Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg håper ikke hun samler på råmelka (er det i det hele tatt det når ungen ikke er født enda?) som er pumpet med usterelisert utstyr (ref. snappen til Julie)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Neida, var ikke vannet. 

Trodde også at vannet gikk? Hva var det som egentlig skjedde da?

Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Jeg får litt inntrykk av at de prøver å få fødselen i gang fordi hun har gått med kynnere lenge og de er sikre på at vannet har gått. 

Jeg har hatt kynnere i 3 mndr og har termin 15 mai..C burde muligens prøve å ta ting litt roligere og heller roe ned kroppen enn alt det jaget hun driver med 🫣 

Hun kommer til å være helt ferdig når den faktisk starter og ender opp med keisersnitt fordi hun er utslitt liksom.

• Nyttig 1
Skrevet
LaSinforosa skrev (10 minutter siden):

Jeg håper ikke hun samler på råmelka (er det i det hele tatt det når ungen ikke er født enda?) som er pumpet med usterelisert utstyr (ref. snappen til Julie)

Ja, det er råmelk. Men man skal jo håndmelke på dette tidspunktet (fra uke 37+0), hvis man skal gjøre noe. Og så skal det jo som du nevner være sterilisert og oppbevares korrekt. Noen produserer råmelk før fødsel. Ikke alle. 

• Nyttig 2
Skrevet
-Pusheen- skrev (40 minutter siden):

Ble vel konkludert med at hun rett og slett tisset seg ut, evt at hun hadde to fosterhinner, var ikke noe som tilsa at vannet hadde gått da hun var inne til undersøkelse 

• Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (6 timer siden):

Ble vel konkludert med at hun rett og slett tisset seg ut, evt at hun hadde to fosterhinner, var ikke noe som tilsa at vannet hadde gått da hun var inne til undersøkelse 

Åja, okei. Synes hun har vært på vippen til å føde i flere uker allerede, så trodde at det faktisk skjedde noe denne gangen😅

Skrevet
-Pusheen- skrev (7 timer siden):

Da jeg var gravid med første så "gikk vannet". Det bare splæsja ut og det var ikke urin. Men det var bare en hinne som hadde sprukket - utenfor fosterhinnen. Vannet gikk ikke på ordentlig. Det måtte de ta senere for å få fødselen i gang. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
otilie skrev (3 timer siden):

Da jeg var gravid med første så "gikk vannet". Det bare splæsja ut og det var ikke urin. Men det var bare en hinne som hadde sprukket - utenfor fosterhinnen. Vannet gikk ikke på ordentlig. Det måtte de ta senere for å få fødselen i gang. 

Ah, skjønner. Kanskje det som skjedde med Camilla også? Har ikke gått inn på snap for å sjekke etter at jeg sa at "vannet gikk", så aner ikke hva de kom frem til. Noen som har sett oppdatering på det?

Skrevet

Hjelpes så mye greier rundt en graviditet og fødsel. Jeg blir matt. Det virker som at dette er en stor trend blant influensere.

Det moderne mennesket har klart å føde barn gjennom hundretusener av år, men her høres det ut som de er er helt spesielle og unike. Klart det kan bli ubehag, komplikasjoner og dramatikk gjennom et svangerskap/fødsel. Men jeg har aldri opplevd at noen (av de jeg kjenner iallfall) har lagd et sånt drama ut av en helt naturlig prosess.  

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
Laia skrev (21 minutter siden):

Hjelpes så mye greier rundt en graviditet og fødsel. Jeg blir matt. Det virker som at dette er en stor trend blant influensere.

Det moderne mennesket har klart å føde barn gjennom hundretusener av år, men her høres det ut som de er er helt spesielle og unike. Klart det kan bli ubehag, komplikasjoner og dramatikk gjennom et svangerskap/fødsel. Men jeg har aldri opplevd at noen (av de jeg kjenner iallfall) har lagd et sånt drama ut av en helt naturlig prosess.  

Har bitt meg merke i det samme. Det er liksom alltid noe. 

• Nyttig 1
Skrevet
Laia skrev (23 minutter siden):

Der sa du det; det webområdet å gjøre å ha det værste svangerskapet med de sykteste vondter. Er det de som går gravide nå som er vokst opp med å bli sydd puter under armene på? Utrolig at kvinner gikk igjennom svangerskap på svangerskap før og sto i jobb, disse damene her jobber ikke de står bare foran et kamera dag ut og dag inn. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...