Annah Skrevet 18. april #961 Skrevet 18. april Nå har jeg ikke fulgt godt nok med til å vite hvor langt hun er på vei, men hun har jo mast om at hun snart må føde i flere uker. Vil de virkelig ha en prematurfødt baby som må på nyrødtintensiven? Sikkert mye content å lage på det, men garantert mer stress og bekymring enn å føde "til tida". 9
Chlypa Skrevet 18. april #962 Skrevet 18. april Annah skrev (2 timer siden): Nå har jeg ikke fulgt godt nok med til å vite hvor langt hun er på vei, men hun har jo mast om at hun snart må føde i flere uker. Vil de virkelig ha en prematurfødt baby som må på nyrødtintensiven? Sikkert mye content å lage på det, men garantert mer stress og bekymring enn å føde "til tida". Det er bare to uker til termin. Bebis er ferdiglaga, skal bare legge på seg litt og få litt sterkere kropp 3 1
Katten89 Skrevet 19. april #963 Skrevet 19. april Chlypa skrev (12 timer siden): Det er bare to uker til termin. Bebis er ferdiglaga, skal bare legge på seg litt og få litt sterkere kropp Men det betyr likevel ikke at man skal forvente fødsel før termin 1 2
Fenomen Skrevet 19. april #964 Skrevet 19. april Katten89 skrev (5 minutter siden): Men det betyr likevel ikke at man skal forvente fødsel før termin Å føde ”til termin” er å føde mellom uke 37-42.
Gjest Jojo345 Skrevet 19. april #965 Skrevet 19. april Fenomen skrev (16 minutter siden): Å føde ”til termin” er å føde mellom uke 37-42. Det er jo vanlig for førstegangsfødende å gå over termin. Virker som de på død og liv skal ha i gang fødselen og styrer utrolig mye. Hvis hun hadde hatt en "vanlig" jobb og jobbet til 3 uker før hadde hun kanskje ikke rukket å fokusere så innmari mye på alle mulige kroppslige endringer. Lediggang er roten til alt ondt.
Fenomen Skrevet 19. april #966 Skrevet 19. april Jojo345 skrev (1 time siden): Det er jo vanlig for førstegangsfødende å gå over termin. Virker som de på død og liv skal ha i gang fødselen og styrer utrolig mye. Hvis hun hadde hatt en "vanlig" jobb og jobbet til 3 uker før hadde hun kanskje ikke rukket å fokusere så innmari mye på alle mulige kroppslige endringer. Lediggang er roten til alt ondt. Jeg er klar over det. Men i de siste innleggene snakkes det om prematur baby og at man ikke burde ønske å føde i uke 37 pga det. 1
KaffekoppQueen Skrevet 19. april #967 Skrevet 19. april Fenomen skrev (1 time siden): Jeg er klar over det. Men i de siste innleggene snakkes det om prematur baby og at man ikke burde ønske å føde i uke 37 pga det. Nei; men hun begynte å mase om å føde lenge lenge lenge før uke 37. Så forstår innlegget som henviste til prematur fødsel. 13
Orly Skrevet 19. april #968 Skrevet 19. april (endret) Fenomen skrev (1 time siden): Jeg er klar over det. Men i de siste innleggene snakkes det om prematur baby og at man ikke burde ønske å føde i uke 37 pga det. Prematur blir den ikke, men den kan være dysmatur , uten at jeg vet noe om hvor stor den er nå. Uansett la vel hun ut ønske om fødsel lenge før uke 37, det skjønner jeg ikke ønsker om Endret 19. april av Orly 1
-Pusheen- Skrevet 19. april #969 Skrevet 19. april Orly skrev (3 timer siden): Prematur blir den ikke, men den kan være dysmatur , uten at jeg vet noe om hvor stor den er nå. Uansett la vel hun ut ønske om fødsel lenge før uke 37, det skjønner jeg ikke ønsker om Hæ? Det skjønner ikke jeg heller ønsket om. Meget spesielt.
Anonym Frøken Skrevet 19. april #970 Skrevet 19. april Kom over dette på utforsk på Snapchat 👀 Nå aner ikke jeg noe mer enn hva kommentaren er og hva C gjør 👀 Tåler hu ikke få kommentar på å ta det med ro? 1
Astilbe Skrevet 19. april #971 Skrevet 19. april Anonym Frøken skrev (18 minutter siden): Kom over dette på utforsk på Snapchat 👀 Nå aner ikke jeg noe mer enn hva kommentaren er og hva C gjør 👀 Tåler hu ikke få kommentar på å ta det med ro? Nei, hun er ikke akkurat god på å ta i mot konstruktive tilbakemeldinger. Minner om modenhetsnivået og oppførselen på et par elever jeg hadde i 8. klasse en gang 😂 Syns hun har hatt noen gode innlegg om kroppspositivisme de siste årene, men i denne graviditeten har hun vært utrolig overdramatisk, negativ og sytete. Tenkt at hun straks blir mamma til 3… 😅 6
-Pusheen- Skrevet 19. april #972 Skrevet 19. april Anonym Frøken skrev (46 minutter siden): Kom over dette på utforsk på Snapchat 👀 Nå aner ikke jeg noe mer enn hva kommentaren er og hva C gjør 👀 Tåler hu ikke få kommentar på å ta det med ro? Hva i alle dager var galt med den kommentaren, og såpass at hun syntes det fortjente et fuck you? Er det gravidhormonene som gjlr henne ekstra sensitiv? 7
Anonym Frøken Skrevet 19. april #973 Skrevet 19. april -Pusheen- skrev (17 minutter siden): Hva i alle dager var galt med den kommentaren, og såpass at hun syntes det fortjente et fuck you? Er det gravidhormonene som gjlr henne ekstra sensitiv? Det var det jeg stusset over og. Mye bedre å la være og respondere dersom det de får er så ille 🙈
-Pusheen- Skrevet 19. april #974 Skrevet 19. april Anonym Frøken skrev (19 minutter siden): Det var det jeg stusset over og. Mye bedre å la være og respondere dersom det de får er så ille 🙈 Er så glad jeg var gravid mens snapchat og IG ikke var så populært enda... Virker jo direkte usunt for dem begge at de er så mye online. 1
Ellie25 Skrevet 19. april #975 Skrevet 19. april -Pusheen- skrev (3 timer siden): Hva i alle dager var galt med den kommentaren, og såpass at hun syntes det fortjente et fuck you? Er det gravidhormonene som gjlr henne ekstra sensitiv? Tror ikke hun la så mye i det altså. Jeg tolket det ikke slik da jeg så det. 1
-Pusheen- Skrevet 19. april #976 Skrevet 19. april Ellie25 skrev (4 minutter siden): Tror ikke hun la så mye i det altså. Jeg tolket det ikke slik da jeg så det. Det kan godt hende hun ikke la så mye i det, men jeg bare lurer på hva som fikk henne til å i det hele tatt vise fingeren til den kommentaren. Helt genuint skjønner jeg ikke hva det var. Kanskje det var noe i forkant jeg ikke vet om som trigget det, men den kommentaren, helt isolert, er jo helt grei? 1
KaffekoppQueen Skrevet 19. april #977 Skrevet 19. april Så også på utforsk at hun (og Julie) sa noe om at hun var skikkelig ufyselig i oppførsel om dagen, så hun er tydeligvis klar over at hun oppfører seg som en drittunge… Logg av og slapp av med ungene og kona! Snart mor til tre, skammelig! 5
Snjóbolti Skrevet 19. april #978 Skrevet 19. april KaffekoppQueen skrev (11 minutter siden): Så også på utforsk at hun (og Julie) sa noe om at hun var skikkelig ufyselig i oppførsel om dagen, så hun er tydeligvis klar over at hun oppfører seg som en drittunge… Logg av og slapp av med ungene og kona! Snart mor til tre, skammelig! Kanskje hun må gjøre som du sier, logge litt av. Det kan umulig være veldig positivt for psyken slik hun holder på 🫣 3
NeverSayNever Skrevet 19. april #979 Skrevet 19. april KaffekoppQueen skrev (8 minutter siden): Så også på utforsk at hun (og Julie) sa noe om at hun var skikkelig ufyselig i oppførsel om dagen, så hun er tydeligvis klar over at hun oppfører seg som en drittunge… Logg av og slapp av med ungene og kona! Snart mor til tre, skammelig! Jeg har vel en viss følelse av at hennes barnslige selvopptatte survete oppførsel ikke kommer til og bedre seg med det første. For tre unger på få år og C som tydligvis ikke tåler særlig (selv om hun titt og ofte gir uttrykk for det motsatte),når denne ungen er født,så oppstår det nok andre ting hun vil surve og klage over. For har inntrykk av at alt er mye verre for henne enn for andre. Og vil være midtpunktet uansett,hun tar jævlig mye plass. J skrev at skulle de ha en unge til,er det C som skal bære frem den ungen også og da tenkte hun omtrent ett år etter denne er født. Da sier ihvertfall jeg takk og farvel for følget🤨 3
KaffekoppQueen Skrevet 19. april #980 Skrevet 19. april NeverSayNever skrev (7 minutter siden): Jeg har vel en viss følelse av at hennes barnslige selvopptatte survete oppførsel ikke kommer til og bedre seg med det første. For tre unger på få år og C som tydligvis ikke tåler særlig (selv om hun titt og ofte gir uttrykk for det motsatte),når denne ungen er født,så oppstår det nok andre ting hun vil surve og klage over. For har inntrykk av at alt er mye verre for henne enn for andre. Og vil være midtpunktet uansett,hun tar jævlig mye plass. J skrev at skulle de ha en unge til,er det C som skal bære frem den ungen også og da tenkte hun omtrent ett år etter denne er født. Da sier ihvertfall jeg takk og farvel for følget🤨 Kan jeg spørre hvorfor du velger å følge hun/dem fortsatt? Det gir dem jo bare penger inn… Men tror nok dere har rett. Hennes oppførsel -er- nok bare sånn, og det har jeg og oppfattet og ment i lang tid. Jeg avfulgte dem begge i fjor en gang, og de dukker bare opp i utforsk med ujevne mellomrom - et godt minne til meg på hvorfor heller aldri følge de igjen heller. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå