NoaideBiehtar Skrevet 1 time siden #1141 Skrevet 1 time siden elskersommer skrev (1 time siden): Alle vet da hvordan en fødsel foregår 🙄 er det også blitt en "folkeopplysning"? Her selger paret sitt nyfødte barn på internett. Skammelig er hele opplegget 😡 Eh, nei, langt fra alle vet det. Jeg har født to ganger og lærte også mye, blant annet hvordan partner kan støtte under fødsel. Synd det for sent for min del. 😂 Hvor er det du mener "alle" lærer alt om fødsel? elskersommer skrev (1 time siden): Så att de tjener mange hundre tusen på fødselen av sitt barn er helt greit? Det er helt greit og vise frem den første tiden med barnet i armene å tjene penger på det? Jeg mener det er helt greit å tjene penger på å vise frem sin egen fødselsopplevelse, ja. Why not? De har jo ikke krevd betaling av følgerne, jeg har ikke betalt en krone for å se dette, men når enkelte medier først er lagt opp til at produsentene av innhold faktisk skal tjene penger på innholdet, og ikke bare produsenten av plattformen, så ja, hva er problemet? 2 3
Ellie25 Skrevet 1 time siden #1142 Skrevet 1 time siden 200 000 kun for 20 april! Og barnet ble født 23? Herlighet så mye penger de har tjent. Blir interessant å høre hvor mye totalen ender opp på. Camilla sier til VG at hun deler med glede «fordi hun får betalt for det». Godt hun er ærlig der da i det minste 😅 Jeg synes det var kjempespennede å følge med på fødselen. Jeg hadde ikke delt meg selv i fødsel om jeg hadde fått 1 mill for det da, men jeg er hakket mer privat enn disse to 😂 Kan derimot spare seg for å legge ut bilder av slimpropp, bek og blod dog. Det er bare superspess.
Laia Skrevet 1 time siden #1143 Skrevet 1 time siden elisabeth30 skrev (19 timer siden): Og nå skal fødselen melkes! 🤮 Det ned 4-5 dager, er det under «spotlight»? (Innrømmer at jeg ikke helt forstår alt om SnapChat). Men leste i et innlegg i annen tråd (Sara Emilie) at nye regler for SC for å få maksimalt utbetalt er at det må sendes 100 timer på «spotlight». Uavhengig av dette synes jeg det er underlig (og søkt) hvordan de klarer den mentale akrobatikken om å gå fra total beskyttelse av førstemann (fødsel ble først annonsert flere uker etterpå) til nå: live fødsel og oppdatering på betalt Snapchat. 2
Snjóbolti Skrevet 1 time siden #1144 Skrevet 1 time siden Amatariel skrev (4 timer siden): Ikke hele livet. Selve fødselen, som jeg skrev. Den tror jeg de ville delt selv om det ikke hadde betalt noe. De virker genuint interessert å vise hvordan en fødsel er. Både til dem som aldri har født, men også til dem som har det - for å vise hvor forskjellige de kan være. Tja, jeg tror ikke de hadde delt fødselen hvis de ikke fikk noe som helst i retur for det (i form av penger). Men det er jo uansett ikke ting vi får svar på og er jo bare spekulasjoner fra min side 😅.
elskersommer Skrevet 18 minutter siden #1145 Skrevet 18 minutter siden Laia skrev (58 minutter siden): Det ned 4-5 dager, er det under «spotlight»? (Innrømmer at jeg ikke helt forstår alt om SnapChat). Men leste i et innlegg i annen tråd (Sara Emilie) at nye regler for SC for å få maksimalt utbetalt er at det må sendes 100 timer på «spotlight». Uavhengig av dette synes jeg det er underlig (og søkt) hvordan de klarer den mentale akrobatikken om å gå fra total beskyttelse av førstemann (fødsel ble først annonsert flere uker etterpå) til nå: live fødsel og oppdatering på betalt Snapchat. Det er bare så merkelig at enkelte mener dette er helt greit. En naturlig fødsel må tross alt vises. Hva var det med hennes fødsel som var naturlig? Det har jeg ikke fått svar på. (Mener ikke deg)
FeraVera Skrevet 7 minutter siden #1146 Skrevet 7 minutter siden Laia skrev (1 time siden): Det ned 4-5 dager, er det under «spotlight»? (Innrømmer at jeg ikke helt forstår alt om SnapChat). Men leste i et innlegg i annen tråd (Sara Emilie) at nye regler for SC for å få maksimalt utbetalt er at det må sendes 100 timer på «spotlight». Uavhengig av dette synes jeg det er underlig (og søkt) hvordan de klarer den mentale akrobatikken om å gå fra total beskyttelse av førstemann (fødsel ble først annonsert flere uker etterpå) til nå: live fødsel og oppdatering på betalt Snapchat. Det er nok fordi denne gangen var det Camilla som var gravid og dermed bestemmer hva som skal deles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå