Bibbi_ Skrevet 1 time siden #1101 Skrevet 1 time siden RandiO skrev (1 time siden): For et forvridd samfunn det her er blitt. Tenk om vi visste at våre mødre hadde lagt ut fødselen av oss på Snapchat for å tjene penger … Jeg er så glad min fødsel og barndom ikke ligger ute på nett hvor alle kan se. Jeg lurer på hva dette kommer til å gjøre med disse stakkars barna. Eller om de følger sine foreldres fotspor og fortsetter å selge seg selv når de blir store nok... Jeg klarer heller ikke å forstå at det er interessant alt de legger ut. Slimpropp, rumpehull og renselseblod. Hvem synes dette er noe å følge med på? 2
refill Skrevet 1 time siden #1102 Skrevet 1 time siden Oh. My. God. (screen Julie Lorentzen sin snap) 3
Irja Skrevet 1 time siden #1103 Skrevet 1 time siden refill skrev (15 minutter siden): Oh. My. God. (screen Julie Lorentzen sin snap) 💰🤑💶💲🪙 4
Blåttvann Skrevet 1 time siden #1104 Skrevet 1 time siden Marlenene skrev (16 timer siden): De godkjente publisering av spesifikke bilder fra fødselen. Og de brukte Norges beste fødselsfotograf og doula. Så var visst det ene bildet ikke greit likevel (viste bittelitt siden av ansiktet men ikke til gjenkjennelse). Fotografen postet, ble deretter ringt ned, skjelt ut av en høylytt Camilla og deretter hengt ut på Snap hvor de satte henne, fotografer og doula rollen i et dårlig lys generelt. Mind you at dette er folk som får slike tjenester gratis eller billigere fordi de kjenner folk eller fordi det er for reklame osv. Denne damen fikk så mye potensielt ødelagt over et bilde de selv hadde plukket ut, og som hun etter beste evne hadde gjort «IG vennlig» for mennesker som ikke ønsker å eksponere barna sine. De gikk regelrett inn for å ødelegge noens karriere og livsverk pga en feil DE gjorde, på et bilde som lå ute en knapp time, av en baby som ikke kunne gjenkjennes, på hennes profesjonelle kanal. Helt villt. De tjente sikkert fett på dramaet, mens det stakkars mennesket som hadde gitt så mye av seg selv, og virkelig stod på, skapte nydelige bilder og hjalp Julie på så mange måter, hun fikk navnet sitt svertet. kvalmt Vil ikke si hun fikk navnet svertet, men det ble forsøkt svertet. ❤️ Enig i at det var kvalmt. CL og JL godkjente jo bildene, og dermed hadde ikke E.R. trengtå fjerne bildene heller egentlig(?). Men hun gjorde det. 1
Bibbi_ Skrevet 59 minutter siden #1105 Skrevet 59 minutter siden refill skrev (35 minutter siden): Oh. My. God. (screen Julie Lorentzen sin snap) Jeg har ikke kjent til disse to damene så lenge. Men hva er de kjent for? Hvorfor har de vanligvis 5-10 mill seere?
refill Skrevet 25 minutter siden #1106 Skrevet 25 minutter siden Bibbi_ skrev (29 minutter siden): Jeg har ikke kjent til disse to damene så lenge. Men hva er de kjent for? Hvorfor har de vanligvis 5-10 mill seere? De ble vel mer eller mindre hele some sitt favorite gay couple da de startet. Ekstremt store i utlandet (sikkert spesifikt USA). I tillegg har Camilla vært stor på kroppspositivisme, Julie er søt og whimsical, de tok følgerne med på bryllup, innsett av egg (med opp og nedturer), renovering av hus osv osv.
Snjóbolti Skrevet 21 minutter siden #1107 Skrevet 21 minutter siden Bibbi_ skrev (32 minutter siden): Jeg har ikke kjent til disse to damene så lenge. Men hva er de kjent for? Hvorfor har de vanligvis 5-10 mill seere? De har rundt 350.000 abonnementer hver på snapchat, men rundt 5,1 millioner følgere på TikTok. Instagram er vel på rundt 2 millioner hver. Så ja, de har mange følgere og seere. Camilla er i utgangspunktet "kjent for" trening og kroppspositivisme. Men også fordi de er lesbisk par som bare deler hverdagen og content. Slik som alle influencere gjør. Det er på en måte ikke noe spesielt med de, egentlig, tror det handler mer om tilfeldigheter som gjør at de nå er liksom kjent..Disse tilfeldighetene har jo gitt de mange muligheter. Treningsapp (ikke at det er en tilfeldighet, den har jo krevd mye jobb), masse reiser til utlandet (som mange av oss bare kan drømme om 🤭), bryllup, ivf, tre barn på sykt kort tid, oppussing.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå