NoaideBiehtar Skrevet 9 timer siden #1281 Skrevet 9 timer siden Anita. skrev (4 timer siden): Vel ærligtalt dere, hvor mange hadde ikke vist sin fødsel hvis de hadde fått like godt betalt for det? Hadde du gitt meg 200 000 kr for at jeg filmet litt av fødselen min så hadde jeg jublet! Tenk så godt barnet hadde hatt av de pengene! 🙋♀️🤣 Jeg syns 200.000 er gánske ræva betalt mtp at det var 200 millioner views?? Hadde aldri gjort det for en så lav pris ass. 😂 Nå har de nok sikkert tjent nærmere millionen da, siden de 200.000 kun var den ene dagen. Syns likevel ikke det er noen høy som mtp rekkevidden. Katten89 skrev (12 minutter siden): Selvsagt gir hun seg med amming allerede! Typisk influencer. Så dårlig forbilde som nedsnakker amming. Men har vel ikke tid til sånt når det ska snappes dagen lang.. Les diskusjonen. Hvordan ville du magisk fikset tuberøse bryst, sier du? 1
-Pusheen- Skrevet 9 timer siden #1282 Skrevet 9 timer siden Katten89 skrev (24 minutter siden): Selvsagt gir hun seg med amming allerede! Typisk influencer. Så dårlig forbilde som nedsnakker amming. Men har vel ikke tid til sånt når det ska snappes dagen lang.. Jeg har ikke sett på dem på en stund, hva er det hun sier om amming?
Kleppmelk Skrevet 8 timer siden #1283 Skrevet 8 timer siden -Pusheen- skrev (26 minutter siden): Jeg har ikke sett på dem på en stund, hva er det hun sier om amming? Hun har tuberøse bryst. Med andre ord, lite brystkjertelvev og mange med den «tilstanden» kan ikke amme fordi de ikke har nok vev som produserer melk. 2
Aquarius04 Skrevet 8 timer siden #1284 Skrevet 8 timer siden -Turtle skrev (På 28.4.2026 den 23.45): Da er det jo enda viktigere å legge til rette for melkeproduksjon dersom hun faktisk ønsker å amme. Hun KAN IKKE. Jeg tar ikke disse to i forsvar, men jeg har selv tubebryst og skjønte ikke dette før etter en lang stund. Det meste jeg klarte å pumpe ut etter en time med elektrisk pumpe, var 20ml. Det var kjempesårt å ikke kunne fullamme eget barn. Vi som har det har langt mindre melkekjertler enn det som er vanlig, og brystene våre ser litt annerledes ut. Det er ikke fysisk mulig for oss å fullamme, da det ikke er nok kjertler til å lage nok melk, uansett hvor gjerne man skulle ønske det. Mye å ta disse to på, men fysikk fra naturens side kan man faktisk ikke noe for. Les om dette på nett/ammehjelpen osv. 4 5
-Pusheen- Skrevet 8 timer siden #1285 Skrevet 8 timer siden Kleppmelk skrev (21 minutter siden): Hun har tuberøse bryst. Med andre ord, lite brystkjertelvev og mange med den «tilstanden» kan ikke amme fordi de ikke har nok vev som produserer melk. Ja, det har jeg fått med meg😊 Men i kommentaren jeg siterte, sto det at hun hadde nedsnakket amming og var et dårlig forbilde, så jeg lurte på hva det handlet om helt spesifikt.
Armarillo Skrevet 8 timer siden #1286 Skrevet 8 timer siden -Pusheen- skrev (13 minutter siden): Ja, det har jeg fått med meg😊 Men i kommentaren jeg siterte, sto det at hun hadde nedsnakket amming og var et dårlig forbilde, så jeg lurte på hva det handlet om helt spesifikt. Hun har ikke nedsnakket amming. Hvor vedkommende får det fra er nok bare sitt eget hode. 3 1
NoaideBiehtar Skrevet 7 timer siden #1287 Skrevet 7 timer siden -Pusheen- skrev (49 minutter siden): Ja, det har jeg fått med meg😊 Men i kommentaren jeg siterte, sto det at hun hadde nedsnakket amming og var et dårlig forbilde, så jeg lurte på hva det handlet om helt spesifikt. Vedkommende lyver bare. 1 1
pukka Skrevet 6 timer siden #1288 Skrevet 6 timer siden NoaideBiehtar skrev (3 timer siden): Jeg syns 200.000 er gánske ræva betalt mtp at det var 200 millioner views?? Hadde aldri gjort det for en så lav pris ass. 😂 Nå har de nok sikkert tjent nærmere millionen da, siden de 200.000 kun var den ene dagen. Syns likevel ikke det er noen høy som mtp rekkevidden. Les diskusjonen. Hvordan ville du magisk fikset tuberøse bryst, sier du? 200 000 var det de tjente på én dag to dager før fødselen. De har nok tjent det mangedobbelte til sammen i dagene før og etter fødsel 😅 1
-Pusheen- Skrevet 5 timer siden #1289 Skrevet 5 timer siden Armarillo skrev (2 timer siden): Hun har ikke nedsnakket amming. Hvor vedkommende får det fra er nok bare sitt eget hode. NoaideBiehtar skrev (2 timer siden): Vedkommende lyver bare. Ok, syntes det var rart at hun skulle ha nedsnakket amming. Er sikkert kjempeleit for henne at hun ikke kan amme, tror jo at de aller fleste har et ønske om å få det til.
NoaideBiehtar Skrevet 4 timer siden #1290 Skrevet 4 timer siden -Pusheen- skrev (41 minutter siden): Ok, syntes det var rart at hun skulle ha nedsnakket amming. Er sikkert kjempeleit for henne at hun ikke kan amme, tror jo at de aller fleste har et ønske om å få det til. Hun virker ikke å ha gitt seg helt altså, men fullamming med tuberøse bryst er jo vanskelig (eller umulig) å få til, så hun sa hun skal fortsette å amme, men supplere med mme. Og så får tiden vise. Tenker også det må være kjempeleit når man på en måte ikke får sjansen til å prøve skikkelig en gang, og ikke var klar over det på forhånd.
-Pusheen- Skrevet 3 timer siden #1291 Skrevet 3 timer siden NoaideBiehtar skrev (45 minutter siden): Hun virker ikke å ha gitt seg helt altså, men fullamming med tuberøse bryst er jo vanskelig (eller umulig) å få til, så hun sa hun skal fortsette å amme, men supplere med mme. Og så får tiden vise. Tenker også det må være kjempeleit når man på en måte ikke får sjansen til å prøve skikkelig en gang, og ikke var klar over det på forhånd. Så bra å høre. Om ikke annet, så bidrar det jo til å styrke båndet mellom dem, og det er jo bare positivt. Ja, må ha vært kjipt å få vite i etterkant at man kanskje ikke får muligheten til det man hadde tenkt.
Orly Skrevet 3 timer siden #1292 Skrevet 3 timer siden MammaogMini skrev (5 timer siden): Du har sikkert fortjent det. slutt å oppføre deg som ett nettroll bak tastaturet 😉 Det står ikke at hun ble blokkert, men at hun blokkerte
-Turtle Skrevet 3 timer siden #1293 Skrevet 3 timer siden Aquarius04 skrev (5 timer siden): Hun KAN IKKE. Jeg tar ikke disse to i forsvar, men jeg har selv tubebryst og skjønte ikke dette før etter en lang stund. Det meste jeg klarte å pumpe ut etter en time med elektrisk pumpe, var 20ml. Det var kjempesårt å ikke kunne fullamme eget barn. Vi som har det har langt mindre melkekjertler enn det som er vanlig, og brystene våre ser litt annerledes ut. Det er ikke fysisk mulig for oss å fullamme, da det ikke er nok kjertler til å lage nok melk, uansett hvor gjerne man skulle ønske det. Mye å ta disse to på, men fysikk fra naturens side kan man faktisk ikke noe for. Les om dette på nett/ammehjelpen osv. Jeg har lest om det på ammehjelpen. Der står det bl.a at mye hud mot hud er viktig for å få opp melkeproduksjon så mye som mulig. Så man kan med andre ord gjøre noe for å få til litt amming om man ønsker det. Jeg har ikke sagt ett ord om fullamming. 1
Sol Rampelyset Skrevet 1 time siden #1294 Skrevet 1 time siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
NoaideBiehtar Skrevet 1 time siden #1295 Skrevet 1 time siden -Turtle skrev (2 timer siden): Jeg har lest om det på ammehjelpen. Der står det bl.a at mye hud mot hud er viktig for å få opp melkeproduksjon så mye som mulig. Så man kan med andre ord gjøre noe for å få til litt amming om man ønsker det. Jeg har ikke sagt ett ord om fullamming. Og hun får jo til litt amming så hva er poenget ditt? Men det er ikke sånn at hvert ekstra minutt med hud mot hud gir mer melk, det er ikke en lineær sammenheng. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå