Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
refill skrev (2 minutter siden):

Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. 

Takk!! Gir du en kort oppsummering også? 😂 orker ikke så mye skravling, men er samtidig intressert 😆

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
refill skrev (32 minutter siden):

Jeg har gjort dere alle tjenesten ved å høre gjennom dagens story time og avsløring av nyheter, og Camilla gir seg på sosiale medier (over hele linja). Og hun kommer ikke tilbake. 

Er det ikke bare som pt hun gir seg?

Skrevet (endret)
Anita. skrev (40 minutter siden):

Takk!! Gir du en kort oppsummering også? 😂 orker ikke så mye skravling, men er samtidig intressert 😆

Det ble nok litt skipping inni der siden hun startet historien 12 år tilbake 😅 Men hovedpunktet var vel at hun alltid gruet seg til/følte seg stresset over å skulle lage content og nå hadde hun og J pratet og J hadde sagt at "men dette er jo angst" og C var "nei dette er ikke angst for jeg har hatt angst" - og her skippet jeg litt - men hun ville i hvertfall bare bruke tid og energi på Mila (appen sin) for det var det eneste hun ønsket å holde på med. 

Det var avsnittet sitt med manglende tegnsetting det ✌️ 

Hun kom til å "titte innom" på Julie sin kanal, men hun var ferdig på some. For alltid. Og det er jo fornuftig det - å droppe noe man egentlig ikke liker å gjøre. Så får vi se da om det blir for alltid 😊 

Edit: Hun skal fortsette å være vikar for Julie ut denne uken. 

Endret av refill
  • Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (7 minutter siden):

Er det ikke bare som pt hun gir seg?

Hun har ikke vært pt siden før hun bestemte seg for å satse på some (iflg denne storytimen).

Screenshot_20260529_160858_Snapchat.jpg

Skrevet

Dette har vi hørt mange ganger fra mange influencerdamer😎😎

det går noen dager/uker så er de tilbake. Gjernr med ny rumpe eller pupper

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (1 time siden):

Hun har ikke vært pt siden før hun bestemte seg for å satse på some (iflg denne storytimen).

Tror hun slutta som PT før hun ble venn med Julie, også slutta hun som gruppetreningsinstruktør før det ble slutt med ex'en hennes. Hun hadde iallefall noe sånt treningsopplegg til fjells med Sølve(?) Etter hun slutta som PT.

Skrevet
Dupers skrev (28 minutter siden):

Tror hun slutta som PT før hun ble venn med Julie, også slutta hun som gruppetreningsinstruktør før det ble slutt med ex'en hennes. Hun hadde iallefall noe sånt treningsopplegg til fjells med Sølve(?) Etter hun slutta som PT.

Ja, kan nok stemme. Dvs hun sa i dag at hun hadde noen kunder fremdeles da hun bestemte seg for å satse på some. Og da spurte hun Julie om å joine teamet. Jeg fulgte ikke henne så tidlig så ble bare basert på hva hun sa i dag. 

Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Det tror jeg ingenting på. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
refill skrev (5 timer siden):

Det ble nok litt skipping inni der siden hun startet historien 12 år tilbake 😅 Men hovedpunktet var vel at hun alltid gruet seg til/følte seg stresset over å skulle lage content og nå hadde hun og J pratet og J hadde sagt at "men dette er jo angst" og C var "nei dette er ikke angst for jeg har hatt angst" - og her skippet jeg litt - men hun ville i hvertfall bare bruke tid og energi på Mila (appen sin) for det var det eneste hun ønsket å holde på med. 

Det var avsnittet sitt med manglende tegnsetting det ✌️ 

Hun kom til å "titte innom" på Julie sin kanal, men hun var ferdig på some. For alltid. Og det er jo fornuftig det - å droppe noe man egentlig ikke liker å gjøre. Så får vi se da om det blir for alltid 😊 

Edit: Hun skal fortsette å være vikar for Julie ut denne uken. 

Tusen takk! 👏😂

Skrevet

Så hun forteller Julie sine følgere at hun selv skal gi seg, men hun forteller ikke sine egne følgere det? Jøss. 

Jaja, hvor mange ganger har vi ikke hørt det før? 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (19 timer siden):

Takk 

Skrevet

Jeg falt av lasset jeg og.

Når hun sier SoMe så mener hun IG og snap da? 
Altså ikke være influencer overhodet?

Skrevet
AprilLudgate skrev (1 time siden):

Jeg falt av lasset jeg og.

Når hun sier SoMe så mener hun IG og snap da? 
Altså ikke være influencer overhodet?

Jupp. Insta, snap.. vet ikke om hun er aktiv på TikTok lenger, men alle flater. Men hun kommer til å gjøre "gjesteopptredener" på Julie sin snap. 

Vi får se om hun klarer det. Jeg ser for meg at Camilla er litt "avhengig" av bekreftelse fra følgerne, både på godt og vondt. Tipper Julie sin snap blir en slags "familiesnap" på sikt, hehe. 

• Liker 3
Skrevet

Er det seriøst noen som tror på dette her? Det var jo nøyaktig det Julie sa for 1 år siden for så å dukke opp igjen som fulltidsinfluencer. Jeg har ikke fulgt noen av de siden førstemann ble født, men ut ifra det som har blitt skrevet i nettaviser og delt på ulike fora vedrørende innholdet deres på Snapchat, så virker de regelrett hysteriske etter oppmerksomhet. Så mye av det som er dokumentert med screenshots er så nedrig at jeg ikke kan annet enn å betrakte det som en form for digital prostitusjon. Å nedskalere kvaliteten på sitt content så drastisk kun for penger er faktisk helt vilt når de har 3 små barn og Internett aldri glemmer. De burde skjemmes.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Fizzypo skrev (8 minutter siden):

Er det seriøst noen som tror på dette her? Det var jo nøyaktig det Julie sa for 1 år siden for så å dukke opp igjen som fulltidsinfluencer. Jeg har ikke fulgt noen av de siden førstemann ble født, men ut ifra det som har blitt skrevet i nettaviser og delt på ulike fora vedrørende innholdet deres på Snapchat, så virker de regelrett hysteriske etter oppmerksomhet. Så mye av det som er dokumentert med screenshots er så nedrig at jeg ikke kan annet enn å betrakte det som en form for digital prostitusjon. Å nedskalere kvaliteten på sitt content så drastisk kun for penger er faktisk helt vilt når de har 3 små barn og Internett aldri glemmer. De burde skjemmes.

100% at hun kommer tilbake. Hun er helt avhengig av oppmerksomheten som følger..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Snjóbolti skrev (35 minutter siden):

100% at hun kommer tilbake. Hun er helt avhengig av oppmerksomheten som følger..

Det er ingen tvil. I mars delte hun at Julie sjekket «rumpeh*let" hennes og nå har gir SoMe henne plutselig angst? Dette er ragebait og jeg håper ingen stormer til hennes Snapkonto nå for å høre på fjaset.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...