FeraVera Skrevet 16. april #941 Skrevet 16. april -Pusheen- skrev (16 minutter siden): Hvor har de det fra? Interessant😅 Aner ikke🤷♀️ Men det lille jeg har lest på nettet så kan det ha en liten sammenheng 🫣 1
Villanelle Skrevet 16. april #942 Skrevet 16. april -Pusheen- skrev (18 minutter siden): Hvor har de det fra? Interessant😅 Mener de sa det er fordi fars gener påvirker morkaka, og den kan påvirke om man føder for tidlig. Eller så blander jeg. De snakker utrolig mye om masse, umulig å huske alt 😅
Tessa12 Skrevet 16. april #943 Skrevet 16. april Villanelle skrev (19 minutter siden): Mener de sa det er fordi fars gener påvirker morkaka, og den kan påvirke om man føder for tidlig. Eller så blander jeg. De snakker utrolig mye om masse, umulig å huske alt 😅 Stemmer at de sa det, men vil tro det er forskjell på hvilket egg som blir befruktet også, dette er jo Julie sitt egg, de to de har er jo C sine egg.
-Pusheen- Skrevet 16. april #944 Skrevet 16. april FeraVera skrev (32 minutter siden): Aner ikke🤷♀️ Men det lille jeg har lest på nettet så kan det ha en liten sammenheng 🫣 Har personlig lest mer sammenheng mellom når mor eller mormor har født og når datter har født. Både terminmessig og lengemessing på selve fødsel. Mulig fars gener også spiller en eller annen rolle, skal ikke avskrive det. Tror dog mors familie/gener har mer å si enn barnets fars familie. Men igjen, mulig barnefars gener også har noe å si. Har bare aldri lest om det, så kan ikke si noe om det. – Dersom mor eller andre i familien har hatt en rask fødsel, er det ofte grunn til å tro at du også kan få det. Babyverden Villanelle skrev (29 minutter siden): Mener de sa det er fordi fars gener påvirker morkaka, og den kan påvirke om man føder for tidlig. Eller så blander jeg. De snakker utrolig mye om masse, umulig å huske alt 😅 Ja, jeg henger ikke med så ofte på det de babler om😅 1
refill Skrevet 16. april #945 Skrevet 16. april Selv om det er donor her, skriver jeg far for enkelhets skyld. Morkaken består 50/50 av mors og fars gener. Fars sykdommer, livsstil, genetikk osv kommer i spill, ikke bare i barnet. Forskning viser at hvordan hans mor har hatt det i svangerskapet også kan påvirke hennes "svigerdatter" sitt svangerskap. Genetikk 🤌 1
-Pusheen- Skrevet 17. april #946 Skrevet 17. april refill skrev (2 timer siden): Selv om det er donor her, skriver jeg far for enkelhets skyld. Morkaken består 50/50 av mors og fars gener. Fars sykdommer, livsstil, genetikk osv kommer i spill, ikke bare i barnet. Forskning viser at hvordan hans mor har hatt det i svangerskapet også kan påvirke hennes "svigerdatter" sitt svangerskap. Genetikk 🤌 Kult. Aldri hørt om fars "bidrag" til det før. Kun den klassiske "spør din mor hvordan hennes fødsel var".
refill Skrevet 17. april #947 Skrevet 17. april -Pusheen- skrev (5 timer siden): Kult. Aldri hørt om fars "bidrag" til det før. Kun den klassiske "spør din mor hvordan hennes fødsel var". Ja, det er ganske sprøtt, men det gir jo egentlig mening og, men er likevel sprøtt at "svigermors" gener kan ha innvirkning på din graviditet 😅 2
sisini Skrevet 17. april #948 Skrevet 17. april Det er altså så mye greier med denne graviditeten og jeg blir helt matt. Har unfollowed på Snapchat for jeg orker ikke alt styret. Men likevel klarer jeg ikke stoppe meg selv fra å gå inn og sjekke i blant 😅Er det flere som har det sånn ? Synes også litt synd på Camilla som får så mye opphausing fra følgere. Det er jo ment godt, men ganske sikker på at alle disse tilbakemeldingene og historiene bare lager mer forvirring enn hjelp. 3
KaffekoppQueen Skrevet 17. april #949 Skrevet 17. april sisini skrev (1 time siden): Det er altså så mye greier med denne graviditeten og jeg blir helt matt. Har unfollowed på Snapchat for jeg orker ikke alt styret. Men likevel klarer jeg ikke stoppe meg selv fra å gå inn og sjekke i blant 😅Er det flere som har det sånn ? Synes også litt synd på Camilla som får så mye opphausing fra følgere. Det er jo ment godt, men ganske sikker på at alle disse tilbakemeldingene og historiene bare lager mer forvirring enn hjelp. Tror hun lider litt av «Münchhausens syndrom» så hun digger oppmerksomheten hun får, ellers hadde hun logget av. Sier ikke det er en diagnose hun har, jeg setter det i «» av en grunn, men poenget er at det virker som hun elsker oppmerksomheten og nyter det til det fulle! 5
Gjokstad Skrevet 17. april #950 Skrevet 17. april Syns det er så uspiselig hvor frekk og faisty hun er mot folk😵💫 8
Katten89 Skrevet 17. april #951 Skrevet 17. april (endret) Men nå lurer jeg virkelig, gikk ikke vannet for mange dager siden? I alle fall 5 dager. Skal ikke fødselen i gang da? Eller tror dere det var noe hun fant på? Merkelig Endret 17. april av Katten89
Amatariel Skrevet 17. april #952 Skrevet 17. april Katten89 skrev (1 time siden): Men nå lurer jeg virkelig, gikk ikke vannet for mange dager siden? I alle fall 5 dager. Skal ikke fødselen i gang da? Eller tror dere det var noe hun fant på? Merkelig De har vært på UL og sjekket, og vannet har ikke gått.
NoaideBiehtar Skrevet 17. april #953 Skrevet 17. april Katten89 skrev (1 time siden): Men nå lurer jeg virkelig, gikk ikke vannet for mange dager siden? I alle fall 5 dager. Skal ikke fødselen i gang da? Eller tror dere det var noe hun fant på? Merkelig Det har jo vært besvart flere ganger i tråden nå, hvor mange ganger må det nevnes? Det var sannsynligvis forvannet som gikk (fostervannet mellom den ytre og indre fosterhinnen). Dermed må ikke fødselen i gang ennå. 3
Dupers Skrevet 17. april #954 Skrevet 17. april KaffekoppQueen skrev (5 timer siden): Tror hun lider litt av «Münchhausens syndrom» så hun digger oppmerksomheten hun får, ellers hadde hun logget av. Sier ikke det er en diagnose hun har, jeg setter det i «» av en grunn, men poenget er at det virker som hun elsker oppmerksomheten og nyter det til det fulle! Er ikke en stor del av münnchausens at man gjør seg selv fysisk syk? Altså ikke det å påstå at man har vondt eller er syk, men at man gjør tiltak for å bli syk 1
Anonym Frøken Skrevet 17. april #955 Skrevet 17. april Dupers skrev (6 minutter siden): Er ikke en stor del av münnchausens at man gjør seg selv fysisk syk? Altså ikke det å påstå at man har vondt eller er syk, men at man gjør tiltak for å bli syk «Münchhausens syndrom er en type sykdomsatferd kjennetegnet ved at en person gjentatte ganger kontakter helsevesenet med klager over fysiske eller psykiske symptomer.» Ref ; Store Norske Leksikon (https://sml.snl.no/Münchhausens_syndrom) 1
-Pusheen- Skrevet 17. april #956 Skrevet 17. april Anonym Frøken skrev (1 time siden): «Münchhausens syndrom er en type sykdomsatferd kjennetegnet ved at en person gjentatte ganger kontakter helsevesenet med klager over fysiske eller psykiske symptomer.» Ref ; Store Norske Leksikon (https://sml.snl.no/Münchhausens_syndrom) Evt "påfører/tilegner" andre sykdommer, f.eks egne barn (DeeDee Blanchard og Gypsy Rose).
panzerpølsa Skrevet 17. april #957 Skrevet 17. april -Pusheen- skrev (58 minutter siden): Evt "påfører/tilegner" andre sykdommer, f.eks egne barn (DeeDee Blanchard og Gypsy Rose). Det er munchhausen by proxy, en annen lidelse. 4 1
-Pusheen- Skrevet 17. april #958 Skrevet 17. april panzerpølsa skrev (4 minutter siden): Det er munchhausen by proxy, en annen lidelse. Åja! Trodde det var det samme😬😄
Katten89 Skrevet 17. april #959 Skrevet 17. april Herlighet så irritabel hun er på snap i dag. Skjønner hun er lei, men likevel 1
NeverSayNever Skrevet 18. april #960 Skrevet 18. april sisini skrev (17 timer siden): Det er altså så mye greier med denne graviditeten og jeg blir helt matt. Har unfollowed på Snapchat for jeg orker ikke alt styret. Men likevel klarer jeg ikke stoppe meg selv fra å gå inn og sjekke i blant 😅Er det flere som har det sånn ? Synes også litt synd på Camilla som får så mye opphausing fra følgere. Det er jo ment godt, men ganske sikker på at alle disse tilbakemeldingene og historiene bare lager mer forvirring enn hjelp. Ja dette er ett av de mest hysteriske og opphauset svangerskap på grensen til det komiske med en fødsel «når som helst»de siste tre,fire…..nei omtrent fra dag en!! Jeg får da overdrive litt jeg,når J og spes C har overdrevet såpass hele tden. Jeg har hele tiden siden syns C bare har oppført seg som ei bortskjemt kjærring og som spytter ut edder og galle ut til de modige som sier imot,som tør si sannheten til henne osv. Men pokker heller om C sjøl takler sånne tilbakemeldinger! Ånei du,da får du barnslige,usakligebog spydige svar som fra en bortskjemt drittunge og så blir du blokkert.» Jeg vil ha meg frabedt sånne kommentarer fra følgere! Det er kun jeg som har lov til og slenge dritt til dere følgere,buhhuu !» og så går hun i -igjen-sim barnslige forsvars/gaslight modus. Og dette tjener de like mye penger på som den treningsappen og ufødte baby bob har vel fylt opp pensjons kontoen til J og C allerede.. snakker dobbelt-og trippel-moral her! 10 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå