for lenge, så den har rett og slett krasjet.

Skrevet
Tessa12 skrev (32 minutter siden):

Tror nok ikke ME, men J har BPD, nå har vel kroppen gått på overload alt for lenge, så den har rett og slett krasjet.

Har hun en bpd diagnose? Det visste jeg ikke. 

Skrevet
refill skrev (3 minutter siden):

Har hun en bpd diagnose? Det visste jeg ikke. 

Hun er åpen om det på TikTok

Skrevet

Det er jo tilsynelatende Julie som gjør absolutt alt i den familien, så at denne smellen skulle komme var jo uungåelig. Håper det går bra med henne stakkars, og at hun får til å stå opp for seg selv. Det er så mange røde flagg i den relasjonen at hjelp

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet
Tessa12 skrev (2 timer siden):

Hun er åpen om det på TikTok

Høres ikke ut som en super ide å få tre så tette barn med BPD og en kone med adhd... 

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Mrs Robinson skrev (29 minutter siden):

Høres ikke ut som en super ide å få tre så tette barn med BPD og en kone med adhd... 

Ikke akkurat nei. 

• Nyttig 1
Skrevet

Så Julie var til lege, ikke mistanke om utbrenthet pga ingen psykiske symptomer som depresjon, angst. Tatt masse blodprøver som kommer svar på over helgen. 

Håper at det ikke er noe alvorlig, dette høres jo ikke bra ut.

Skrevet

Hun er sikkert utslitt fordi hun har dratt lasset i flere måneder.

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Mrs Robinson skrev (3 timer siden):

Iflg Julie skulle de ha flere tette. Så de må jo nesten ta det på egen kappe. Ja det er slitsomt med barn og midtimellom har vel kolikk/har hatt. 

• Liker 4
Skrevet
Janmar skrev (1 time siden):

Iflg Julie skulle de ha flere tette. Så de må jo nesten ta det på egen kappe. Ja det er slitsomt med barn og midtimellom har vel kolikk/har hatt. 

Ta hva på egen kappe? Foreløpig mistenkte legen fysisk årsak, det skyldes jo ikke antall barn... 

Man kan jo vente med pekefingeren til man vet hva som feiler henne, kanskje? 😅 

• Liker 4
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (17 minutter siden):

Ta hva på egen kappe? Foreløpig mistenkte legen fysisk årsak, det skyldes jo ikke antall barn... 

Man kan jo vente med pekefingeren til man vet hva som feiler henne, kanskje? 😅 

Jeg svarte den personen over her. De ville ha mange tette. Så forstår dem blir slitne 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er bra de dro til legen og har fått tatt tester. Det er så fort gjort å tenke at det er normalt å være sliten på grunn av livet, kanskje enda fortere gjort for kvinner, og det tenker jeg vi kan være ferdige med nå i 2026. Kvinnehelse og sånn. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
Gjest Zephyra
Skrevet
Fenomen skrev (5 timer siden):

Hun er sikkert utslitt fordi hun har dratt lasset i flere måneder.

Vil nå heller påstå år jeg da. Siden de fikk barn for første gang. 

Skrevet

Man trenger ikke være deprimert/engstelig for å være utslitt. Jeg er autist og får burnouts eller shutdowns  uten depressive episoder også. 

Mener for all del ikke å fjerndiagnostisere Julie altså, var bare en litt merkelig uttalelse fra legen som jeg følte for å nyansere✌️ 

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg ser bare innimellom på deres snap, så det kan hende at jeg ikke har helt riktig inntrykk. Men for meg ser det ut som at Julie er nærmest alenemor og ansvarlig for alt. Det sinnsykt sytete svangerskapet til Camilla var jo helt ut av proporsjoner. Og når de vurderer enda et barn, så tenker de at Julie som hadde HG kan ta det i stedet for Camilla?! 

Vet ikke hva som har skjedd med henne. Men Camilla bør steppe opp nå. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg tenker nevrodivergent burnout. Ikke rart, det har vært veldig mye for henne lenge nå. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Lorieen skrev (På 5.5.2026 den 2.00):

Jeg reagerte også på denne, syntes ikke det så helt bra ut. En så liten baby skal ha støtte både under rumpa og i nakken. 

KaffekoppQueen skrev (På 5.5.2026 den 13.23):

Vanskelig å svare godt ut av et øyeblikksbilde fra video, men nei, det er ikke normalt å holde ungen i hodet selvom den støttes mot ryggen med underarmen hennes!

Jeg er ingen fagperson, men:

Ja, spedbarn skal ha mer støtte.

Men dette grepet er primært vekt mot arm/ryggdel, og hodet på hånden er for støtte slik jeg ser det.

Ikke en posisjon jeg hadde brukt lenge og mye - men i en kort stund tror jeg ikke dette er et problem. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...