Gå til innhold

CamillaLor


EmVeeJee

Anbefalte innlegg

På 14.11.2020 den 15.37, Lirah skrev:



Uansett hva dama gjør så er det galt. For oppmerksomhetssyk, for høylytt, for frempå, for mye kropp, for lite kropp, for gay, for lite gay. Det er noe hele tiden, ser det også i kommentarfeltene på profilen hennes. 

Det er vel ingen som har kritisert henne for å fronte for lite kropp eller det å være skeiv? Det nekter jeg i så fall å tro på ;)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Lirah skrev:

Du trenger ikke følge henne, vet du. 

Jeg gjør ikke det, men hun er overalt likevel. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
8 timer siden, Meadow skrev:

Jeg gjør ikke det, men hun er overalt likevel. 

Her er en hack. Følg henne på Insta og trykk deretter på mute på både poster og storyer. Ja, hun får en følger til, men samtidig måles instagramkontoer ikke på følgere men på engasjement, det er også lett å mute ting på Facebook. Da dukker hun ikke opp i discover eller som "ting som venner har likt" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Bobleplasten skrev:

Her er en hack. Følg henne på Insta og trykk deretter på mute på både poster og storyer. Ja, hun får en følger til, men samtidig måles instagramkontoer ikke på følgere men på engasjement, det er også lett å mute ting på Facebook. Da dukker hun ikke opp i discover eller som "ting som venner har likt" 

Dette gjorde jeg også med henne, ble for mye enkelt å greit. Så kan jeg heller gå inn nå å da, og ta en titt enn at det daglig kommer på siden min.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg både liker og misliker å ha Camilla som en slags djevel på skulderen som minner meg på at jeg gjerne kan spise sjokolade hver dag, men da bør jeg også være litt mer aktiv enn å gå ut med søpla. Så nå skal jeg trene en halvtime og spise tre ruter sjokolade mens jeg lager fotoalbum etterpå. For det er det siste jeg egentlig vil gjøre (og nå er det SALG!) Enig i at det kan bli litt mye av og til, men jeg liker holdningene hennes og skroller bare videre når det blir for mye sexsnakk eller nakendans i monitor 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Den teksten beskriver akkurat det jeg har tenkt. Hun legger ut drøssevis av lettkledde bilder av seg selv - i bikini, undertøy, tettsittende klær - ofte sammenligninger mellom en stilling hvor magen ser flat ut, og et annet hvor hun viser frem valkene og videoer der hun rister på kroppen for å vise kroppsfettet hennes med et stort glis om munnen. Alltid med teksten «Det ER lov å ha valker på magen, det ER lov å mage som henger over buksekanten, det ER lov å ha fett som rister på seg når man beveger seg! Det betyr ikke at du er et dårlig menneske! Nyt sjokoladen din!» og «Hva om vi fokuserer mindre på kropp og vår egne valker, og heller på hvor snille vi er og hvor gode venner vi er? ELSK DEG SELV». Liksom seriøst, hvert eneste bilde. We get it. Er det virkelig så inspirerende enda etter den 150ende gangen? 

 Og hva med «practice what you preach?» Det er jo nettopp det hun gjør ved å dedikere hele instaen til bilder og videoer av kroppen hennes - hun fokuserer jo på kropp og dekker det over med «self love». Det er kropp, kropp, kropp og atter kropp. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (2 timer siden):

Den teksten beskriver akkurat det jeg har tenkt. Hun legger ut drøssevis av lettkledde bilder av seg selv - i bikini, undertøy, tettsittende klær - ofte sammenligninger mellom en stilling hvor magen ser flat ut, og et annet hvor hun viser frem valkene og videoer der hun rister på kroppen for å vise kroppsfettet hennes med et stort glis om munnen. Alltid med teksten «Det ER lov å ha valker på magen, det ER lov å mage som henger over buksekanten, det ER lov å ha fett som rister på seg når man beveger seg! Det betyr ikke at du er et dårlig menneske! Nyt sjokoladen din!» og «Hva om vi fokuserer mindre på kropp og vår egne valker, og heller på hvor snille vi er og hvor gode venner vi er? ELSK DEG SELV». Liksom seriøst, hvert eneste bilde. We get it. Er det virkelig så inspirerende enda etter den 150ende gangen? 

 Og hva med «practice what you preach?» Det er jo nettopp det hun gjør ved å dedikere hele instaen til bilder og videoer av kroppen hennes - hun fokuserer jo på kropp og dekker det over med «self love». Det er kropp, kropp, kropp og atter kropp. 

Blitt helt manisk denne kropppspositive greia hennes. Hvordan noen blir inspirert av ett enormt fokus på valker, kroppshår og messing om at det er lov å spise hva man vil hele tiden, gir ingen mening. Vis heller hva du kan, i stedet for å fokusere på kropp dag ut og dag inn. Men mulig dette er alt hun har å tilby? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosewood skrev (3 timer siden):

Den teksten beskriver akkurat det jeg har tenkt. Hun legger ut drøssevis av lettkledde bilder av seg selv - i bikini, undertøy, tettsittende klær - ofte sammenligninger mellom en stilling hvor magen ser flat ut, og et annet hvor hun viser frem valkene og videoer der hun rister på kroppen for å vise kroppsfettet hennes med et stort glis om munnen. Alltid med teksten «Det ER lov å ha valker på magen, det ER lov å mage som henger over buksekanten, det ER lov å ha fett som rister på seg når man beveger seg! Det betyr ikke at du er et dårlig menneske! Nyt sjokoladen din!» og «Hva om vi fokuserer mindre på kropp og vår egne valker, og heller på hvor snille vi er og hvor gode venner vi er? ELSK DEG SELV». Liksom seriøst, hvert eneste bilde. We get it. Er det virkelig så inspirerende enda etter den 150ende gangen? 

 Og hva med «practice what you preach?» Det er jo nettopp det hun gjør ved å dedikere hele instaen til bilder og videoer av kroppen hennes - hun fokuserer jo på kropp og dekker det over med «self love». Det er kropp, kropp, kropp og atter kropp. 

Enig i denne. I starten var det kult og jeg digga henne. Men nå begynner jeg å bli lei av det ene innlegget etter det andre om kropp og om å elske sine valker, og nå har hun jaggu meg begynt å vokse ut armhulehårene sine også. Det går over stokk og stein. Jeg skjønner budskapet hennes, men hvorfor skal «alle» gå rundt med valker og kroppshår? Jeg liker å barbere meg for hygienens skyld og jeg trives ikke med valker, så JEG barberer meg og spiser sunt fordi JEG trives best i min kropp på den måten. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (1 time siden):

Blitt helt manisk denne kropppspositive greia hennes. Hvordan noen blir inspirert av ett enormt fokus på valker, kroppshår og messing om at det er lov å spise hva man vil hele tiden, gir ingen mening. Vis heller hva du kan, i stedet for å fokusere på kropp dag ut og dag inn. Men mulig dette er alt hun har å tilby? 

Påskudd for å få vist frem kroppen sin?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
Tuttifrutt skrev (1 time siden):

Enig i denne. I starten var det kult og jeg digga henne. Men nå begynner jeg å bli lei av det ene innlegget etter det andre om kropp og om å elske sine valker, og nå har hun jaggu meg begynt å vokse ut armhulehårene sine også. Det går over stokk og stein. Jeg skjønner budskapet hennes, men hvorfor skal «alle» gå rundt med valker og kroppshår? Jeg liker å barbere meg for hygienens skyld og jeg trives ikke med valker, så JEG barberer meg og spiser sunt fordi JEG trives best i min kropp på den måten. 

Jeg har sagt det før og sier det igjen: Det beste er å følge henne og trykke mute. Da slipper du at hun havner i discover eller som sponsa innlegg eller whatnot. 

Ellers, hvis du er så opptatt av at folk ikke skal legge moralsk verdi i personlige kroppsvalg ville jeg droppet å legge masse antagelser i folk som er annerledes som deg, f eks at de er skitne eller at de ikke lever sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Camilla er så forbannet over at Famme har lagt ut dialogen om samarbeid på en stor gruppe på fb. Helt klart litt uvanlig og frekk ting å gjøre, men jeg tenker at debatten likevel er viktig. Hvis det stemmer at We are fit betaler 100 k i måneden for at Camilla skal reklamere for dem, så er det jo såpass mye at det kan påvirke hvor reell anbefalingene er. Det trenger jo selvfølgelig ikke bety at hun ikke står inne for det hun sier om klærne, men det kan være med å påvirke.
Jeg skjønner ikke hvorfor hun ønsker at prisene for samarbeid i bransjen skal hemmeligholdes. Er markedsverdien på Camillas instagramprofil så høy at 100 k er ok pris, så er jo det helt fair og ok. Mer åpenhet rundt priser for annonsering hadde jo også ført til at andre influencere kan prise seg mer riktig☺️

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (16 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Camilla er så forbannet over at Famme har lagt ut dialogen om samarbeid på en stor gruppe på fb. Helt klart litt uvanlig og frekk ting å gjøre, men jeg tenker at debatten likevel er viktig. Hvis det stemmer at We are fit betaler 100 k i måneden for at Camilla skal reklamere for dem, så er det jo såpass mye at det kan påvirke hvor reell anbefalingene er. Det trenger jo selvfølgelig ikke bety at hun ikke står inne for det hun sier om klærne, men det kan være med å påvirke.
Jeg skjønner ikke hvorfor hun ønsker at prisene for samarbeid i bransjen skal hemmeligholdes. Er markedsverdien på Camillas instagramprofil så høy at 100 k er ok pris, så er jo det helt fair og ok. Mer åpenhet rundt priser for annonsering hadde jo også ført til at andre influencere kan prise seg mer riktig☺️

Her er det Femme som driter seg ut. De forsøker å sabortere for en annen bedrift, Wearefit, gjennom å sverte Camillas troverdighet. Jeg skjønner godt at hun er forbanna på det elendige og umoralske sjakktrekket av Femme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ATLAS6 skrev (3 minutter siden):

Her er det Femme som driter seg ut. De forsøker å sabortere for en annen bedrift, Wearefit, gjennom å sverte Camillas troverdighet. Jeg skjønner godt at hun er forbanna på det elendige og umoralske sjakktrekket av Femme. 

Helt enig. Men damene i tråden her skal hakke på Camilla fordi hun har kroppshår og valker. Så da tar hun feil uansett i deres bok.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmVeeJee skrev (På 25.11.2019 den 13.23):

Jeg er vel den eneste som ikke forguder denne damen, men jeg er så FED UP. 
 

Denne frontingen av «kropp er topp» er litt halvskummel. Hun gjør det kult å være overvektig og fronter et kosthold en vanlig mann i gata ikke bør ha. Når ble det normalt å spise sjokolade hver dag? 
Jada jada, fargerik tallerken og alt det der, elsk deg som du er osv.  Hun gjør jo ikke annet enn å fremme et kosthold som gjør oss sykere og feitere. Kjøleskapet deres består jo av ultraprosessert mat fra A til Å. 
 

Er du 30 kg overvektig og blir inspirert av hun, kommer man ALDRI til å gå ned. Man kan ikke ha lørdag hver dag da, sier seg selv. De som er kraftig overvektig klarer sjeldent «litt» av alt. Det er en grunn for at de er overvektige. Og da normaliserer hun det å være feit. For det er helt greit så lenge du trives. Gjør ingenting om du dauer av infarkt før du er 50. 
 

Og til slutt. Går det an med EN uke uten naken hud? Jeg ser henne mer halvnaken enn meg selv og hun driter jo seg bare loddrett ut. Eks, dansevideo fra NYC. Jeg smiler ikke LITT en gang av de videoene.... 🥴
 

 

Jeg pleier å slutte å følge folk jeg ikke liker eller får nok av, jeg. 

Hvis du ser henne mer halvnaken enn deg selv så er jo det noe å vurdere? 

Endret av SaraLynn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnKatrine skrev (37 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt hvorfor Camilla er så forbannet over at Famme har lagt ut dialogen om samarbeid på en stor gruppe på fb. Helt klart litt uvanlig og frekk ting å gjøre, men jeg tenker at debatten likevel er viktig. Hvis det stemmer at We are fit betaler 100 k i måneden for at Camilla skal reklamere for dem, så er det jo såpass mye at det kan påvirke hvor reell anbefalingene er. Det trenger jo selvfølgelig ikke bety at hun ikke står inne for det hun sier om klærne, men det kan være med å påvirke.
Jeg skjønner ikke hvorfor hun ønsker at prisene for samarbeid i bransjen skal hemmeligholdes. Er markedsverdien på Camillas instagramprofil så høy at 100 k er ok pris, så er jo det helt fair og ok. Mer åpenhet rundt priser for annonsering hadde jo også ført til at andre influencere kan prise seg mer riktig☺️

Dette har jeg ikke fått med meg. Hvor kan jeg lese dette? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

miss summers skrev (12 minutter siden):

Dette har jeg ikke fått med meg. Hvor kan jeg lese dette? 

 Storyen til Camilla. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobleplasten
ATLAS6 skrev (1 time siden):

Her er det Femme som driter seg ut. De forsøker å sabortere for en annen bedrift, Wearefit, gjennom å sverte Camillas troverdighet. Jeg skjønner godt at hun er forbanna på det elendige og umoralske sjakktrekket av Femme. 

Famme er DRIT USERIØSE og har blant annet stjelt e-postlister som de deretter har brukt til å markedsføre mot kunder. 

https://www.facebook.com/groups/omsosialemedier/permalink/2888664787883624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...