NeverSayNever Skrevet 19 timer siden #981 Skrevet 19 timer siden KaffekoppQueen skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre hvorfor du velger å følge hun/dem fortsatt? Det gir dem jo bare penger inn… Men tror nok dere har rett. Hennes oppførsel -er- nok bare sånn, og det har jeg og oppfattet og ment i lang tid. Jeg avfulgte dem begge i fjor en gang, og de dukker bare opp i utforsk med ujevne mellomrom - et godt minne til meg på hvorfor heller aldri følge de igjen heller. Ja bare spør☺️Det er rett og slett fordi det hadde vært interessant og se hvor langt hun og J går for nettopp og få klingende mynt i kassa. Hvor mye de utnytter en ufødt baby,hvor mye spes C klarer og melke og presse ut av dette svangerskapet. Om hun noengang slutter spille martyr og om hun/de noen gang vil ta til vettet. Selv om jeg antg vet svarene,spes på det siste. Samt det sirkuset det blir når hun skal føde m egen fotograf som både filmer og fotograferer så alle får blitt med på galskapem og pengene ruller inn. Lavmål og grov utnyttelse av ett lite liv spør du meg .
KaffekoppQueen Skrevet 18 timer siden #982 Skrevet 18 timer siden NeverSayNever skrev (1 time siden): Ja bare spør☺️Det er rett og slett fordi det hadde vært interessant og se hvor langt hun og J går for nettopp og få klingende mynt i kassa. Hvor mye de utnytter en ufødt baby,hvor mye spes C klarer og melke og presse ut av dette svangerskapet. Om hun noengang slutter spille martyr og om hun/de noen gang vil ta til vettet. Selv om jeg antg vet svarene,spes på det siste. Samt det sirkuset det blir når hun skal føde m egen fotograf som både filmer og fotograferer så alle får blitt med på galskapem og pengene ruller inn. Lavmål og grov utnyttelse av ett lite liv spør du meg . Men siden du følger så er jo du en av de som gir klirr i kassa… 🤷♀️ Selvom jeg kan fint se den med at man blir nesten morbid nysgjerrig på hun eller dem. 3
Soro123 Skrevet 17 timer siden #983 Skrevet 17 timer siden Orly skrev (9 timer siden): Prematur blir den ikke, men den kan være dysmatur , uten at jeg vet noe om hvor stor den er nå. Uansett la vel hun ut ønske om fødsel lenge før uke 37, det skjønner jeg ikke ønsker om Jeg kan ikke påstå at jeg får med meg alt de deler (på langt nær!), men jeg har ikke fått med meg at verken J eller C har sagt at de ønsker fødsel lenge før uke 37? Jeg har derimot hørt at begge to har sagt flere ganger at de "selvfølgelig ønsker at hun blir der inne så lenge som mulig", som jeg har tolket som at de selvfølgelig ikke ønsker et prematurt barn. Men jeg har aldri fått med meg at C har ønsket seg "fødsel lenge før uke 37", som du skriver. 4
Orly Skrevet 17 timer siden #984 Skrevet 17 timer siden Soro123 skrev (5 minutter siden): Jeg kan ikke påstå at jeg får med meg alt de deler (på langt nær!), men jeg har ikke fått med meg at verken J eller C har sagt at de ønsker fødsel lenge før uke 37? Jeg har derimot hørt at begge to har sagt flere ganger at de "selvfølgelig ønsker at hun blir der inne så lenge som mulig", som jeg har tolket som at de selvfølgelig ikke ønsker et prematurt barn. Men jeg har aldri fått med meg at C har ønsket seg "fødsel lenge før uke 37", som du skriver. Som du ser i tråden var det andre som også skreiv det samme 1
Soro123 Skrevet 17 timer siden #985 Skrevet 17 timer siden Orly skrev (7 minutter siden): Som du ser i tråden var det andre som også skreiv det samme Ja men det var deg jeg valgte å sitere, jeg kunne sikkert sitert noen andre også. Men jeg kan fortsatt ikke huske å ha hørt at C har ønsket å føde lenge før uke 37.
Fenomen Skrevet 7 timer siden #986 Skrevet 7 timer siden Soro123 skrev (10 timer siden): Jeg kan ikke påstå at jeg får med meg alt de deler (på langt nær!), men jeg har ikke fått med meg at verken J eller C har sagt at de ønsker fødsel lenge før uke 37? Jeg har derimot hørt at begge to har sagt flere ganger at de "selvfølgelig ønsker at hun blir der inne så lenge som mulig", som jeg har tolket som at de selvfølgelig ikke ønsker et prematurt barn. Men jeg har aldri fått med meg at C har ønsket seg "fødsel lenge før uke 37", som du skriver. Det stemmer. De har aldri sagt at de ønsker det. 1
Ellie25 Skrevet 6 timer siden #987 Skrevet 6 timer siden De sa jo at de var redde for prematur fødsel ettersom man da måtte være lenge på sykehuset og de var stresset for hvordan det da skulle bli med familielogistikken. Dumt å spre falske rykter synes jeg, mye å man kan kritisere dette paret for uten å finne på ting! Men jeg klarer ikke forstå hvorfor Camilla er så ivrig etter å føde nå som hun muligens har ribbeinsbrudd?! Må jo være forferdelig vondt å føde når man har det? Hvis det var meg ville jeg krysset alt jeg hadde for at fødsel lot vente på seg frem til ribbeinet var bedre 🙈 2
LullaSkrulla Skrevet 5 timer siden #988 Skrevet 5 timer siden Det de virkelig skal ha cred for, er treningsappen. Jeg prøvde den en kort periode og synes det var så fint med den positive måten øktene er lagt opp på. Jeg synes Camilla har et fint syn på kropp og trening og jeg ble genuint glad av å følge øktene. Før graviditeten, synes jeg det kom fram i hennes snap også, og det er derfor jeg valgte å følge henne. Nå har jeg mest fulgt Julie sin snap den siste tiden og vet ikke hvordan det er på Camillas snap, men jeg reagerer fortsatt på eksponeringen, og jeg synes tonen har blitt betraktelig mer negativ. Forståelig om det er ei slitsom tid for dem, men likevel. Nå er ikke graviditet og mammaliv det jeg startet å følge de for, så jeg er spent på hvordan det utvikler seg fremover. 4 1
Villanelle Skrevet 1 time siden #989 Skrevet 1 time siden LullaSkrulla skrev (3 timer siden): Det de virkelig skal ha cred for, er treningsappen. Jeg prøvde den en kort periode og synes det var så fint med den positive måten øktene er lagt opp på. Jeg synes Camilla har et fint syn på kropp og trening og jeg ble genuint glad av å følge øktene. Før graviditeten, synes jeg det kom fram i hennes snap også, og det er derfor jeg valgte å følge henne. Nå har jeg mest fulgt Julie sin snap den siste tiden og vet ikke hvordan det er på Camillas snap, men jeg reagerer fortsatt på eksponeringen, og jeg synes tonen har blitt betraktelig mer negativ. Forståelig om det er ei slitsom tid for dem, men likevel. Nå er ikke graviditet og mammaliv det jeg startet å følge de for, så jeg er spent på hvordan det utvikler seg fremover. Så fint å høre om appen. Jeg vurderte egentlig å teste den, men jeg har rett og slett fått litt avsmak på paret etter sånn som de har holdt på de siste ukene, så jeg har ombestemt meg for nå. Dårlig reklame dessverre. Men jeg håper at de står ved det de sier om deling av ungene, så etter fødsel går jeg ut ifra at det blir mindre mas om unger og heller mer fokus på trening og slikt igjen. For jeg finnes ikke interessert i unger eller graviditeten til noen. Derfor avfulgte jeg Camilla for et par måneder siden. Dessverre fant de ut at Camilla også skulle bruke Julie sin snap til å oppdatere, så jeg er like langt. Det vil si, jeg sjekker ikke Julies snap mer før den ungen er ute, så håper jeg på bedre content etter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå