Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet
NeverSayNever skrev (4 timer siden):

Yepp,C har ikke en gang begynt så her er det bare og spenne fast setebeltene og enten bli med på en veldig lang fødselstur er jeg redd for,eller ta en annen vei.. for makan til overdrevent opplegg😅Dette er så planlagt og så kynisk og så business preget at en kan lure på hva som er jobb der de tjener mye penger og hva som er den private delen der de fikk unger kun fordi de ønsket seg barn. For nå er det ett preg av overhysteri og melking som du sier her av ett nyfødt barn. Ingen moralske skrupler i det hele tatt?? 

Ja det her er helt sjukt.. Jeg fulgte henne i tiden før graviditeten, orka ikke mer når hun ble gravid. Kikker en sjelden gang bare for gøy, men det er jo så heseblesende at jeg blir sliten😅Hun har jo vært høygravid siden unnfangelsen?? Så mye styr underveis og nå, med denne eviglange fødselen? Hvordan er det mulig? Jeg kjenner jeg blir litt flau på deres vegne jeg altså🙈 

To damer som er mest glad i penger… 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tjente 200.000 kr på de snappene de delte i forbindelse med fødselen. Syyykt. Jeg syns fortsatt det er sykt å tenke på at folk kan tjene penger på snap (selv om jeg vet de gjør det). Men virker jo som de selv også mener dette. Jeg tror på dem når de sier at de har delt fødselen for å dele opplevelsen, ikke for å tjene penger :nikke:

• Liker 3
Skrevet
Amatariel skrev (3 minutter siden):

De tjente 200.000 kr på de snappene de delte i forbindelse med fødselen. Syyykt. Jeg syns fortsatt det er sykt å tenke på at folk kan tjene penger på snap (selv om jeg vet de gjør det). Men virker jo som de selv også mener dette. Jeg tror på dem når de sier at de har delt fødselen for å dele opplevelsen, ikke for å tjene penger :nikke:

Tror du virkelig at motivasjonen for utlevering av hele livet sitt har absolutt ingenting med penger å gjøre? Det er jeg særdeles skeptisk til. Selvsagt sier ingen "jeg gjorde det for pengene", men at de ikke hadde det i baktanke? Neppe.

• Nyttig 4
Skrevet
Snjóbolti skrev (Akkurat nå):

Tror du virkelig at motivasjonen for utlevering av hele livet sitt har absolutt ingenting med penger å gjøre? Det er jeg særdeles skeptisk til.

Ikke hele livet. Selve fødselen, som jeg skrev. Den tror jeg de ville delt selv om det ikke hadde betalt noe. De virker genuint interessert å vise hvordan en fødsel er. Både til dem som aldri har født, men også til dem som har det - for å vise hvor forskjellige de kan være.

• Liker 2
Skrevet
Chlypa skrev (20 timer siden):

Ja, jeg ser mye mellom linjene. Bare det faktum at de innrømmer at de ikke er intime fordi søvn er viktigere. 

Akkurat dét er vel ikke uvanlig når man har små barn, og spesielt ikke når man har flere. Aner ikke hvordan dette ble sagt, men søvn er for mange mye viktigere enn intimitet en periode mens man har toddlers. 

• Liker 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (14 minutter siden):

Akkurat dét er vel ikke uvanlig når man har små barn, og spesielt ikke når man har flere. Aner ikke hvordan dette ble sagt, men søvn er for mange mye viktigere enn intimitet en periode mens man har toddlers. 

Jeg forstod det også slik at de sa det gikk an å være intime uten at man delte seng. Med et stort blunk bak😄

• Liker 1
Skrevet
Amatariel skrev (1 time siden):

Ikke hele livet. Selve fødselen, som jeg skrev. Den tror jeg de ville delt selv om det ikke hadde betalt noe. De virker genuint interessert å vise hvordan en fødsel er. Både til dem som aldri har født, men også til dem som har det - for å vise hvor forskjellige de kan være.

Jeg er skeptisk, før de tjente penger på snap så var jo fødselen skikkelig hemmeligholdt, til og med termindato var hemmelig. Hvilken annen motivasjon har de fra å holde alt skjult (mtp. fødsel) til å dele absolutt alt? Grådighet er motivasjonen, mye vil ha mer. 

• Liker 2
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (17 timer siden):

Barna har jo overhodet ikke blitt eksponert under denne fødselen. Til og med når Julie ble spurt om hvordan de to små hadde det mens begge mødrene var borte svarte hun at det ville hun ikke kommentere. Så verstinger? Langt ifra? 

De selger jo sine egne liv, ikke ungenes. Men jeg tror balansen blir ekstremt vanskelig når ungene blir større. 

Enig. Dessverre synes det å være et etablert syn her på KG at idet en kvinne blir mor, blir alt hun forteller, viser eller deler fra sitt eget liv omtalt som "barneeksponering". 

Det er ganske merkelig at man mener at en kvinne mister autonomi over hva hun kan dele av egne opplevelser idet hun blir mor, også om sin egen graviditet, fødsel, barselperiode og hverdagsliv, fordi det da liksom er utlevering av barna, enten direkte eller indirekte.

Forhåpentligvis er dette bare en KG-greie, og ikke et syn som er etablert i virkeligheten. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Undrende123 skrev (Akkurat nå):

Enig. Dessverre synes det å være et etablert syn her på KG at idet en kvinne blir mor, blir alt hun forteller, viser eller deler fra sitt eget liv omtalt som "barneeksponering". 

Det er ganske merkelig at man mener at en kvinne mister autonomi over hva hun kan dele av egne opplevelser idet hun blir mor, også om sin egen graviditet, fødsel, barselperiode og hverdagsliv, fordi det da liksom er utlevering av barna, enten direkte eller indirekte.

Forhåpentligvis er dette bare en KG-greie, og ikke et syn som er etablert i virkeligheten. 

Akkurat!! Min oppfatning også av holdningene her inne. 

• Liker 1
Skrevet

For en gave det er til verden å se en ekte fødsel, og en ekte barseltid. Jeg velger og ikke fokusere på det negative, og det jeg liker med disse to er at de er ærlige. De pynter ikke på sannheten. De forteller noe gjenkjennelig, noe som er håndgripelig for kvinner i barseltiden. 
De klirrer ikke med neglene på en søt perlemorkopp i en 2.50 m seng med cloudy sengetøy og durende maskiner som varmer melk til babyen, og med en mor med nytt hår og nye negler for anledningen. 
De gjenskaper og forteller en virkelighet som ikke er pyntet på! 

Ikke alle må like det de gjør, men de er autentiske, og det liker jeg! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Amatariel skrev (2 timer siden):

Det er så jeg ikke tror det jeg leser😳😳 tror du virkelig at paret gjør dette for å være hyggelig? Så klart de gjør dette for pengene. Innerst inne så tror jeg ikke noen influencere tenker på at det skal være hyggelig. De skal tjene penger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...