Gå til innhold

CamillaLor

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å bruke sånne ph-strips for å vurdere om det er urin eller fostervann hjemme? virker litt sykelig sprø du meg. Men nå klarer de jo alltid å lage en fjær til fem hundre høns der i huset..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Katten89 skrev (18 minutter siden):

Er det normalt å bruke sånne ph-strips for å vurdere om det er urin eller fostervann hjemme? virker litt sykelig sprø du meg. Men nå klarer de jo alltid å lage en fjær til fem hundre høns der i huset..

Lite har vært innen «normalen « i dette svangerskapet 

• Liker 6
Skrevet

Det blir jo bare drøyere og drøyere. Helt sykt opplegg. Og dette kalles et yrke? 

• Liker 6
Skrevet
Chlypa skrev (På 11.4.2026 den 22.58):

Alexandra Joner har nå drevet på å født «live» i dagesvis så det er tydelligvis en influenserting

Hun er vel en av de som har vist minst fra fødsel og barsel enn de fleste? I hvert fall det jeg har sett. 

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner at hun/de blir stressa når det ikke avkreftes med sikkerhet. Det kan sikkert de fleste andre som har gått gravide og? Jeg har i hvertfall opplevd selv å føle meg sikker på at noe ikke stemte, men blitt avfeid, for så å havne i en kritisk situasjon fordi jeg stolte på helsepersonell - selv om jeg egentlig var sikker på min egen opplevelse. 

At de blir mer og mer skjødesløs på content er jeg enig i dog. Jeg har nesten en følelse av at de vil komme til seg selv senere og få litt noia. Det burde de i hvertfall, for det går litt langt. 

Jeg følger forøvrig ikke Camilla, men Julie. Men Camilla poster jo på engelsk på Julie sin snap, og Julie forteller sin versjon.. såe, like langt. 

• Liker 8
Skrevet
Ellie25 skrev (14 timer siden):

Jeg har fulgt med på Julie og Camilla de siste ukene. Har litt mye ekstra tid som sykemeldt fortiden. Også synes jeg det er gøy og spennende med fødsler. Jeg er veldig i mot eksponering av barn men ser ikke på deling av fødsel som barneeksponering, mer eksponering av den gravide som tross alt er voksen og samtykkekompetent. Personlig ville jeg aldri ha delt det på nett, men ja. Synes ikke det er så ille. Det jeg derimot reagerer på med disse er den veldige grenseløse delingen. Her er virkelig ingenting privat! I sted stod Julie å viftet med en full voksenbleie. Av urin. Som hun hadde tisset i. For å sjekke om det holdt på urinen for å liksom bevise at det var vannet til Camilla som gikk og ikke at hun tisset på seg, ettersom da de trodde vannet gikk så rant det gjennom bleia. Kjente jeg ble litt småkvalm 🙈 

Når det er sagt tror jeg også vannet hennes har gått, men allikevel. Ikke vift en bleie full av urin på Snapchat foran 300 000 følgere 🤢🙈

😱😱

Skrevet
NeverSayNever skrev (20 timer siden):

Lurer på hvor store/økte inntekter denne ufødte babyen har vært med og bidra til?? Dette svangerskapet har kun vært stress og  ikke minst overdramatisert av DramaQueen herself som mye mulig har skremt andre fra og bli gravide. Og tjener rått på det. Hvor mange vedder på C mener hun skal ha en unge til kort tid etter denne? Spille martyr og»tapper» med hypre og såååååå»dramatiske»snapper og hele runden en gang til?? 💰💵

For meg virker det som at Julie er hypp på å ta «støyten» igjen neste gang

• Liker 2
Skrevet
Chlypa skrev (5 minutter siden):

For meg virker det som at Julie er hypp på å ta «støyten» igjen neste gang

Julie sa for noen dager siden at om de skal ha et barn til så skal Camilla være gravid igjen. Og det tror jeg for å være ærlig at hun gladelig gjør. Hun får jo masse oppmerksomhet. 

• Liker 3
Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Julie sa for noen dager siden at om de skal ha et barn til så skal Camilla være gravid igjen. Og det tror jeg for å være ærlig at hun gladelig gjør. Hun får jo masse oppmerksomhet. 

Hun sa også at hun gladelig gjør det 🤣

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor pumper hun?? Og har ikke hu vært i aktiv fødsel i fjorten dager allerede? Makan til melking (no pun intended) av en fødsel har jeg aldri sett 

• Liker 8
Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Hvorfor pumper hun?? Og har ikke hu vært i aktiv fødsel i fjorten dager allerede? Makan til melking (no pun intended) av en fødsel har jeg aldri sett 

Hun har hørt at stimulering av brystvortene kan trigge fødsel, men det er vel en sannhet med modifikasjoner, man må være moden for at det skal trigge noe som helst. 

• Liker 2
Skrevet

Når har hun termin? Hvorfor så hastverk med å føde?

Får inntrykk av at all eksponeringen bare gjør det verre, hun blir mer bekymret, får masse dårlige råd og mer hastverk med å føde. 

• Liker 1
Skrevet

I 6 uker er vel heller riktig.. 

• Liker 1
Skrevet
Tessa12 skrev (40 minutter siden):

Hun har hørt at stimulering av brystvortene kan trigge fødsel, men det er vel en sannhet med modifikasjoner, man må være moden for at det skal trigge noe som helst. 

Akkurat… gikk ikke vannet her om dagen? Følger henne ikke, men sveipa gjennom istad…

Skrevet
Fenomen skrev (34 minutter siden):

I 6 uker er vel heller riktig.. 

virker sånn med de voldsomme overskriftene som dukker opp 

• Liker 1
Skrevet
NoaideBiehtar skrev (1 time siden):

Når har hun termin? Hvorfor så hastverk med å føde?

Får inntrykk av at all eksponeringen bare gjør det verre, hun blir mer bekymret, får masse dårlige råd og mer hastverk med å føde. 

3. mai. Så det er jo en stund til. Har akkurat bikket 37 uker.
Jeg har gått over tiden på tre av mine fire barn. Falt meg ikke inn å skulle vente på fødsel på dén måten før etter termindato.

Skrevet
Amatariel skrev (21 minutter siden):

3. mai. Så det er jo en stund til. Har akkurat bikket 37 uker.
Jeg har gått over tiden på tre av mine fire barn. Falt meg ikke inn å skulle vente på fødsel på dén måten før etter termindato.

Jeg får litt inntrykk av at de prøver å få fødselen i gang fordi hun har gått med kynnere lenge og de er sikre på at vannet har gått. 

Skrevet
Fenomen skrev (15 minutter siden):

Jeg får litt inntrykk av at de prøver å få fødselen i gang fordi hun har gått med kynnere lenge og de er sikre på at vannet har gått. 

Men hun har jo fått forklart av sykehuset flere ganger nå at baby har det fint og fosterhinnen er intakt, og at det mest sannsynlig var "forvannet" (??!) som gikk. 

Jeg syns det er litt unødvendig å stresse i gang en fødsel sånn, som regel starter det av seg selv. Kan forstå det når man bikker termindato og vil unngå igangsettelse, men her har hun jo allerede bedt om igangsettelse? 

Og som sagt tror jeg all delingen bare bidrar til mer bekymring. Hun stoler jo mer på følgere enn helsepersonell. 

Eventuelt er hun god på å lage drama for å få klikk. Fødsler engasjerer. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Akkurat… gikk ikke vannet her om dagen? Følger henne ikke, men sveipa gjennom istad…

Neida, var ikke vannet. 

Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Fordi hun samler på råmelk i tilfelle hun ikke produsere melk de første dagene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...