Anita. Skrevet 29. mai #1401 Skrevet 29. mai refill skrev (2 minutter siden): Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. Takk!! Gir du en kort oppsummering også? 😂 orker ikke så mye skravling, men er samtidig intressert 😆 1 2
Tessa12 Skrevet 29. mai #1402 Skrevet 29. mai refill skrev (32 minutter siden): Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. Er det ikke bare som pt hun gir seg?
refill Skrevet 29. mai #1403 Skrevet 29. mai (endret) Anita. skrev (40 minutter siden): Takk!! Gir du en kort oppsummering også? 😂 orker ikke så mye skravling, men er samtidig intressert 😆 Det ble nok litt skipping inni der siden hun startet historien 12 år tilbake 😅 Men hovedpunktet var vel at hun alltid gruet seg til/følte seg stresset over å skulle lage content og nå hadde hun og J pratet og J hadde sagt at "men dette er jo angst" og C var "nei dette er ikke angst for jeg har hatt angst" - og her skippet jeg litt - men hun ville i hvertfall bare bruke tid og energi på Mila (appen sin) for det var det eneste hun ønsket å holde på med. Det var avsnittet sitt med manglende tegnsetting det ✌️ Hun kom til å "titte innom" på Julie sin kanal, men hun var ferdig på some. For alltid. Og det er jo fornuftig det - å droppe noe man egentlig ikke liker å gjøre. Så får vi se da om det blir for alltid 😊 Edit: Hun skal fortsette å være vikar for Julie ut denne uken. Endret 29. mai av refill 1
refill Skrevet 29. mai #1404 Skrevet 29. mai Tessa12 skrev (7 minutter siden): Er det ikke bare som pt hun gir seg? Hun har ikke vært pt siden før hun bestemte seg for å satse på some (iflg denne storytimen).
Chlypa Skrevet 29. mai #1405 Skrevet 29. mai Dette har vi hørt mange ganger fra mange influencerdamer😎😎 det går noen dager/uker så er de tilbake. Gjernr med ny rumpe eller pupper 11 2
Dupers Skrevet 29. mai #1406 Skrevet 29. mai refill skrev (1 time siden): Hun har ikke vært pt siden før hun bestemte seg for å satse på some (iflg denne storytimen). Tror hun slutta som PT før hun ble venn med Julie, også slutta hun som gruppetreningsinstruktør før det ble slutt med ex'en hennes. Hun hadde iallefall noe sånt treningsopplegg til fjells med Sølve(?) Etter hun slutta som PT.
refill Skrevet 29. mai #1407 Skrevet 29. mai Dupers skrev (28 minutter siden): Tror hun slutta som PT før hun ble venn med Julie, også slutta hun som gruppetreningsinstruktør før det ble slutt med ex'en hennes. Hun hadde iallefall noe sånt treningsopplegg til fjells med Sølve(?) Etter hun slutta som PT. Ja, kan nok stemme. Dvs hun sa i dag at hun hadde noen kunder fremdeles da hun bestemte seg for å satse på some. Og da spurte hun Julie om å joine teamet. Jeg fulgte ikke henne så tidlig så ble bare basert på hva hun sa i dag.
Irja Skrevet 29. mai #1408 Skrevet 29. mai refill skrev (5 timer siden): Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. Det tror jeg ingenting på. 5 1
Anita. Skrevet 29. mai #1409 Skrevet 29. mai refill skrev (5 timer siden): Det ble nok litt skipping inni der siden hun startet historien 12 år tilbake 😅 Men hovedpunktet var vel at hun alltid gruet seg til/følte seg stresset over å skulle lage content og nå hadde hun og J pratet og J hadde sagt at "men dette er jo angst" og C var "nei dette er ikke angst for jeg har hatt angst" - og her skippet jeg litt - men hun ville i hvertfall bare bruke tid og energi på Mila (appen sin) for det var det eneste hun ønsket å holde på med. Det var avsnittet sitt med manglende tegnsetting det ✌️ Hun kom til å "titte innom" på Julie sin kanal, men hun var ferdig på some. For alltid. Og det er jo fornuftig det - å droppe noe man egentlig ikke liker å gjøre. Så får vi se da om det blir for alltid 😊 Edit: Hun skal fortsette å være vikar for Julie ut denne uken. Tusen takk! 👏😂
NoaideBiehtar Skrevet 30. mai #1410 Skrevet 30. mai Så hun forteller Julie sine følgere at hun selv skal gi seg, men hun forteller ikke sine egne følgere det? Jøss. Jaja, hvor mange ganger har vi ikke hørt det før? 1
kkkeee Skrevet 30. mai #1411 Skrevet 30. mai refill skrev (19 timer siden): Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. Takk
AprilLudgate Skrevet 30. mai #1412 Skrevet 30. mai Jeg falt av lasset jeg og. Når hun sier SoMe så mener hun IG og snap da? Altså ikke være influencer overhodet?
refill Skrevet 30. mai #1413 Skrevet 30. mai AprilLudgate skrev (1 time siden): Jeg falt av lasset jeg og. Når hun sier SoMe så mener hun IG og snap da? Altså ikke være influencer overhodet? Jupp. Insta, snap.. vet ikke om hun er aktiv på TikTok lenger, men alle flater. Men hun kommer til å gjøre "gjesteopptredener" på Julie sin snap. Vi får se om hun klarer det. Jeg ser for meg at Camilla er litt "avhengig" av bekreftelse fra følgerne, både på godt og vondt. Tipper Julie sin snap blir en slags "familiesnap" på sikt, hehe. 5
Fizzypo Skrevet 30. mai #1414 Skrevet 30. mai Er det seriøst noen som tror på dette her? Det var jo nøyaktig det Julie sa for 1 år siden for så å dukke opp igjen som fulltidsinfluencer. Jeg har ikke fulgt noen av de siden førstemann ble født, men ut ifra det som har blitt skrevet i nettaviser og delt på ulike fora vedrørende innholdet deres på Snapchat, så virker de regelrett hysteriske etter oppmerksomhet. Så mye av det som er dokumentert med screenshots er så nedrig at jeg ikke kan annet enn å betrakte det som en form for digital prostitusjon. Å nedskalere kvaliteten på sitt content så drastisk kun for penger er faktisk helt vilt når de har 3 små barn og Internett aldri glemmer. De burde skjemmes. 7 1
Snjóbolti Skrevet 30. mai #1415 Skrevet 30. mai Fizzypo skrev (8 minutter siden): Er det seriøst noen som tror på dette her? Det var jo nøyaktig det Julie sa for 1 år siden for så å dukke opp igjen som fulltidsinfluencer. Jeg har ikke fulgt noen av de siden førstemann ble født, men ut ifra det som har blitt skrevet i nettaviser og delt på ulike fora vedrørende innholdet deres på Snapchat, så virker de regelrett hysteriske etter oppmerksomhet. Så mye av det som er dokumentert med screenshots er så nedrig at jeg ikke kan annet enn å betrakte det som en form for digital prostitusjon. Å nedskalere kvaliteten på sitt content så drastisk kun for penger er faktisk helt vilt når de har 3 små barn og Internett aldri glemmer. De burde skjemmes. 100% at hun kommer tilbake. Hun er helt avhengig av oppmerksomheten som følger.. 4 1
Fizzypo Skrevet 30. mai #1416 Skrevet 30. mai Snjóbolti skrev (35 minutter siden): 100% at hun kommer tilbake. Hun er helt avhengig av oppmerksomheten som følger.. Det er ingen tvil. I mars delte hun at Julie sjekket «rumpeh*let" hennes og nå har gir SoMe henne plutselig angst? Dette er ragebait og jeg håper ingen stormer til hennes Snapkonto nå for å høre på fjaset. 5
Snjóbolti Skrevet 31. mai #1417 Skrevet 31. mai Fizzypo skrev (8 timer siden): Det er ingen tvil. I mars delte hun at Julie sjekket «rumpeh*let" hennes og nå har gir SoMe henne plutselig angst? Dette er ragebait og jeg håper ingen stormer til hennes Snapkonto nå for å høre på fjaset. Du kan se på det de legger ut via storylook 🤭. Hvis du ikke vil gi de klikk. Jeg nekter, fordi jeg synes de er blitt helt teit og alt dreier seg om penger og ragebait. 2
Fenomen Skrevet 31. mai #1418 Skrevet 31. mai (endret) refill skrev (På 29.5.2026 den 16.03): Det ble nok litt skipping inni der siden hun startet historien 12 år tilbake 😅 Men hovedpunktet var vel at hun alltid gruet seg til/følte seg stresset over å skulle lage content og nå hadde hun og J pratet og J hadde sagt at "men dette er jo angst" og C var "nei dette er ikke angst for jeg har hatt angst" - og her skippet jeg litt - men hun ville i hvertfall bare bruke tid og energi på Mila (appen sin) for det var det eneste hun ønsket å holde på med. Det var avsnittet sitt med manglende tegnsetting det ✌️ Hun kom til å "titte innom" på Julie sin kanal, men hun var ferdig på some. For alltid. Og det er jo fornuftig det - å droppe noe man egentlig ikke liker å gjøre. Så får vi se da om det blir for alltid 😊 Edit: Hun skal fortsette å være vikar for Julie ut denne uken. Litt rart å mene det få uker etter at man bretter ut hele fødselen for hele verden. Dette tror jeg ikke på. Har alltid tenkt helt motsatt siden de deler veldig intime ting Endret 31. mai av Fenomen 3
Aquarius04 Skrevet 31. mai #1419 Skrevet 31. mai refill skrev (På 29.5.2026 den 15.29): Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. LOL. Hun kommer garantert tilbake. Dette gjør jo de fleste influensere med ujevne mellomrom. 2 1
refill Skrevet 31. mai #1420 Skrevet 31. mai Fenomen skrev (3 timer siden): Litt rart å mene det få uker etter at man bretter ut hele fødselen for hele verden. Dette tror jeg ikke på. Har alltid tenkt helt motsatt siden de deler veldig intime ting Jeg tror ikke det var deling i seg selv, men å ha presset om å lage content. Jeg er så lite på insta at jeg vet ikke om jeg følger henne der en gang, og på snap har jeg i utgp bare fulgt Julie, men jeg trooor hun snakket om "nå må jeg lage et opplegg" content for å være den "body positive profilen". Skjønt, når det er sagt så kunne hun jo bare fortsatt å prate i vei ufiltrert på snap da 🤔 I don't know. Det er i hvertfall det hun har sagt selv. Vi får se ☺️👀 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå