Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Lirah skrev:

Dette handler ikke om meninger, så ro deg ned selv.

Hvorfor i huleste skal hun dele noe som helst vedrørende sin vektnedgang, når det ikke har noe som helst å gjøre med hennes budskap? Hun har skrevet sikkert hundre ganger at kroppen forandrer seg gjennom livet. 20 år gamle deg vs 30 år gamle deg er ikke kliss lik, men det later mange mennesker til å tro. Derfor trenger vi en som Camilla, som kan fortelle oss hvordan virkeligheten faktisk er. Og igjen, hun er veldig opptatt av at man skal bruke den kroppen man har og gjøre det man selv blir lykkelig av. Fokuset er kropp, men ikke på en overfladisk måte slik som SE, CBE osv. De bryr seg jo bare om hvordan kroppen ser ut. 

De riktige tingene.... Haha. Vell, deg om det. Nå er vi tilbake på meninger. Du får sende henne en melding og si at hun deler feil ting nå og at hun må skjerpe seg. Hun svarer på kritikk og konstruktiv kritikk. 

Virkeligheten for de aller fleste er ikke vektnedgang på kanskje flere titalls kilo. Uansett:

så vil jeg påstå at dine meninger også skinner ganske godt gjennom siden det er viktig for deg å skrive en bibel på Internett om emnet, og blir ganske sår når noen ikke er enige med deg.

Dette var åpenbart et ekstremt sårt punkt for deg. Orker ikke diskutere noe mer med deg om det. 

ha en ellers fin natt videre :) 

Endret av duftlyset
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lirah
12 timer siden, duftlyset skrev:

Virkeligheten for de aller fleste er ikke vektnedgang på kanskje flere titalls kilo. Uansett:

så vil jeg påstå at dine meninger også skinner ganske godt gjennom siden det er viktig for deg å skrive en bibel på Internett om emnet, og blir ganske sår når noen ikke er enige med deg.

Dette var åpenbart et ekstremt sårt punkt for deg. Orker ikke diskutere noe mer med deg om det. 

ha en ellers fin natt videre :) 

Haha, jeg trodde du var seriøs, men tok visst feil. Natta. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orker ikke mer av den dama.. Det blir bare så altfor mye hver eneste gang. Har avfulgt det som en gang var en trene/mat/feelgood greie. Nå er det bare kvaps og dips og nips..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2020 den 22.43, miss summers skrev:

Dama fullfører ikke øvelsen. Det var poenget mitt. Jeg ble pirket på om at hun tross alt er utdannet PT og om teknikken ikke var perfekt så var det neppe farlig. Der er jeg sterkt uenig. Teknikk er viktig! 
 

Jeg har sett flere innlegg av henne der jeg rett og slett ikke vet om jeg skal le eller gråte. Blant annet en goblet squat der hun muligens bare ikke gidder bruke rumpa. Derav «tilt» Hun tar «strake pushups» med magen nedi gulvet sist og først osv. Altså, det blir for dumt. Det er latskap, dumhet eller inkompetanse. At folk følger henne blindt og ser på henne som en med troverdig kunnskap er skummelt. Men det er gjerne mosjonister som ikke vet bedre. Det er greit. Så lenge hun tjener penger på det må folk tåle at andre syns hun er full av piss. 

Sett siste IG story? Hva tenker du om teknikken på squats? Camilla er ihvertfall ganske sterk 👍

Endret av Marioposa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Marioposa skrev:

Sett siste IG story? Hva tenker du om teknikken på squats? Camilla er ihvertfall ganske sterk 👍

Grei nok, men hvis jeg skal være nøye på teknikken så tilter hun overkroppen for mye ned og hælene glipper på det tyngste punktet i løtfet så hun bør fokusere på å tråkke ordentlig ned på bakfoten. Brystet skal være upright hele tiden, det var på grensen til good-morning. Disse to tingene henger litt sammen, man tipper for mye forover i løftet og løfter mer med rygg enn rompe/bein.

Tipper det er 50 kg hun løfter? (Tynn plate på 5kg, tykkere på 10 kg x2 + stanga veier 20 kg). 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marioposa skrev:

Sett siste IG story? Hva tenker du om teknikken på squats? Camilla er ihvertfall ganske sterk 👍

Hun løfter hælene. Så hun laster tyngre enn hun kan løfte. Hun tar elendige smale nedtrekk også. Ristet på hodet av de stories der. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Summeer skrev:

Grei nok, men hvis jeg skal være nøye på teknikken så tilter hun overkroppen for mye ned og hælene glipper på det tyngste punktet i løtfet så hun bør fokusere på å tråkke ordentlig ned på bakfoten. Brystet skal være upright hele tiden, det var på grensen til good-morning. Disse to tingene henger litt sammen, man tipper for mye forover i løftet og løfter mer med rygg enn rompe/bein.

Tipper det er 50 kg hun løfter? (Tynn plate på 5kg, tykkere på 10 kg x2 + stanga veier 20 kg). 

Enig i pirket på teknikken her ja. Hun bør klare teknikken før hun laster mer vekt på stanga. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Marioposa skrev:

Sett siste IG story? Hva tenker du om teknikken på squats? Camilla er ihvertfall ganske sterk 👍

Jeg er ingen treningsfantast, men hun hadde nok lagt for mye vekt på i knebøyen. Akkurat det min PT advarte meg mot. Ryggen bøyes for mye fram. Jeg må selv bruke ganske smalt grep for å låse av og unngå at ryggen tiltes fram. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har camilla nokså lange ben sammenlignet med overkropp, og da vil overkroppen gjerne tilte mer forover (ref.biomekanikk og individuelle forskjeller fra et par sider her tilbake). Sier ikke at teknikken er 100% perfekt, det er den hos de aller færreste, men det er ingenting skadelig i det løftet der. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teknikken er ikke direkte skadelig med den vekta på skuldrene nei, men hælene skal til enhver tid være i god kontakt med gulvet. Og hun må være mer bakpå for å kompensere for lange bein. Løfter hun tyngre enn kroppsvekt på den måten med mer trøkk på rygg enn bein er det større risiko for skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lirah
På 26.7.2020 den 13.29, Cati skrev:

Orker ikke mer av den dama.. Det blir bare så altfor mye hver eneste gang. Har avfulgt det som en gang var en trene/mat/feelgood greie. Nå er det bare kvaps og dips og nips..

Syns hun er ganske feelgood enda jeg. Cringer av det der babes pratet men jeg liker tingene hun legger ut og svarene hun gir i spørsmålsrunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

For en fin episode på g-punktet!:-) Camilla virker veldig reflektert (mye mer enn programlederen Iselin som spør om «sugde du henne med en gang eller?!») og snakker kjempefint om det å finne kjærligheten med en jente. Godt forbilde Camilla!:-)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, PippiLa skrev:

For en fin episode på g-punktet!:-) Camilla virker veldig reflektert (mye mer enn programlederen Iselin som spør om «sugde du henne med en gang eller?!») og snakker kjempefint om det å finne kjærligheten med en jente. Godt forbilde Camilla!:-)

"Sugde du henne"????????? Hva????? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke så mye til Camilla,  men hun gjorde en veldig god figur i podcasten! Hun virker klok og ærlig, ei bra dame rett og slett. Skulle bare ønske hun hadde en bedre samtalepartner/intervjuer i akkurat denne podcasten. Iselin kunne lært litt av f.eks Ida Fladen om hvordan hun snakker med gjestene sine uten å avbryte, hvordan stille gode spørsmål o.l.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Er det fler en meg som følger denne dama som reagerer på hvor umoden hun er til å være 30 år gammel?
Drar seg i sengen til langt utpå dagen, spiser godis rett som det er, bruker tusenvis av kroner på energidrikke og gjør veldig lite annent en å legge ut bilder av seg og kjæresten. Kjenner at jeg blir litt provosert og forundret av at noen velger å vidreføre livet fra tenårne/tidlig tjuårene langt oppe i voksen alder. Ja, hun er en slags klara klok med sine spørsmålsrunder på instagram og kroppspositivist. Ellers er det lite som er forbilledlig med den livstilen hun kjører. Er det bare jeg som er blitt en bitter kjerring med to små barn, hus, frivillige verv og fulltidsjobb (er like gamme som Camilla)? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ut som det er du som er blitt en bitter kjerring. Skjønner ikke hvorfor du lar deg provosere av andres liv? Spesielt ikke om de ikke gjør noe ulovlig eller skikkelig galt. Synes livet til Camilla ser nydelig ut. Noen dager i uka skulle jeg ønske jeg kunne leve det livet. Hilsen tobarnsmor i slutten av 20 årene som drømmer om å sove lengre enn til 07 i helgene

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor provoserer det deg at hun snur døgnet og spiser godteri? Det påvirker jo ikke deg på noe som helst måte?

 

 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i alle fall ikke hun skal late som hun har 2 barn og alt det følger med seg når hun har det livet hun har. Jeg synes hun er litt tilgjort og litt mye, men jeg skjønner godt at hun lever det livet hun har mulighet til å leve. ☺️ Ingen vits i å late som man har et annet liv enn man har. Jeg har f.eks. 1 barn og får ofte høre "det der hadde du ikke fått til om du hadde hatt 2 barn, 3 barn osv.". Neivel, men nå har jeg nå bare 1 barn da. (Ønsker meg sterkt flere og det kan hende Camilla ønsker seg barn også, men synes ikke hun skal måtte leve som hun har det før hun har det..). Skal jeg late/leve som jeg har fler?! 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du lar deg både forferde og provosere av sånt er du definitivt blitt bitter. Det høres også ut som du har for mye fritid, til tross for barn, hus og frivillige verv. Kanskje du burde supplere med en hobby. 

Det finnes så mange influensere der ute som er reelt dårlige forbilder, så bruk heller energien din på dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart du som er bitter og smålig ja. Hva i alle dager er det for en ting å la seg provosere over 😂 nå lever jeg rimelig likt som Lorentzen, og jeg er til og med eldre enn hun er. Folk er forskjellig, og hun gjør veldig mye bra! Det er mye mer provoserende med sure mennesker som slenger dritt på Internett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...