Sirah Skrevet 4 timer siden #1422 Skrevet 4 timer siden Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅
Chlypa Skrevet 4 timer siden #1423 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (1 minutt siden): Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅 Mila. problemet er at Mila selger ikke om hun ikke selger det i SOME.
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #1424 Skrevet 4 timer siden Sirah skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager skal hun tjene penger på om hun legger opp? Kan godt forstå om hun trapper ned, men ser ikke for meg at hun plutselig sitter i kassa på Kiwi 😅 Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten.
Sirah Skrevet 3 timer siden #1425 Skrevet 3 timer siden Chlypa skrev (11 minutter siden): Mila. problemet er at Mila selger ikke om hun ikke selger det i SOME. Tenker det samme, at den vil dø ut om hun ikke er aktiv i SOME. NoaideBiehtar skrev (9 minutter siden): Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten. Bra hun får inn penger der, men dumt å stoppe all reklame for den?
Chlypa Skrevet 3 timer siden #1426 Skrevet 3 timer siden NoaideBiehtar skrev (11 minutter siden): Hun tjener mye på Mila. Det er hovedinntekten. Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some.
Tessa12 Skrevet 3 timer siden #1427 Skrevet 3 timer siden Chlypa skrev (13 minutter siden): Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some. Julie vil jo promotere via sin plattform 1
NoaideBiehtar Skrevet 3 timer siden #1428 Skrevet 3 timer siden Sirah skrev (36 minutter siden): Tenker det samme, at den vil dø ut om hun ikke er aktiv i SOME. Bra hun får inn penger der, men dumt å stoppe all reklame for den? Chlypa skrev (35 minutter siden): Men Mila vil ikke dra inn de pengene om hun ikke promoterer det i Some. Hun snakket om dette i dag (eller var det i går?) , og tanken er jo at Julie skal promotere dette. Julie har uansett flere følgere globalt enn Camilla hadde. Samtidig er også Camilla bekymret for dette og sier de må vurdere annen type markedsføring enn kun SoMe. Vi får bare se. Høres ikke ut som SoMe-avslutning er veldig gjennomtenkt. Jeg tipper Camilla kommer til å ha gjesteopptreden på Julie sin konto så ofte at hun i praksis ikke har sluttet.
-Pusheen- Skrevet 1 time siden #1429 Skrevet 1 time siden refill skrev (2 timer siden): I didn't take long. Hva er mistake'n? Pausen fra SoMe?
refill Skrevet 1 time siden #1430 Skrevet 1 time siden -Pusheen- skrev (14 minutter siden): Hva er mistake'n? Pausen fra SoMe? Ja. Hun er usikker på om det var rett valg og kanskje en forhastet beslutning 😅
Sirah Skrevet 1 time siden #1431 Skrevet 1 time siden NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Hun snakket om dette i dag (eller var det i går?) , og tanken er jo at Julie skal promotere dette. Julie har uansett flere følgere globalt enn Camilla hadde. Samtidig er også Camilla bekymret for dette og sier de må vurdere annen type markedsføring enn kun SoMe. Vi får bare se. Høres ikke ut som SoMe-avslutning er veldig gjennomtenkt. Jeg tipper Camilla kommer til å ha gjesteopptreden på Julie sin konto så ofte at hun i praksis ikke har sluttet. Nei det virker ikke veldig gjennomtenkt. Jeg forstår veldig godt at hun vil trappe ned, men å forsvinne helt når hun har den appen tror jeg er dumt. Men bare smart av henne å ikke dele absolutt hele livet sitt på Some.
Chlypa Skrevet 1 time siden #1432 Skrevet 1 time siden Sirah skrev (5 minutter siden): Nei det virker ikke veldig gjennomtenkt. Jeg forstår veldig godt at hun vil trappe ned, men å forsvinne helt når hun har den appen tror jeg er dumt. Men bare smart av henne å ikke dele absolutt hele livet sitt på Some. Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program
NoaideBiehtar Skrevet 1 time siden #1433 Skrevet 1 time siden Chlypa skrev (2 minutter siden): Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program Jeg tror man kan treffe potensielle Milakunder enda bedre ved å droppe lange monologer og gå rett på sak. Men det virker jo å være litt alt eller ingenting på hva som legges ut. Er jo mange influensere som lykkes godt med å kun poste treningsinnhold og null om private ting.
Sirah Skrevet 46 minutter siden #1434 Skrevet 46 minutter siden Chlypa skrev (29 minutter siden): Men det går sikkert an å trappe ned og ikke snappe HELE døgnet eller med en mil lange diskusjoner med seg sjøl? Vet ikke med dere men jeg skipper rett over det når det er 50000000000 snap før poenget. Tiktok og insta er sikkert bedre, holder med 1 eller 2 post om dagen pg det kan du jo lage på søndag og posjonere ut over uka med enkle program Absolutt. De monologene orker jeg ikke jeg heller, men det bidrar jo med klikk.
-Pusheen- Skrevet 30 minutter siden #1435 Skrevet 30 minutter siden refill skrev (1 time siden): Ja. Hun er usikker på om det var rett valg og kanskje en forhastet beslutning 😅 Vanskelig å holde seg unna når man er så SoMe avhengig 😅
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå