wilfa Skrevet 7 timer siden #1241 Skrevet 7 timer siden Hun har tuberøse bryster og lite kjertelvev, derfor hun har lite melk. Det har ingenting med at Julie tar babyen noen timer om natta eller at baby har fått litt råmelk fra henne. Camilla kan amme og ha hudkontakt 24/7, men det vil ikke gi henne økt produksjon så lenge hun ikke har kjertelvev. Slapp av litt da dere... 3 2
Jojo345 Skrevet 7 timer siden #1242 Skrevet 7 timer siden Mulig nevnt før med sjekk mads hansen på instagram. Klipp av camilla fra Vixen awards med hvor hun står på scenen og håper at de får en baby "som beriker livene våre og ikke bankkontoen" 2
otilie Skrevet 6 timer siden #1243 Skrevet 6 timer siden Marlenene skrev (1 time siden): Jeg føler også at det blir litt mye «fri fra baby for å sove» produksjonen hadde nok kommet mer i gang med mer hud mot hud osv? Jeg er imponert over hvor rause de er med hverandre, og jeg savnet det i mine barseltider, men rett etter fødsel er det klistremerke som gjelder føler jeg? Ikke fulgt med i det hele tatt. Men jeg var oppe hver 2. time for å amme begge mine da de var nyfødte. Gjør ikke C det altså? Da er det jo ikke rart om produksjonen ikke går opp.
NoaideBiehtar Skrevet 5 timer siden #1244 Skrevet 5 timer siden Marlenene skrev (2 timer siden): Jeg føler også at det blir litt mye «fri fra baby for å sove» produksjonen hadde nok kommet mer i gang med mer hud mot hud osv? Jeg er imponert over hvor rause de er med hverandre, og jeg savnet det i mine barseltider, men rett etter fødsel er det klistremerke som gjelder føler jeg? Hun har tuberøse bryst, så vi kan kanskje prøve å la være å legge skylda på henne for ammeproblemene? 5
-Turtle Skrevet 4 timer siden #1245 Skrevet 4 timer siden wilfa skrev (3 timer siden): Hun har tuberøse bryster og lite kjertelvev, derfor hun har lite melk. Det har ingenting med at Julie tar babyen noen timer om natta eller at baby har fått litt råmelk fra henne. Camilla kan amme og ha hudkontakt 24/7, men det vil ikke gi henne økt produksjon så lenge hun ikke har kjertelvev. Slapp av litt da dere... NoaideBiehtar skrev (1 time siden): Hun har tuberøse bryst, så vi kan kanskje prøve å la være å legge skylda på henne for ammeproblemene? Da er det jo enda viktigere å legge til rette for melkeproduksjon dersom hun faktisk ønsker å amme. 1 1
NeverSayNever Skrevet 1 time siden #1246 Skrevet 1 time siden J og C har vært så aktive i SoMe over så lang tid og vet hva som gir klirrende mynt i kassa. Så disse to visste at de ville tjene mye helt fra starten av denne reisen,inkl selve fødselen. Men har da hele tiden prøvd»gjemme»inntjening ved og si de skulle vise og opplyse og lære folk alt underveis. For de mener visst tydelig at vi damer ikke vet en skit om hverken befrukning,hvilke plager en kan ha under svangerskapet og ja,hele pakka. Vi andre er nok fullstendig uvitende om alt. Men halleluja og makan til klaging og syting og surving i ni mnd,for ikke og glemme alle gangene de har fått kommentarer fra følgere om at C heeeeelt sikkert føder NÅ og både J og C kommenterte at»oiiii,nå skjer det!» osv….flere uker før hun fødte. Makan til opphausing og stress fra spes C så ikke rart den fødselen startet med stress og mas og påvirkning fra behandlinger og styr. C som hele tiden mener hun tåler kjempemye og heller ikke sier ifra osv??? Herregud,det er fullstendig motsatt jo da hun kun har survet og fylt med så mye selvmedlidenhet osv. Men dette er da folkeopplysning og lærdom og da «rått og autentisk»,noe de to bruker som årsak og argument for og tjene store summer. Og C som hele tiden roper»det er MIN kropp,MIN fødsel,MIN,MIN,MIN!!!» Men dette hadde ikke skjedd uten en baby i magen og en baby som ble født! Og som de to tjente og tjener vannvittig mye penger på. Uten den babyen..,ingenting. Og som jeg startet med og skrive:disse to vet hva som skal til for og tjene peeng! Spes med tanke på alle følgere fra det store utland. De visste de ville cashe inn mye på filming og bilder fra fødselen. Så forsøket fra J på og virke»ydmyk»og «overrasket»da hun skulle snakke penger de tjente på 48 timer før fødselen,se det ble vel gjennomskuet av ganske mange?? Og nå er det jaggu meg enda mere sinne og stress og vise finger’n pga amming og null melk! Kanskje ta ei pause eller to fra snaø?? Roe ned istedenfor at C fyrer seg noe så inni h…..opp på alle måter også pga kommentarer og tilbakemeldinger fra følgere. Er jo tragisk og bruke tiden på snapping så mye da men så er det de penga da.🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå