Sirah Skrevet 1. juni #1422 Skrevet 1. juni Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅 1
Chlypa Skrevet 1. juni #1423 Skrevet 1. juni Sirah skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅 Mila. problemet er at Mila selger ikke om hun ikke selger det i SOME. 1
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #1424 Skrevet 1. juni Sirah skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅 Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten.
Sirah Skrevet 1. juni #1425 Skrevet 1. juni Chlypa skrev (11 minutter siden): Mila. problemet er at Mila selger ikke om hun ikke selger det i SOME. Tenker det samme, at den vil dø ut om hun ikke er aktiv i SOME. NoaideBiehtar skrev (9 minutter siden): Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten. Bra hun får inn penger der, men dumt å stoppe all reklame for den?
Chlypa Skrevet 1. juni #1426 Skrevet 1. juni NoaideBiehtar skrev (11 minutter siden): Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten. Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some.
Tessa12 Skrevet 1. juni #1427 Skrevet 1. juni Chlypa skrev (13 minutter siden): Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some. Julie vil jo promotere via sin plattform 1
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #1428 Skrevet 1. juni Sirah skrev (36 minutter siden): Tenker det samme, at den vil dø ut om hun ikke er aktiv i SOME. Bra hun får inn penger der, men dumt å stoppe all reklame for den? Chlypa skrev (35 minutter siden): Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some. Hun snakket om dette i dag (eller var det i går?) , og tanken er jo at Julie skal promotere dette. Julie har uansett flere følgere globalt enn Camilla hadde. Samtidig er også Camilla bekymret for dette og sier de må vurdere annen type markedsføring enn kun SoMe. Vi får bare se. Høres ikke ut som SoMe-avslutning er veldig gjennomtenkt. Jeg tipper Camilla kommer til å ha gjesteopptreden på Julie sin konto så ofte at hun i praksis ikke har sluttet.
-Pusheen- Skrevet 1. juni #1429 Skrevet 1. juni refill skrev (2 timer siden): I didn't take long. Hva er mistake'n? Pausen fra SoMe?
refill Skrevet 1. juni #1430 Skrevet 1. juni -Pusheen- skrev (14 minutter siden): Hva er mistake'n? Pausen fra SoMe? Ja. Hun er usikker på om det var rett valg og kanskje en forhastet beslutning 😅 1
Sirah Skrevet 1. juni #1431 Skrevet 1. juni NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Hun snakket om dette i dag (eller var det i går?) , og tanken er jo at Julie skal promotere dette. Julie har uansett flere følgere globalt enn Camilla hadde. Samtidig er også Camilla bekymret for dette og sier de må vurdere annen type markedsføring enn kun SoMe. Vi får bare se. Høres ikke ut som SoMe-avslutning er veldig gjennomtenkt. Jeg tipper Camilla kommer til å ha gjesteopptreden på Julie sin konto så ofte at hun i praksis ikke har sluttet. Nei det virker ikke veldig gjennomtenkt. Jeg forstår veldig godt at hun vil trappe ned, men å forsvinne helt når hun har den appen tror jeg er dumt. Men bare smart av henne å ikke dele absolutt hele livet sitt på Some.
Chlypa Skrevet 1. juni #1432 Skrevet 1. juni Sirah skrev (5 minutter siden): Nei det virker ikke veldig gjennomtenkt. Jeg forstår veldig godt at hun vil trappe ned, men å forsvinne helt når hun har den appen tror jeg er dumt. Men bare smart av henne å ikke dele absolutt hele livet sitt på Some. Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program 2 1
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #1433 Skrevet 1. juni Chlypa skrev (2 minutter siden): Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program Jeg tror man kan treffe potensielle Milakunder enda bedre ved å droppe lange monologer og gå rett på sak. Men det virker jo å være litt alt eller ingenting på hva som legges ut. Er jo mange influensere som lykkes godt med å kun poste treningsinnhold og null om private ting. 1
Sirah Skrevet 1. juni #1434 Skrevet 1. juni Chlypa skrev (29 minutter siden): Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program Absolutt. De monologene orker jeg ikke jeg heller, men det bidrar jo med klikk. 2
-Pusheen- Skrevet 1. juni #1435 Skrevet 1. juni refill skrev (1 time siden): Ja. Hun er usikker på om det var rett valg og kanskje en forhastet beslutning 😅 Vanskelig å holde seg unna når man er så SoMe avhengig 😅 1
refill Skrevet 1. juni #1436 Skrevet 1. juni (Jeg doomscroller på snap i dag. Somebody stop me) Men hvorfor går hun ikke på "vanlige" butikker når hun ikke finner noe som passer på disse "nisjebutikkene"? Greit at det burde vært større størrelser i alle butikker, men er det virkelig tiden for å skulle gjøre et poeng utav det på Illums bolighus når du ikke føler deg helt komfortabel i din egen kropp? Det er haugevis med klær i hennes størrelse. Det har vel aldri vært mer pull on bukser enn det er i butikkene nå for tiden. 1
-Pusheen- Skrevet 1. juni #1437 Skrevet 1. juni refill skrev (7 minutter siden): (Jeg doomscroller på snap i dag. Somebody stop me) Men hvorfor går hun ikke på "vanlige" butikker når hun ikke finner noe som passer på disse "nisjebutikkene"? Greit at det burde vært større størrelser i alle butikker, men er det virkelig tiden for å skulle gjøre et poeng utav det på Illums bolighus når du ikke føler deg helt komfortabel i din egen kropp? Det er haugevis med klær i hennes størrelse. Det har vel aldri vært mer pull on bukser enn det er i butikkene nå for tiden. Kunne skjønt det om hun var shcvær, men hun er jo ikke det? Er det SÅ vanskelig for henne, altså?
refill Skrevet 1. juni #1438 Skrevet 1. juni -Pusheen- skrev (10 minutter siden): Kunne skjønt det om hun var shcvær, men hun er jo ikke det? Er det SÅ vanskelig for henne, altså? Dratt hjem nå med uforrettet sak fordi hun fant ingenting, selv på "designerbutikken som er mer inkluderende".
-Pusheen- Skrevet 1. juni #1439 Skrevet 1. juni refill skrev (Akkurat nå): Dratt hjem nå med uforrettet sak fordi hun fant ingenting, selv på "designerbutikken som er mer inkluderende". Nå er det jo også forskjell på plagg helt uavhengig av størrelse, kanskje hun leter etter plagg som ikke kler kroppen hennes i utgangspunktet? Designerklær er jo ofte veldig spesifikke i designet.
NoaideBiehtar Skrevet 1. juni #1440 Skrevet 1. juni refill skrev (31 minutter siden): (Jeg doomscroller på snap i dag. Somebody stop me) Men hvorfor går hun ikke på "vanlige" butikker når hun ikke finner noe som passer på disse "nisjebutikkene"? Greit at det burde vært større størrelser i alle butikker, men er det virkelig tiden for å skulle gjøre et poeng utav det på Illums bolighus når du ikke føler deg helt komfortabel i din egen kropp? Det er haugevis med klær i hennes størrelse. Det har vel aldri vært mer pull on bukser enn det er i butikkene nå for tiden. Hva er "vanlige" butikker? Illums er da ganske vanlig det? Man ønsker jo gjerne noe mer enn formløse pull-on bukser? -Pusheen- skrev (10 minutter siden): Nå er det jo også forskjell på plagg helt uavhengig av størrelse, kanskje hun leter etter plagg som ikke kler kroppen hennes i utgangspunktet? Designerklær er jo ofte veldig spesifikke i designet. Nja, flere av plaggene passer jo bare ikke, altså hun er for stor. De kunne vært fine hvis de hadde vært en størrelse større.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå