Ellie25 Skrevet 9. april #881 Skrevet 9. april Synes det høres ganske sykt ut at de skal oppdatere live under fødsel. Merkelig i seg selv at influensere viser fra fødsel, men da har de vel i det minste vist det dagen etter/litt senere slik at de har fått gått igjennom materiale senere. Skal de virkelig bruke tid på dette under fødselen?Må da være veldig kjipt å sitte med nesa nedi mobilen halve fødselen.. 1
Armarillo Skrevet 9. april #882 Skrevet 9. april Ellie25 skrev (3 timer siden): Synes det høres ganske sykt ut at de skal oppdatere live under fødsel. Merkelig i seg selv at influensere viser fra fødsel, men da har de vel i det minste vist det dagen etter/litt senere slik at de har fått gått igjennom materiale senere. Skal de virkelig bruke tid på dette under fødselen?Må da være veldig kjipt å sitte med nesa nedi mobilen halve fødselen.. De skal ha med egen fødselsfotograf så vidt jeg har fått med meg. Sikkert den personen som står for livesending og
NeverSayNever Skrevet 10. april #883 Skrevet 10. april Noen følgere og J påpeker hele tiden at C»bagatelliserer og tåler så mye og er så tøff». Jeg syns det er helt motsatt da jeg aldri har hørt noen klage så mye og spiller på og «bagatellisere»,altså gjør alt kun for oppmerksomhet osv. Ei som skrev hun skulle slutte og spille martyr og det er en beste kommentaren som passer C perfekt om dagen. Filmer seg sjøl gjennom kynner på kynner mens hun er så»tapper»,mens J duller og daller med og rundt henne. Og hvem drar en hoste og forkjølelse så langt mens hun-igjen-spiller martyr og unngår lege mens hun er høygravid. Fullstendig meningsløst men mulig hun hadde en time i dag?? Hun er ikke tapper,bare skjødesløs og alt pga snap og penger. 14 4
Smurf26 Skrevet 10. april #884 Skrevet 10. april Ellie25 skrev (23 timer siden): Synes det høres ganske sykt ut at de skal oppdatere live under fødsel. Merkelig i seg selv at influensere viser fra fødsel, men da har de vel i det minste vist det dagen etter/litt senere slik at de har fått gått igjennom materiale senere. Skal de virkelig bruke tid på dette under fødselen?Må da være veldig kjipt å sitte med nesa nedi mobilen halve fødselen.. Stor forandring fra da de ikke en gang ville dele termindato eller fødselsdato på førstemann (og andremann?) til at de nå skal «streame» live og tjene hundretusener av kroner. Forkastelig. 12
otilie Skrevet 10. april #885 Skrevet 10. april Smurf26 skrev (42 minutter siden): Stor forandring fra da de ikke en gang ville dele termindato eller fødselsdato på førstemann (og andremann?) til at de nå skal «streame» live og tjene hundretusener av kroner. Forkastelig. Huff ja. Hva skjedde liksom? 2
Vegglampe Skrevet 10. april #886 Skrevet 10. april otilie skrev (4 minutter siden): Huff ja. Hva skjedde liksom? Penger…. Mye vil ha mer…. 6
Smurf26 Skrevet 10. april #887 Skrevet 10. april otilie skrev (4 minutter siden): Huff ja. Hva skjedde liksom? Penger og oppmerksomhet styrer showet. 1
Armarillo Skrevet 10. april #888 Skrevet 10. april Smurf26 skrev (3 timer siden): Stor forandring fra da de ikke en gang ville dele termindato eller fødselsdato på førstemann (og andremann?) til at de nå skal «streame» live og tjene hundretusener av kroner. Forkastelig. Siste fødselen til Julie ble visstnok vist live den og 😅
Chlypa Skrevet 11. april #889 Skrevet 11. april Alexandra Joner har nå drevet på å født «live» i dagesvis så det er tydelligvis en influenserting 3
KaffekoppQueen Skrevet 12. april #890 Skrevet 12. april Følger ikke dette skrekkelige greiene her, men ser Henrik Troy har lagt ut et klipp med vannet hadde gått og det var med link til «følg live»… Hører en av ungene gråter/roper på mamma i bakgrunnen.. Viktigere å snappe og oppdatere oss om at vannet gikk… Og, så noen kommenterte hun hadde delt bilde av kaviarstjerna er om dagen og?? Altså, jeg har så mye jeg kunne sagt, men ingenting av det er pent! Men for et SHITSHOW! 3 4
Chlypa Skrevet 13. april #891 Skrevet 13. april KaffekoppQueen skrev (11 timer siden): Følger ikke dette skrekkelige greiene her, men ser Henrik Troy har lagt ut et klipp med vannet hadde gått og det var med link til «følg live»… Hører en av ungene gråter/roper på mamma i bakgrunnen.. Viktigere å snappe og oppdatere oss om at vannet gikk… Og, så noen kommenterte hun hadde delt bilde av kaviarstjerna er om dagen og?? Altså, jeg har så mye jeg kunne sagt, men ingenting av det er pent! Men for et SHITSHOW! Var det bilde av stjerna? Det var en snap hvor Julie sto å sjekka tilstanden i pjeska. 1
Panser Skrevet 13. april #892 Skrevet 13. april Gud så negative dere er. Hvorfor følge en influenser dere ikke liker, for deretter baksnakke på KG? 4 1
arctikatt Skrevet 13. april #894 Skrevet 13. april Har ikke fulgt med, men jeg blokkerte dama da jeg scrollet på oversikts siden på snap og så det sto noe om avføringsmidler minutt for minutt eller hva f.. det var om avføringsmidler. Hvorfor følger dere damer som dette her? De fortsetter jo å dele hele sjela så lenge de får klikk (og det er godt betalt på snap). 1 2
Irja Skrevet 13. april #895 Skrevet 13. april Chlypa skrev (3 timer siden): Var det bilde av stjerna? Det var en snap hvor Julie sto å sjekka tilstanden i pjeska. 😵💫
KaffekoppQueen Skrevet 13. april #896 Skrevet 13. april Chlypa skrev (5 timer siden): Var det bilde av stjerna? Det var en snap hvor Julie sto å sjekka tilstanden i pjeska. Vet ikke. Bare så en kommentar 😅
KaffekoppQueen Skrevet 13. april #897 Skrevet 13. april Panser skrev (5 timer siden): Gud så negative dere er. Hvorfor følge en influenser dere ikke liker, for deretter baksnakke på KG? Følger hun ikke! Det har jeg aldri gjort, for makan til ekkel dame. Beklager, men det må jeg bare få si rett ut! Jeg så følgende som jeg nevnte over på IG til Henrik Troy. Han følger jeg… Følger så si ingen influencere verken på insta eller på snap. Ikke interessert i å opprettholde verken følgetallet eller pengesekken dems oppe. Eller se hva livet dems består av - som noen nevnte, avføringsmiddel minutt for minutt. Rest my case 3 2
Ellie25 Skrevet 13. april #898 Skrevet 13. april Jeg har fulgt med på Julie og Camilla de siste ukene. Har litt mye ekstra tid som sykemeldt fortiden. Også synes jeg det er gøy og spennende med fødsler. Jeg er veldig i mot eksponering av barn men ser ikke på deling av fødsel som barneeksponering, mer eksponering av den gravide som tross alt er voksen og samtykkekompetent. Personlig ville jeg aldri ha delt det på nett, men ja. Synes ikke det er så ille. Det jeg derimot reagerer på med disse er den veldige grenseløse delingen. Her er virkelig ingenting privat! I sted stod Julie å viftet med en full voksenbleie. Av urin. Som hun hadde tisset i. For å sjekke om det holdt på urinen for å liksom bevise at det var vannet til Camilla som gikk og ikke at hun tisset på seg, ettersom da de trodde vannet gikk så rant det gjennom bleia. Kjente jeg ble litt småkvalm 🙈 Når det er sagt tror jeg også vannet hennes har gått, men allikevel. Ikke vift en bleie full av urin på Snapchat foran 300 000 følgere 🤢🙈 5
Jaddah123 Skrevet 13. april #899 Skrevet 13. april Ellie25 skrev (5 minutter siden): Jeg har fulgt med på Julie og Camilla de siste ukene. Har litt mye ekstra tid som sykemeldt fortiden. Også synes jeg det er gøy og spennende med fødsler. Jeg er veldig i mot eksponering av barn men ser ikke på deling av fødsel som barneeksponering, mer eksponering av den gravide som tross alt er voksen og samtykkekompetent. Personlig ville jeg aldri ha delt det på nett, men ja. Synes ikke det er så ille. Det jeg derimot reagerer på med disse er den veldige grenseløse delingen. Her er virkelig ingenting privat! I sted stod Julie å viftet med en full voksenbleie. Av urin. Som hun hadde tisset i. For å sjekke om det holdt på urinen for å liksom bevise at det var vannet til Camilla som gikk og ikke at hun tisset på seg, ettersom da de trodde vannet gikk så rant det gjennom bleia. Kjente jeg ble litt småkvalm 🙈 Når det er sagt tror jeg også vannet hennes har gått, men allikevel. Ikke vift en bleie full av urin på Snapchat foran 300 000 følgere 🤢🙈 De er så white trash som man får blitt. 7
NeverSayNever Skrevet 13. april #900 Skrevet 13. april (endret) Lurer på hvor store/økte inntekter denne ufødte babyen har vært med og bidra til?? Dette svangerskapet har kun vært stress og ikke minst overdramatisert av DramaQueen herself som mye mulig har skremt andre fra og bli gravide. Og tjener rått på det. Hvor mange vedder på C mener hun skal ha en unge til kort tid etter denne? Spille martyr og»tapper» med hypre og såååååå»dramatiske»snapper og hele runden en gang til?? 💰💵 Endret 13. april av NeverSayNever 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå