Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
-Pusheen- skrev (6 timer siden):

Hvis det er Camilla som skal gå gravid med neste også, skjønner jeg litt stresset da. Hun blir jo ikke noe yngre, og det er heller ikke sikkert at det sitter på første forsøk, så de trenger kanskje litt tid på å få det til?

Fremstår for meg som de har brukt langt kortere tid enn mange heterofile par jeg kjenner inkl meg selv.

Synes denne vinklingen deres er litt….vanskelig. Selvsagt bare fordi egen trigging, men de fremstiller dette så selvsagt.

»Hvem skal bli gravid». 

Jeg kommer fra ultrafertil slekt, og selv jeg tok ikke sånne sånne samtaler med noen om barneønske den gang da.

Men jeg skjønner jo at endel sikkert tenker sånn. Men det er noe med tonen og at man tjener penger på spekulasjonene liksom. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
-Pusheen- skrev (6 timer siden):

Hvis det er Camilla som skal gå gravid med neste også, skjønner jeg litt stresset da. Hun blir jo ikke noe yngre, og det er heller ikke sikkert at det sitter på første forsøk, så de trenger kanskje litt tid på å få det til?

Tja. Embryoene er jo allerede laget. Så det går jo ikke på eggkvalitet. Man må jo ikke vente i årevis heller. Men kanskje la kroppen få tid til å lege seg mellom hver gang? Det er ikke anbefalt helsemessig med for tette svangerskap heller.

• Nyttig 3
Skrevet
AprilLudgate skrev (33 minutter siden):

Fremstår for meg som de har brukt langt kortere tid enn mange heterofile par jeg kjenner inkl meg selv.

Synes denne vinklingen deres er litt….vanskelig. Selvsagt bare fordi egen trigging, men de fremstiller dette så selvsagt.

»Hvem skal bli gravid». 

Jeg kommer fra ultrafertil slekt, og selv jeg tok ikke sånne sånne samtaler med noen om barneønske den gang da.

Men jeg skjønner jo at endel sikkert tenker sånn. Men det er noe med tonen og at man tjener penger på spekulasjonene liksom. 

Ja, de vet jo at det genererer klikk når de begynner å snakke om, og senere, går igjennom disse rundene men insett, og graviditet og det hele. Selv synes jeg det er dødskjedelig, så har nesten ikke sett på dem etter at de ble foreldre. Det meste av det jeg får med meg, er fra denne tråden.

Kassiopeia8 skrev (23 minutter siden):

Tja. Embryoene er jo allerede laget. Så det går jo ikke på eggkvalitet. Man må jo ikke vente i årevis heller. Men kanskje la kroppen få tid til å lege seg mellom hver gang? Det er ikke anbefalt helsemessig med for tette svangerskap heller.

Det er veldig sant.

• Liker 1
Skrevet

Bruker hun bare Julie sin snap eller?

Skrevet

De sa noe om at de var nødt å planlegge nå med tanke på bedriften og tid for innsett hos klinikk hvor det kunne være ventetid. 

Skrevet
LullaSkrulla skrev (Akkurat nå):

De sa noe om at de var nødt å planlegge nå med tanke på bedriften og tid for innsett hos klinikk hvor det kunne være ventetid. 

Ja, men det handler jo om at de skal kunne få de såpass tett og. At de må begynne nå om de skal klare å få neste innen neste barn er typ 1,5 år. Slik som intervallet har vært med de andre. 

• Liker 1
Skrevet

Har Julie fått adhd diagnosen eller? 

Så Cam skrive noe om blomster og kake for å feire (?) diagnose el, men jeg skippet forbi de hundre snappene før når hun gikk ute og kauket for seg selv kl 6 om morgenen. 

• Liker 1
Skrevet
-Pusheen- skrev (23 timer siden):

Jeg tenker at Camilla ikke er såå gammel. Nettopp fylt 37, og er ikke uvanlig å få barn i slutten av 30-åra/starten av 40. Sånn kun aldersmessig hadde det sikkert vært bedre om Julie gikk gravid, da hun er en del yngre. Men hun har jo gjort det to ganger og blitt veldig dårlig. Kan forstå at hun ikke vil gjøre det igjen... og blastocystene er jo allerede klare, og trenger "bare" innsett. Ikke sikkert det går på første forsøk nei, men erfaringen tilsier at det fester seg ganske greit hos dem, så noen slitere er de jo ikke.

• Liker 1
Skrevet

Man burde jo absolutt vente litt og se hva livet med barn faktisk innebærer før man får flere. Det vet man ikke når den eldste er 3-4 år. 

• Nyttig 7
Skrevet
Fenomen skrev (3 timer siden):

Man burde jo absolutt vente litt og se hva livet med barn faktisk innebærer før man får flere. Det vet man ikke når den eldste er 3-4 år. 

Nei, er noe med det.

Alle er jo i sin boble, og fokus på barsel/baby/toddlertid er det som får oppmerksomhet.

Å leve som taxisjåfør på fritiden og sitte i sekreteriatet på håndballen og dugnad nr 500 er ikke like spennende, men sykt mye mer styrete logistisk. 

Og, man kan ikke leve av snap/hyppig deling mer når ungene er større.

3-4 unger som skal ha leksehjelp, følges på aktivitet/bursdag og samtlige må kjøres i helger til ulike steder gjerne på samme tid. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
refill skrev (6 timer siden):

Har Julie fått adhd diagnosen eller? 

Så Cam skrive noe om blomster og kake for å feire (?) diagnose el, men jeg skippet forbi de hundre snappene før når hun gikk ute og kauket for seg selv kl 6 om morgenen. 

Screenshot_20260527_204737_Snapchat.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...