LullaSkrulla Skrevet mandag kl. 20:46 #1001 Skrevet mandag kl. 20:46 (endret) KaffekoppQueen skrev (21 minutter siden): Mener du det? Synes ingen av de fronter er sunt kroppsideal jeg. Den ene tynn (og har tidligere spiseforstyrrelser om jeg ikke husker feil?) og den andre har jo en noe som ser veldig visuelt ut som en usunn kropp… Har ikke sett blodprøvene til noen, meeen. Og gode holdninger viser virkelig ikke den ene av dem i det siste iallefall. Å vise finger til følgerne sine er virkelig lavmål. Ja, jeg synes holdningene til trening, kosthold og kropp som formidles i appen er bra. Det jeg har sett i Camillas snap før graviditeten, synes jeg også var bra med tanke på dette. Hvorvidt noen har hatt spiseforstyrrelser eller i noens øyner har en usunn kropp (jeg er ikke enig med deg her, men ønsker ikke å gå inn i en diskusjon om en annens kropp), tenker jeg ikke et motstridende for å formidle gode holdninger. EDIT: Jeg skriver gode holdninger til kropp, ikke kroppsideal. Endret mandag kl. 20:47 av LullaSkrulla Rettet skrivefeil og la til noe 3 3
Ellie25 Skrevet mandag kl. 20:55 #1002 Skrevet mandag kl. 20:55 -Pusheen- skrev (42 minutter siden): På Camillas snap eller på Julies? Vil vite hvor sånn at jeg kan unngå å se det😅🤢 På begges 🙈
KaffekoppQueen Skrevet mandag kl. 21:01 #1003 Skrevet mandag kl. 21:01 LullaSkrulla skrev (13 minutter siden): Ja, jeg synes holdningene til trening, kosthold og kropp som formidles i appen er bra. Det jeg har sett i Camillas snap før graviditeten, synes jeg også var bra med tanke på dette. Hvorvidt noen har hatt spiseforstyrrelser eller i noens øyner har en usunn kropp (jeg er ikke enig med deg her, men ønsker ikke å gå inn i en diskusjon om en annens kropp), tenker jeg ikke et motstridende for å formidle gode holdninger. EDIT: Jeg skriver gode holdninger til kropp, ikke kroppsideal. Ja, jeg har ikke fulgt de i det siste så skal ikke gå i noe diskusjon der - men ingen av de fronter hva jeg mener er gode holdninger for hvertfall - og ut fra det lille jeg ser på utforsk så står jeg bak den kommentaren fortsatt.
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 23:16 #1004 Skrevet mandag kl. 23:16 sisini skrev (På 17.4.2026 den 9.41): Det er altså så mye greier med denne graviditeten og jeg blir helt matt. Har unfollowed på Snapchat for jeg orker ikke alt styret. Men likevel klarer jeg ikke stoppe meg selv fra å gå inn og sjekke i blant 😅Er det flere som har det sånn ? Synes også litt synd på Camilla som får så mye opphausing fra følgere. Det er jo ment godt, men ganske sikker på at alle disse tilbakemeldingene og historiene bare lager mer forvirring enn hjelp. Jeg tror C nyter all oppmerksomhet og tilbakemeldinger for hun er jo en jævlig selvopptatt drama queen 5
NeverSayNever Skrevet mandag kl. 23:20 #1005 Skrevet mandag kl. 23:20 KaffekoppQueen skrev (På 19.4.2026 den 22.50): Men siden du følger så er jo du en av de som gir klirr i kassa… 🤷♀️ Selvom jeg kan fint se den med at man blir nesten morbid nysgjerrig på hun eller dem. Ja det er jeg klar over. Men her må jeg bare få meg meg alle vondter og surving og grining og «nå starter det! Eller»nå har jeg ei ri!! Hmm,er det ei ri…??» osv slik det har vært siden hun ble gravid. Så her er jeg med all in og så trykker jeg på avfølg-knappen. For makan…..😏 2
Irja Skrevet mandag kl. 23:40 #1006 Skrevet mandag kl. 23:40 Det er ikke mulig å melke en graviditet på snapchat mer enn disse to gjør. For et styr! Nå har Camilla hatt ruer i to-tre timer. (Særlig) 4
Irja Skrevet mandag kl. 23:41 #1007 Skrevet mandag kl. 23:41 (endret) Spoiler Fikk ikke til å legge ved bilde bak spoiler.. Endret mandag kl. 23:42 av Irja
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 03:34 #1008 Skrevet tirsdag kl. 03:34 (endret) NoaideBiehtar skrev (7 timer siden): Camillas. Syns ikke det er noen big deal jeg. 🤷🤷 Hva er problemet liksom? Okei. Jeg har jo ikke sett det, så mulig det ikke er en big deal. Men folk er forskjellige, og jeg synes at slimpropp er like unødvendig å vise andre som mensenblod f.eks., som jeg har sett noen andre vise på sin snap. Ikke alt MÅ på snap for allmennheten å se, tenker nu jeg... Ellie25 skrev (6 timer siden): På begges 🙈 Da får jeg klikke meg raskt igjennom hvis jeg vil unngå å se den😅 Hadde nok med å se min egen da jeg skulle føde😂 Endret tirsdag kl. 03:37 av -Pusheen- Tilleggssetning. 1
LullaSkrulla Skrevet tirsdag kl. 05:24 #1009 Skrevet tirsdag kl. 05:24 KaffekoppQueen skrev (8 timer siden): Ja, jeg har ikke fulgt de i det siste så skal ikke gå i noe diskusjon der - men ingen av de fronter hva jeg mener er gode holdninger for hvertfall - og ut fra det lille jeg ser på utforsk så står jeg bak den kommentaren fortsatt. Ut fra siste ukers snapping kan jeg dels si meg enig med deg. Det jeg tok utgangspunkt i mine innlegg er appen deres og Camillas snap før graviditet. 3
Pakini Skrevet tirsdag kl. 05:26 #1010 Skrevet tirsdag kl. 05:26 Noe mer sutrete en camilla har jeg ikke sett før…. 1
Amatariel Skrevet tirsdag kl. 06:26 #1011 Skrevet tirsdag kl. 06:26 I dag blir det nok baby Heia Camilla! 7
Palmemor Skrevet tirsdag kl. 07:20 #1012 Skrevet tirsdag kl. 07:20 -Pusheen- skrev (11 timer siden): På Camillas snap eller på Julies? Vil vite hvor sånn at jeg kan unngå å se det😅🤢 Nå er den på begges... men nå skal hu åpenbart føde så kanskje de kan gå tilbake til å ikke være så forbanna hysteriske igjen snart 2 1
refill Skrevet tirsdag kl. 08:40 #1013 Skrevet tirsdag kl. 08:40 Ouf.. jeg har så medfølelse for alle som har såpass smertefulle rier over tid så tidlig. Får håpe det ikke dabber av igjen, men skal vel (forhåpentligvis) godt gjøres nå (?). 1
Mella1987 Skrevet tirsdag kl. 08:51 #1014 Skrevet tirsdag kl. 08:51 refill skrev (8 minutter siden): Ouf.. jeg har så medfølelse for alle som har såpass smertefulle rier over tid så tidlig. Får håpe det ikke dabber av igjen, men skal vel (forhåpentligvis) godt gjøres nå (?). Er jo prisen man må betale når man blir strippet for tidlig og ikke er moden, da blir det ofte sånn! Jormordmødre advarer ofte mot det for det ofte bare blir veldig store smerter uten at det blir noe fremgang! 5
AprilLudgate Skrevet tirsdag kl. 08:58 #1015 Skrevet tirsdag kl. 08:58 Ellie25 skrev (14 timer siden): Okei nå er jeg faktisk sjokkert. De la akkurat ut bilde av slimproppen?! På snap🤢 Hva i alle dager… ☠️😂😂😂😂 Det er virkelig ikke informasjon noen trenger. Husker jeg selv bare lot være å se en periode - og håpte jeg kunne fortrenge synet under egen graviditet. Hvor går grensa? Bilde av bleiene under renselse? Stingene downstairs? 2
refill Skrevet tirsdag kl. 09:28 #1016 Skrevet tirsdag kl. 09:28 Mella1987 skrev (32 minutter siden): Er jo prisen man må betale når man blir strippet for tidlig og ikke er moden, da blir det ofte sånn! Jormordmødre advarer ofte mot det for det ofte bare blir veldig store smerter uten at det blir noe fremgang! Så det er en vanlig konsekvens? Ja, det sier vel seg egentlig selv når man har stimulert noe som ikke er klart. Jeg har vært så sykt heldig med både graviditet og fødsel. Takknemlig for det 🥵😅 2
Villanelle Skrevet tirsdag kl. 12:10 #1017 Skrevet tirsdag kl. 12:10 Mella1987 skrev (3 timer siden): Er jo prisen man må betale når man blir strippet for tidlig og ikke er moden, da blir det ofte sånn! Jormordmødre advarer ofte mot det for det ofte bare blir veldig store smerter uten at det blir noe fremgang! Orker ikke se på snappen deres. Og jeg kan ingenting om graviditet/fødsel, så slo opp hva stripping er. Hvorfor har de gjort dette om C ikke er moden? Haster det for henne å føde?
-Pusheen- Skrevet tirsdag kl. 12:14 #1018 Skrevet tirsdag kl. 12:14 Kjenner jeg er lei av å høre om den babyen allerede, og den har ikke blitt født enda😅 5
Ellie25 Skrevet tirsdag kl. 12:33 #1019 Skrevet tirsdag kl. 12:33 De har virkelig ingen grenser for hva de deler så ville ikke overrasket meg om de delte film av underlivet når babyen kommer ut. Håper de dropper det da 😂 Men det er gøy å følge med på fødsel synes jeg!
Katten89 Skrevet tirsdag kl. 13:18 #1020 Skrevet tirsdag kl. 13:18 Camilla fremstår umoden, ureflektert og uten perspektiv. Full av primadonnanykker og lav selvinnsikt. Alle gravide er lei på slutten, men de fleste skjønner at sånt må ta den tiden det tar. Synes det er unødvendig å være så uforholdsmessig kvass til følgerne sine, for dem er jo levebrødet når det kommer til stykke. Men hun velger å kjøre «tog-kræsj» metoden fremfor likbar og relaterbar- metoden så da må man vise finger til uskyldige følgere iblandt. 6 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå