Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror at dersom C og J hadde delt mye om barna sine: hvordan barna ser ut, hva de heter, inngående om sykdommer de har (mer enn at barnet er hjemme fra barnehagen pga sykdom), om de hadde delt klipp av at barna gråter eller har et sammenbrudd, bilder av barna i bare bleie/truse, osv, eller om de hadde brukt barna i samarbeid/reklamer for barneklær, barneutstyr, osv på kanalene deres, tror jeg at de siste ukers diskusjoner her inne ikke hadde fantes - alt dette blir tema fordi de ikke kan tas på andre ting som handler om barna deres 🤷🏻‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Soro123 skrev (1 time siden):

Så hele problemet er at de tjener penger på det? Folk bruker tida si som de vil, ingen tvinger deg til å se på det, så la vær?

Noen selger aksjer eller bitcoin, noen deler fra livet sitt. 

Du velger å bruke en viss andel av din tid inne på Kvinneguiden for å diskutere, ingen legger seg opp i det. Andre velger å bruke en viss andel av sin tid inne på Snapchat-storyer, du trenger vel ikke legge deg opp i det?

Jeg er ikke her for å diskutere meg, jeg er her for å diskutere Camilla Lorentzen. Jeg kommer ikke til å bruke tid på å diskutere hva jeg velger å legge tida mi på, da får du sende meg en pm. 

• Liker 1
Skrevet
Soro123 skrev (1 time siden):

Min mening er at jeg bruker ikke tida mi på ting jeg syns er slitsomt, teit og rotete 🤷🏻‍♀️

Jeg bruker heller ikke mye av tida mi på Camilla og Julie sine snapper, men det jeg ser der, opplever jeg ikke som grenseoverskridende med tanke på barna deres, ergo har jeg heller ingen problem med at de deler det de gjør.

Nei da er vi uenige da, det må da være lov det og. 

Skrevet

Er det vanlig å holde/dingle barnet sitt på denne måten? Jeg fikk helt sjokk, men det fikk jeg også første gang jeg så hunder leke. Kan dere som har et forhold til babyer svare på om dette er normalt? Fra snappen til Julie, men same same 

IMG_0638.png

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
LaSinforosa skrev (42 minutter siden):

Er det vanlig å holde/dingle barnet sitt på denne måten? Jeg fikk helt sjokk, men det fikk jeg også første gang jeg så hunder leke. Kan dere som har et forhold til babyer svare på om dette er normalt? Fra snappen til Julie, men same same 

IMG_0638.png

Jeg reagerte også på denne, syntes ikke det så helt bra ut. En så liten baby skal ha støtte både under rumpa og i nakken. 

• Nyttig 2
Skrevet (endret)

Sjekk Henrik Troy sitt siste innlegg om Camilla 🫣. Dansende rundt i bleie mens hun fronter hvor rik hun er… classy!

Endret av Katten89
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
LaSinforosa skrev (12 timer siden):

IMG_0638.png

Vanskelig å svare godt ut av et øyeblikksbilde fra video, men nei, det er ikke normalt å holde ungen i hodet selvom den støttes mot ryggen med underarmen hennes!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Katten89 skrev (23 minutter siden):

Sjekk Henrik Troy sitt siste innlegg om Camilla 🫣. Dansende rundt i bleie mens hun fronter hvor rik hun er… classy!

Hun gjorde HVA? 🤢

Skrevet
Katten89 skrev (2 timer siden):

Hahahaah, dette var litt feil tolkning da. Det den videoen hennes egentlig sa var at hun tjente nok på å vise ting de mannfolka (troy, hansen og hegseth) ikke ville se at hun ikke trenger bry seg. Det har humor, og den var egebtlig ganske god

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Katten89 skrev (4 timer siden):

Åpenbart at du ikke tok humoren 

• Liker 2
Skrevet
Ellie25 skrev (38 minutter siden):

Åpenbart at du ikke tok humoren 

Nei, syntes ikke det var noe humor, bare hovmod

• Liker 4
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...