Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

Jeg er vel den eneste som ikke forguder denne damen, men jeg er så FED UP. 
 

Denne frontingen av «kropp er topp» er litt halvskummel. Hun gjør det kult å være overvektig og fronter et kosthold en vanlig mann i gata ikke bør ha. Når ble det normalt å spise sjokolade hver dag? 
Jada jada, fargerik tallerken og alt det der, elsk deg som du er osv.  Hun gjør jo ikke annet enn å fremme et kosthold som gjør oss sykere og feitere. Kjøleskapet deres består jo av ultraprosessert mat fra A til Å. 
 

Er du 30 kg overvektig og blir inspirert av hun, kommer man ALDRI til å gå ned. Man kan ikke ha lørdag hver dag da, sier seg selv. De som er kraftig overvektig klarer sjeldent «litt» av alt. Det er en grunn for at de er overvektige. Og da normaliserer hun det å være feit. For det er helt greit så lenge du trives. Gjør ingenting om du dauer av infarkt før du er 50. 
 

Og til slutt. Går det an med EN uke uten naken hud? Jeg ser henne mer halvnaken enn meg selv og hun driter jo seg bare loddrett ut. Eks, dansevideo fra NYC. Jeg smiler ikke LITT en gang av de videoene.... 🥴
 

 

  • Liker 34
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Trude4 skrev:

Hvem er dette? På Instagram eller blogg? Aldri hørt om henne før

Instagram. Ser nå at jeg kanskje feilpostet 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest expatityrkia
6 timer siden, EmVeeJee skrev:

Jeg er vel den eneste som ikke forguder denne damen, men jeg er så FED UP. 
 

Denne frontingen av «kropp er topp» er litt halvskummel. Hun gjør det kult å være overvektig og fronter et kosthold en vanlig mann i gata ikke bør ha. Når ble det normalt å spise sjokolade hver dag? 
Jada jada, fargerik tallerken og alt det der, elsk deg som du er osv.  Hun gjør jo ikke annet enn å fremme et kosthold som gjør oss sykere og feitere. Kjøleskapet deres består jo av ultraprosessert mat fra A til Å. 
 

Er du 30 kg overvektig og blir inspirert av hun, kommer man ALDRI til å gå ned. Man kan ikke ha lørdag hver dag da, sier seg selv. De som er kraftig overvektig klarer sjeldent «litt» av alt. Det er en grunn for at de er overvektige. Og da normaliserer hun det å være feit. For det er helt greit så lenge du trives. Gjør ingenting om du dauer av infarkt før du er 50. 
 

Og til slutt. Går det an med EN uke uten naken hud? Jeg ser henne mer halvnaken enn meg selv og hun driter jo seg bare loddrett ut. Eks, dansevideo fra NYC. Jeg smiler ikke LITT en gang av de videoene.... 🥴
 

 

For det første, dama er ikke overvektig. Hun trener, spiser normal mat og sier at det er ok å ta en bit sjokolade hver dag om man har lyst. Hun har aldri sagt at det er ok å fråtse i godterier. Jeg digger dama fordi hun faktisk fremmer at om du ønsker å damse med den kroppen du har, så gjør det. Slutt å gjem deg vekk fordi du kanskje har stor mage eller lignende. Dans halvnaken om du ønsker, gå kledd i det du ønsker uansett hvordan kroppen din ser ut. Og dette syns jeg er så viktig. Det er så mye mer til oss mennesker en å være topptrent, ha verdens sunneste kosthold hele tiden og ha det man kan kalle en vestlig perfekt kropp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri forstått sjarmen rundt henne selv. Ikke pokker om jeg følger henne, orker ikke folk som må flashe hud hele tiden. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri likt dama, selv om jeg har prøvd. Blir bare for mye, av alt. Husker henne fra fitnessbloggen, der hun skulle kvelurere på alt og poste tilnærmet nakenbilder for å få bekreftelse.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, expatityrkia skrev:

For det første, dama er ikke overvektig. Hun trener, spiser normal mat og sier at det er ok å ta en bit sjokolade hver dag om man har lyst. Hun har aldri sagt at det er ok å fråtse i godterier. Jeg digger dama fordi hun faktisk fremmer at om du ønsker å damse med den kroppen du har, så gjør det. Slutt å gjem deg vekk fordi du kanskje har stor mage eller lignende. Dans halvnaken om du ønsker, gå kledd i det du ønsker uansett hvordan kroppen din ser ut. Og dette syns jeg er så viktig. Det er så mye mer til oss mennesker en å være topptrent, ha verdens sunneste kosthold hele tiden og ha det man kan kalle en vestlig perfekt kropp. 

:5:

Synes hun er utrolig inspirerende!!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør ikke denne tråden flytte over? Hun er ikke blogger. 

 

For min del blir det for mye hud og kropp. Liker poenget hennes men ikke måten hun prøver å oppnå det på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at noen blir inspirert av det samme opplegget hver dag, uke etter uke osv. Fryktelig kroppsfikserte innlegg, og blir veldig usikker på hvem hun prøver å overbevise. Det blir bare for mye fjas, og repetisjoner. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Lama_Drama skrev:

Spør du meg ser hun ikke mye overvektig ut.

Du tuller? Vet du hva overvekt betyr? Det er å ha en BMI >25. Her er et par eksempler på kvinner som ligger rundt 25 i BMI. Camilla er definitivt større med god margin. Tipper rundt 10 kg overvektig. Trenger ikke å være helseskadelig det altså, men overvektig er hun. 

https://app.mybodygallery.com/#/?height=170&weight=73&age=30

https://app.mybodygallery.com/#/?height=170&weight=73&age=30

https://app.mybodygallery.com/#/?height=170&weight=73&age=30

https://app.mybodygallery.com/#/?height=170&weight=73&age=30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lama_Drama skrev:

Spør du meg ser hun ikke mye overvektig ut.

Helt enig. Ser en helt normal kvinne jeg. Ikke slank, men ikke overvektig. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe poeng i å diskutere om hun er overvektig eller ikke. Helse er mye mer enn tallet på vekten! Det viktige er at man har en kropp som fungerer maksimalt til det man ønsker å foreta seg, samt hverdagslige krav, og at psyken også "spiller på lag" med deg. Av det jeg har sett av henne, virker hun absolutt som en person med sunne holdninger og god helse (uavhengig om hun skulle ha 0,5 eller 20 kg for mye).

MEN det viktigste i dette, og med den rollen hun har tatt på seg, er i hvilken grad hun formidler et sunt, normalt og naturlig forhold til kropp. Og der må jeg innrømme at jeg synes hun feiler fullstendig!! Hvor naturlig er det å sitte skrevende i badedrakt og spise pizza?? Eller stå ute i snøvær midt på vinteren i bare undertøyet?? (Eksemplene kan bare fortsette). Mulig det er jeg som er "uttafor", men for meg bidrar ikke dette med noe som helst fornuftig i det ellers viktige temaet hun ønsker å fronte. (At hun i tillegg er ekstremt masete gjør at jeg ikke lenger orker å følge henne, men det dreier seg jo bare "smak og behag" ift hvordan personer man liker😉

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.11.2019 den 8.11, hippyskippy skrev:

Hun blokkerte jeg på Instagram for sikkert to år siden. Utrolig irriterende og repetativ. 

Hva skjedde?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.11.2019 den 1.38, Monna1234 skrev:

Er det wannabe Iselin Guttormsen?🙊

Flott dame men, jeg synes det blir for mye av å til og ja det kan minnes om en mildere versjon av Iselin Guttormsen.😆

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skrukketroll skrev:

Flott dame men, jeg synes det blir for mye av å til og ja det kan minnes om en mildere versjon av Iselin Guttormsen.😆

Hehe....ok😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger henne i ca 6 mnd, så ble det for mye av det gode. Hun ser normal ut, noe som er meget positivt for meg. Men hun gjør det normale unormalt med å vise så mye hud hele tiden. I tillegg er hun meget imot lavkarbo og den ene uka hun prøvde det var det mye hun gjorde "feil" i forhold til hvordan det ble praktiseres og hvordan hun fremstilte prosessen før, under og etter. Er helt fair å elske karbs, jeg gjør det, men man bør ikke være så svart/hvitt når man likksom skal være open mindet til ett annet kosthold.

Hørte på podkasten hennes, og da kom Sølve definitivt best ut. Jeg begynte å følge han og unfollow Camilla. 

Snappen hennes blir litt for preget av mye nærbilder med dobbelthake, rar unaturlig stemme, naken hud i kombinasjon med litt det som motiverer meg som sunn normal mat, trening, morsomheter og faktadeling om dette.  Samme med instagram. Begynte å følge forloveren hennes, og han er helt rå.

Men jeg fikk treningsglede av å følge henne i 6 mnd. Da var det betydelig mindre kropp, spons og fjas. Det var tiden hun jobbet som pt, litt i perioden hun startet "spis, tenk, tren" og begynte podkasten. 

Hun har mange gode fornuftige tanker og en fremstillingsevne som er god, så det er trist at det forsvinner i all den andre smørja.

Har tenkt at det henger sammen. Hun viser kropp og nakenhet, det selger, bedre statistikker på some, hun får sponsorer og viser derfor mer av det som selger. Da mistet opplegget hennes genuiniteten, ektenheten og inspirasjonen for min del. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...