Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Dråpe skrev:

Det er jo den holdningen du viser her som Camilla Lor. og flere med henne vil komme til livs. Og det er tydeligvis fortsatt en lang vei å gå.

Det er helt "innafor" å være sykelig overvektig OG være glad i seg selv samtidig. På samme måte som det er innafor å være normalvektig og glad i seg selv.

Det som ikke er "innafor" er å se ned på andre mennesker - uansett årsak!

Det er jeg jo fullstendig klar over. Men jeg er ikke med på å glorifisere overvekt, det er ikke en kamp jeg er med å kjempe, for jeg vet hvor ødeleggende fedme er for et menneske. Det er MIN holdning til overvekt, og da sier jeg overhodet IKKE at man ikke skal være glad i seg selv om man er overvektig? Har jeg sagt at de som er overvektig er mindre verdt? Jeg er jo sykelig overvektig selv! 

Jeg støtter ikke mennesker som heier på overvekt og kjemper for å normalisere noe som tar livet av mange mennesker og påfører mennesker kreft, hjerte- og karsykdommer osv. Sorry ass. Å heie på kjærlighet for seg selv og selvtillit, det er jeg veldig med på, uansett størrelse og hudfarge og hva det enn måtte være, men igjen..... Heier ikke på det å være tykk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lirah, da misforstod jeg kanskje innlegget ditt. Jeg oppfattet det som at du ikke var enig i at det er innafor å være glad i seg selv uansett kroppsstørrelse.

Camilla heier ikke på det å være tykk. For meg er det åpenbart at hun heier på det å godta og akseptere seg selv som man er - akkurat her og nå - uavhengig av kropp.

Jeg har til gode å se noen i sosiale medier som glorifiserer og forherliger overvekt og de helsemessige konsekvensene overvekt har. Jeg tør påstå at det er svært få overvektige som føler seg hyllet eller priviligert pga. at de er overvektige...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Dråpe skrev:

Lirah, da misforstod jeg kanskje innlegget ditt. Jeg oppfattet det som at du ikke var enig i at det er innafor å være glad i seg selv uansett kroppsstørrelse.

Camilla heier ikke på det å være tykk. For meg er det åpenbart at hun heier på det å godta og akseptere seg selv som man er - akkurat her og nå - uavhengig av kropp.

Jeg har til gode å se noen i sosiale medier som glorifiserer og forherliger overvekt og de helsemessige konsekvensene overvekt har. Jeg tør påstå at det er svært få overvektige som føler seg hyllet eller priviligert pga. at de er overvektige...

Skjønner at det kunne feiltolkes. Det er innafor å være glad i seg selv uansett hvordan man ser ut. Men jeg tenker også at om man virkelig er glad i seg selv, så tillater man ikke seg selv å være sykelig overvektig. 

Da har du ikke sett mye i sosiale medier. Folk hyller personer som Lizzo og Tess Holliday, ikke fordi de er den de er, men fordi de er sykelig overvektige og ikke redd for å vise frem kroppen sin av den grunn. Hvorfor kan man ikke hylle mennesker av andre grunner enn kroppsstørrelsen? Hvorfor skal vi på død og liv fronte mennesker som er store? Jeg ser ingen fronte sykelig undervektige mennesker og anoreksi? Mange som er overvektige gir en blank faen og tenker at siden de er friske nå, så kommer de til å være det resten av livet. 

Nå sporer vi litt av, så la meg skrive om Camilla igjen. Jeg vet hun heier på det å akseptere seg selv, slik man er her og nå. Det er en fin egenskap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
1 time siden, Skrukketroll skrev:

Det skjer fort hos frk.Camilla, stakkars x kjæreste.

Når ble det slutt med han duden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dailysugar
1 time siden, Skrukketroll skrev:

Det skjer fort hos frk.Camilla, stakkars x kjæreste.

Tenker at man ikke burde dømme andre så mye. Hvem vet hva ekskjæresten hennes vet, og ikke vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Akvarium85 skrev:

Når ble det slutt med han duden?

April

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla og Andreas var sammen i maaaaange år, way back fra 2012, men love is love.. 

Endret av Marioposa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for kjærligheten! Kan godt hende det er en fase, men unner henne all love i hele verden!<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MarianneE skrev:

Bra for henne! 

....og vi har ikke en dritt med det å gjøre!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut

Alltid koselig å finne kjærlighet, men jeg bet meg mest merke i denne:

"Det var imidlertid ikke før i natt at de bestemte seg for å bli kjærester, røper treningsprofilen."

Kanskje det er meg som er litt i overkant forsiktig, men jeg venter alltid en liten stund med å publisere sånt i SoMe. Men så er jeg ikke noen influencer da, der er det sikkert andre regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Skrukketroll skrev:

Det skjer fort hos frk.Camilla, stakkars x kjæreste.

Det er vel ikke vår bekymring å tenke på... Han klarer seg nok veldig fint og er glad på hennes vegne som et voksent individ!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, silikon123 skrev:

Det er vel ikke vår bekymring å tenke på... Han klarer seg nok veldig fint og er glad på hennes vegne som et voksent individ!

Han har b.la gratulert henne på Instagram så jeg. 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte også inn og kikke på profilen hennes etter å ha lest dette på VG. Grattis til Camilla, men ble nysgjerrig på hvorfor det ble slutt. 
Bladde nedover instagramen hennes, det er så mye rare poser og fargefilter😅 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Måtte også inn og kikke på profilen hennes etter å ha lest dette på VG. Grattis til Camilla, men ble nysgjerrig på hvorfor det ble slutt. 
Bladde nedover instagramen hennes, det er så mye rare poser og fargefilter😅 

Jeg bladde meg også igjennom, og det kan se ut som at hun falt for Julie og derfor endte med å gjøre det slutt med Andreas. Det var en post om "tagg ditt girlcrush" en stund før det ble slutt der hun tagget Julie.

Må ha vært en tøff erkjennelse for henne, og jeg er glad på hennes vegne at forelskelsen var/er gjensidig. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til Camilla med kjæreste ❤️

Har ikke fått med meg at det har vært slutt mellom henne og Andreas jeg. Har noen visst det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kartoffel skrev:

Gratulerer til Camilla med kjæreste ❤️

Har ikke fått med meg at det har vært slutt mellom henne og Andreas jeg. Har noen visst det? 

Ja, det ble «offentliggjort» på instaen til begge to iallefall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama
14 timer siden, commeilfaut skrev:

Alltid koselig å finne kjærlighet, men jeg bet meg mest merke i denne:

"Det var imidlertid ikke før i natt at de bestemte seg for å bli kjærester, røper treningsprofilen."

Kanskje det er meg som er litt i overkant forsiktig, men jeg venter alltid en liten stund med å publisere sånt i SoMe. Men så er jeg ikke noen influencer da, der er det sikkert andre regler.

Dette reagerte jeg og på. Ikke vært sammen i 24 timer engang og allerede framside i VG. Jeg hadde blitt kvalm av skrekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...