Katten89 Skrevet tirsdag kl. 13:19 #1021 Skrevet tirsdag kl. 13:19 Ellie25 skrev (44 minutter siden): De har virkelig ingen grenser for hva de deler så ville ikke overrasket meg om de delte film av underlivet når babyen kommer ut. Håper de dropper det da 😂 Men det er gøy å følge med på fødsel synes jeg! Når de først skal dele alt så hadde jeg gjerne sett livesending opp i underlivet, intimgrensen er vel snart ikke-eksisterende uansett 1
refill Skrevet tirsdag kl. 14:46 #1022 Skrevet tirsdag kl. 14:46 Shit det der tar tid. Er noen timer siden jeg var innom sist og hun er fremdeles på samme åpning, men mer flat. Om dette er en normal konsekvens av for tidlig stripping er det jo helt krise at jm gjorde det. Den fantastiske jm som de utelukkende skal bruke neste gang, fordi hun er vel den som har danset mest etter Cs pipe? For all del, jeg skjønner at hun som har hatt RS virus og vært veldig dårlig i kombinasjon med mye kynnere og modningsrier har blitt desp. Tror det der "gikk vannet eller ei" opplegget tippet det hele fullstendig for henne. Det er litt urettferdig/feil å ha mening om andres opplevelse, - andres opplevelse er jo valid uansett. Samtidig så klarer jeg ikke helt å fri meg fra at å skulle levere content faktisk har en negativ effekt. Jeg tror absolutt at C nok føler mer på ting som skjer i kroppen enn den gjennomsnittlige (som autist er det i hvertfall en stor problemstilling for meg, og jeg vet at folk med adhd kan ha samme problemstilling), men da er det dumt å ha flere tusen som sitter og skvetter bensin på bålet ditt - og du selv genererer inntekt på å måke ut "minutt for minutt". Jeg håper det snart blir noe reell fremgang sånn at ikke hun blir fullstendig utslitt og viktigst av alt; at ikke babyen begynner å vise tegn på stress 🤞 10 1
Fenomen Skrevet tirsdag kl. 16:06 #1023 Skrevet tirsdag kl. 16:06 Det er helt vanlig at det tar tid som førstegangsfødende. 3 1
panzerpølsa Skrevet tirsdag kl. 16:26 #1024 Skrevet tirsdag kl. 16:26 Fenomen skrev (19 minutter siden): Det er helt vanlig at det tar tid som førstegangsfødende. Men det som ikke er vanlig, er hvordan disse to oppfører seg på nett. Det er helt bak mål. Måtte folk slutte å bidra til å betale lønna til disse menneskene. 9 5
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 17:46 #1025 Skrevet tirsdag kl. 17:46 Fenomen skrev (1 time siden): Det er helt vanlig at det tar tid som førstegangsfødende. Ja selvsagt. Men sånn som de offer og akker seg hadde det vært best for alle om hu var ferdig nå 2
NeverSayNever Skrevet tirsdag kl. 19:33 #1026 Skrevet tirsdag kl. 19:33 Er C den første som skal føde ever?? For makan til oppdateringer og melking av dette svangerskapet som og filmes ala tv progammer som «Hurtigruta minutt for minutt». Og grunnen til filming og bilder er visst at de vil vise hele greia rått og ærlig. For neia,ingen som har sett/fått m seg fødsler enten sjøl,som partner eller sett på alle de tusenvis av filmklipp fra nettopp ei fødestue om d er på sykehus eller hjemme. Så fest setebelter og bli med på»BabyBob blir født minutt for minutt»🥳Neida,jeg er litt(?)slem/stygg/spydig etc nå,men dette svangerskapet og fødselen gir klirrende mynt og sedler i kassa og det syns jeg er både utnyttelse og kynisme i av en -foreløpig -ufødt baby. Lurer litt på om dette svangerskapet kom som en overraskelse på spes C?? Da tenker jeg på at de begge kanskje tenkte det ville ta litt tid før hun ble gravid? At de ikke var forberedt på en så snarlig graviditet?? Jeg vet at mange ikke er klare altså,men her virket det som graviditeten kom veldig brått på? Også fordi to guttene er små enda og det ville bli hektisk m evnt tre unger på kort tid. 4 2
Chlypa Skrevet tirsdag kl. 19:49 #1027 Skrevet tirsdag kl. 19:49 NeverSayNever skrev (12 minutter siden): Er C den første som skal føde ever?? For makan til oppdateringer og melking av dette svangerskapet som og filmes ala tv progammer som «Hurtigruta minutt for minutt». Og grunnen til filming og bilder er visst at de vil vise hele greia rått og ærlig. For neia,ingen som har sett/fått m seg fødsler enten sjøl,som partner eller sett på alle de tusenvis av filmklipp fra nettopp ei fødestue om d er på sykehus eller hjemme. Så fest setebelter og bli med på»BabyBob blir født minutt for minutt»🥳Neida,jeg er litt(?)slem/stygg/spydig etc nå,men dette svangerskapet og fødselen gir klirrende mynt og sedler i kassa og det syns jeg er både utnyttelse og kynisme i av en -foreløpig -ufødt baby. Lurer litt på om dette svangerskapet kom som en overraskelse på spes C?? Da tenker jeg på at de begge kanskje tenkte det ville ta litt tid før hun ble gravid? At de ikke var forberedt på en så snarlig graviditet?? Jeg vet at mange ikke er klare altså,men her virket det som graviditeten kom veldig brått på? Også fordi to guttene er små enda og det ville bli hektisk m evnt tre unger på kort tid. Jeg tror ikke de er klare for tre barn. Altså ingen blir vel klar for tre under tre, men her er det åpenbart at de allerede sliter litt med å få endene til å møtes. Og så skal de bare sy og gro og sette inn ett egg til? Blir litt som en bekjent med 4 bar i alderen 2-14 hvor de alle har diagnoser, ingen fedre og null inntekt, så greide hun å bli gravid igjen og klarer ikke å se at hun allered er på slutten av tauet hun henger i. Forstår at det er vanskelig men noen ganger må man tenke med hodet og ikke hjertet. 8
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 19:54 #1028 Skrevet tirsdag kl. 19:54 Chlypa skrev (4 minutter siden): Jeg tror ikke de er klare for tre barn. Altså ingen blir vel klar for tre under tre, men her er det åpenbart at de allerede sliter litt med å få endene til å møtes. Og så skal de bare sy og gro og sette inn ett egg til? Blir litt som en bekjent med 4 bar i alderen 2-14 hvor de alle har diagnoser, ingen fedre og null inntekt, så greide hun å bli gravid igjen og klarer ikke å se at hun allered er på slutten av tauet hun henger i. Forstår at det er vanskelig men noen ganger må man tenke med hodet og ikke hjertet. Hva mener du med at det er åpenbart at de sliter med å få endene til å møtes? 🤔 2
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 19:57 #1029 Skrevet tirsdag kl. 19:57 Jeg syns det er SÅ spennende å følge med på 😅 Syns det er fint at de viser det, og syns at Julie er så fin med Camilla. Også kan man jo si endelig skjer det, så de kanskje kan ha litt annet innhold enn "blir det fødsel i dag?" fremover 😅 5 2
refill Skrevet tirsdag kl. 20:00 #1030 Skrevet tirsdag kl. 20:00 Armarillo skrev (1 minutt siden): Jeg syns det er SÅ spennende å følge med på 😅 Syns det er fint at de viser det, og syns at Julie er så fin med Camilla. Også kan man jo si endelig skjer det, så de kanskje kan ha litt annet innhold enn "blir det fødsel i dag?" fremover 😅 Blir content om potensiell brystbetennelse, brystspreng, renselse ol i stedet da 🤭 4 2
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 20:04 #1031 Skrevet tirsdag kl. 20:04 (endret) refill skrev (4 minutter siden): Blir content om potensiell brystbetennelse, brystspreng, renselse ol i stedet da 🤭 Joy😅 Synes mamma-content er dødskjedelig. Nå følger jeg ingen av dem noe særlig lengre. Etter at de ble foreldre har de blitt så kjedelige. Endret tirsdag kl. 20:04 av -Pusheen- 2
Amatariel Skrevet tirsdag kl. 20:11 #1032 Skrevet tirsdag kl. 20:11 Armarillo skrev (12 minutter siden): Jeg syns det er SÅ spennende å følge med på 😅 Syns det er fint at de viser det, og syns at Julie er så fin med Camilla. Også kan man jo si endelig skjer det, så de kanskje kan ha litt annet innhold enn "blir det fødsel i dag?" fremover 😅 Jeg også 😅 Dette er SÅ annerledes enn alle mine fire fødsler. Mine var alle sammen styrtfødsler, der babyen ble født 1-4 timer etter det første tegnet overhodet. Så å høre om så mange tegn dagevis (ukesvis!) på forhånd, og ikke minst timene på sykehuset er så merkelig for meg å se. Noen som husker når nr.2 ble født i fjor? Må jo ha vært i disse dager 🤔 3
Kassiopeia8 Skrevet tirsdag kl. 20:17 #1033 Skrevet tirsdag kl. 20:17 Gjokstad skrev (På 17.4.2026 den 10.57): Syns det er så uspiselig hvor frekk og faisty hun er mot folk😵💫 Altså jeg er så satt ut. For noen dager siden ba hun om råd for å få fødsel i gang hvorpå noen med kjærlighet svarte at hun burde prøve å ikke stresse slik, og slappe mer av. Dette er jo på ekte det beste tipset for å starte fødsel - oksytocin. Å raide alle kjerringråd på trass sliter man jo bare ut. Hvertfall i uke 37. Og hun bare gir fuckefinger tilbake. Jeg spurte en kommentar om det var seriøst eller ment med ironi, siden tipset faktisk var et godt tips. Og nå er jeg blokket😂😂 sjokkert 4
refill Skrevet tirsdag kl. 20:34 #1034 Skrevet tirsdag kl. 20:34 Kassiopeia8 skrev (12 minutter siden): Altså jeg er så satt ut. For noen dager siden ba hun om råd for å få fødsel i gang hvorpå noen med kjærlighet svarte at hun burde prøve å ikke stresse slik, og slappe mer av. Dette er jo på ekte det beste tipset for å starte fødsel - oksytocin. Å raide alle kjerringråd på trass sliter man jo bare ut. Hvertfall i uke 37. Og hun bare gir fuckefinger tilbake. Jeg spurte en kommentar om det var seriøst eller ment med ironi, siden tipset faktisk var et godt tips. Og nå er jeg blokket😂😂 sjokkert Nei seriøst? Hos Julie eller Camilla? Jeg følger ikke C nettopp pga attituden hennes. Jeg skjønner frustrasjonen med å få råd man ikke har bedt om. Altså om man har baby og sier at den har sovet dårlig, også får man 100 sovetips. Men samtidig så legger jo de (influencere) opp til dialog. De VIL jo ha innspill og engasjement (💰). Da kan de ikke forvente at de utelukkende får det når de stiller et direkte spm. Camilla er jo ikke så åpen for andre synspunkt heller. 2
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 20:37 #1035 Skrevet tirsdag kl. 20:37 refill skrev (37 minutter siden): Blir content om potensiell brystbetennelse, brystspreng, renselse ol i stedet da 🤭 Ja, det kan hende. Håper ikke det da 😅 1
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 20:38 #1036 Skrevet tirsdag kl. 20:38 Amatariel skrev (26 minutter siden): Jeg også 😅 Dette er SÅ annerledes enn alle mine fire fødsler. Mine var alle sammen styrtfødsler, der babyen ble født 1-4 timer etter det første tegnet overhodet. Så å høre om så mange tegn dagevis (ukesvis!) på forhånd, og ikke minst timene på sykehuset er så merkelig for meg å se. Noen som husker når nr.2 ble født i fjor? Må jo ha vært i disse dager 🤔 Samme her. Har selv hatt 3 styrtfødsler, så jeg føler ikke jeg har opplevd det "alle" snakker om 😆 2
Irja Skrevet tirsdag kl. 20:55 #1037 Skrevet tirsdag kl. 20:55 Armarillo skrev (13 minutter siden): Ja, det kan hende. Håper ikke det da 😅 Det kan ikke hende. Det er skjer. Fest setebeltet og gjør dere klare for en fødselshistorie med masse drama, kroppen etter fødsel minutt for minutt, amming, amming, amming, brystspreng, brystbetennelser, ammepress, ammehjelp, pumping, såre brystvorter, ammeskam, sorg over å ikke kunne amme, tårer over morsmelkerstatning osv osv 10 1
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 20:55 #1038 Skrevet tirsdag kl. 20:55 Armarillo skrev (57 minutter siden): Jeg syns det er SÅ spennende å følge med på 😅 Syns det er fint at de viser det, og syns at Julie er så fin med Camilla. Også kan man jo si endelig skjer det, så de kanskje kan ha litt annet innhold enn "blir det fødsel i dag?" fremover 😅 Enig! Synes det er kjempespennende med fødsler. Og opplever ikke det som eksponering av det ufødte barnet, men en eksponering av Camilla. 3 1
Chlypa Skrevet tirsdag kl. 21:16 #1039 Skrevet tirsdag kl. 21:16 Armarillo skrev (1 time siden): Hva mener du med at det er åpenbart at de sliter med å få endene til å møtes? 🤔 De er slitne. 1
Armarillo Skrevet tirsdag kl. 21:38 #1040 Skrevet tirsdag kl. 21:38 Chlypa skrev (21 minutter siden): De er slitne. Å ja. Jeg syns det ser ut som de takler småbarnsperioden godt jeg. Man ser visst ting forskjellig 😅 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå