Gå til innhold

CamillaLor


Fremhevede innlegg

Skrevet
Katten89 skrev (På 3.6.2026 den 15.15):

Hun har jo ikke sluttet med snap, hun bruker bare Julie sin. Blir for dumt!

Hahah tenkte jeg også, hun dukker stadig opp i utforsk, men bare på Julie sin konto.. Ser ikke poenget😅

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (På 3.6.2026 den 15.15):

Hun har jo ikke sluttet med snap, hun bruker bare Julie sin. Blir for dumt!

Ja ble hun ikke helt stressa av sosiale medier? Click bait som vanlig. 

  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kan godt forstå at hun vil slutte som influenser. Men jeg synes det er litt irriterende at de lager click bait overskrifter hvor det ser ut som at de skal gå fra hverandre  😅 sikkert smart for å tjene litt ekstra på exiten da!

Endret av BeeKind
  • Liker 1
Skrevet

Har ikke gått innpå der. Men skulle ikke begge slutte som influensere og de clickbatesene også fortsetter de å snappe? Skjønner ikke noe

Skrevet
Janmar skrev (7 timer siden):

Har ikke gått innpå der. Men skulle ikke begge slutte som influensere og de clickbatesene også fortsetter de å snappe? Skjønner ikke noe

Er kun C som slutter, men  hun sa også at hun vil dukke opp sammen med J på hennes snap.

  • Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (6 minutter siden):

Er kun C som slutter, men  hun sa også at hun vil dukke opp sammen med J på hennes snap.

Men Julie sa jo også at å være influenser ikke var aktuelt lenger?

Skrevet
Janmar skrev (3 minutter siden):

Men Julie sa jo også at å være influenser ikke var aktuelt lenger?

Har vært mye frem og tilbake, men C har jo nå vært vikar for J, nå er j tilbake, de tjener vel såpass bra på hennes snap at det er uaktuelt å kutte den ut.

Skrevet

De klarer ikke å slutte pga pengene. Julie har jo også sluttet en gang tidligere men kommet tilbake. 

  • Liker 5
Skrevet

Ganske spesielt å mate sin nyfødte baby imens man prater i kamera. 

Trodde de aller fleste kvinner visste at det første båndet med tilknytning, starter når man mater den nyfødte. Da babyen ønsker øyekontakt. 

  • Liker 4
Skrevet
kraftwerk skrev (2 timer siden):

Ganske spesielt å mate sin nyfødte baby imens man prater i kamera. 

Trodde de aller fleste kvinner visste at det første båndet med tilknytning, starter når man mater den nyfødte. Da babyen ønsker øyekontakt. 

Mener du at alle andre sitter å stirrer inn i øyne på baby hele tiden på hver eneste mating? For det gjør ihvertfall ikke jeg 😆 

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Anita. skrev (41 minutter siden):

Mener du at alle andre sitter å stirrer inn i øyne på baby hele tiden på hver eneste mating? For det gjør ihvertfall ikke jeg 😆 

Ok. 

Det er ikke anbefalt å sitte på telefon når man mater en så liten baby. Det ble jeg fortalt av dyktige jordmødre og helsesykepleier på hjemmebesøk. Nettopp av den grunn jeg kommenterte på. 

Satt ikke å stirret inn i øynene på babyen hele tiden jeg heller, men jeg var tilgjengelig hvis hun ønsket det og gjorde ikke meg selv utilgjengelig på den måten. Det er jo bare fælt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
kraftwerk skrev (4 timer siden):

Ok. 

Det er ikke anbefalt å sitte på telefon når man mater en så liten baby. Det ble jeg fortalt av dyktige jordmødre og helsesykepleier på hjemmebesøk. Nettopp av den grunn jeg kommenterte på. 

Satt ikke å stirret inn i øynene på babyen hele tiden jeg heller, men jeg var tilgjengelig hvis hun ønsket det og gjorde ikke meg selv utilgjengelig på den måten. Det er jo bare fælt. 

Selvfølgelig er det ikke anbefalt. Og man bør gi de kontakt. Jeg mener bare at de fleste er skyldige i dette, og at du trenger ikke å henge ut en person som gjør det samme som alle andre. Det var 1 mating i løpet av dagen, hvor hun delte oppmerksomheten sin. Hun gir sikkert masse kontakt resten av døgnet. 

  • Nyttig 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
kraftwerk skrev (På 12.6.2026 den 10.33):

Ganske spesielt å mate sin nyfødte baby imens man prater i kamera. 

Trodde de aller fleste kvinner visste at det første båndet med tilknytning, starter når man mater den nyfødte. Da babyen ønsker øyekontakt. 

Av alle ting man skal kritisere for så er dette noe de fleste gjør fra tid til annen, altså scroller eller ser på tv mens de mater baby. 

  • Liker 2
Skrevet
Aquarius04 skrev (3 timer siden):

Av alle ting man skal kritisere for så er dette noe de fleste gjør fra tid til annen, altså scroller eller ser på tv mens de mater baby. 

Enig. Det er ikke verdens undergang.

Skrevet
Aquarius04 skrev (3 timer siden):

Av alle ting man skal kritisere for så er dette noe de fleste gjør fra tid til annen, altså scroller eller ser på tv mens de mater baby. 

Det er forsi det er mange ganger om dagen ganske lang tid hver gang og det er faktisk ikke alle av oss som syns det er sååååå koselig å bruke 2/3 dagen på mating. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...