Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere kommer dere gjennom det som er vanskelig. 

Ja du vil skifte jobb men ikke enda. Det vil bli bedre. 

Helsen din kan bli bedre om du tar noen grep selv. Du vet hva det gjelder.

Jeg tror du og barnet ditt får det bedre - også en endring av bolig. Det kan ta litt tid. Hold ut. 

Turbulens. Får ikke opp så mye mer dessverre. 

Om det er det rette for deg, det vet du selv.

Jeg vil bare si stol på din egen magefølelse.  

Han vil bli svært såret men innerst inne forstår han. Han kommer ikke til å uttrykke forståelse men bitterhet. Det ene barnet vil det gå bra med og hun(?) vil få den støtten hun trenger. 

Du vil klare deg ved å finne rett bank. Han må ikke flytte nei. 

Han er i allefall en god mann for deg. 

Gi det ut året. 

Jeg ser hindringen. Den er stor og det vil ta tid å overvinne den. Det er opp til han, han rives innvendig fordi han føler det på samme måten    . Det blir dere to til slutt men du må være tålmodig. 

Du spør om veldig mye. Jeg kan ikke gå gjennom alt det men jeg ser at du vil få en overraskelse i løpet av høsten. Det har med kjærlighet å gjøre. 

Han sa det for å fange deg inn først slik at du skulle bli nysgjerrig, bli spådd og betale han. Han var uredelig .

Jeg tror også du blir gammel men å si at noen blir utdelt lykkelige er urimelig. Livet er ikke slik. 

Det har vært mye smerte i livet ditt men det vil snu. Jeg ser et barn som snur opp ned på mye  i livet ditt.

Hold ut. Du er sterkere enn du aner. 

Anonymkode: 4b496...35b

Opp ned på en positiv eller negativ måte? Når man bruker det uttrykket er det vanligvis noe negativt. 

Anonymkode: f5d7d...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den lyse mannen er en som vil forelske seg i deg. Det kan være du møter han i høst, men mest sannsynlig går det i retning vinter.  Anonymkode: 4b496...35b

Lurer på om jeg vil finne denne mannen veldig tiltrekkende selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Litt knussel mellom deg og mannen. Uenige om noe? Står dere litt i stampe? Det kan se ut som dere trenger noe hjelp og bør ta imot hjelp ifht samlivet.

Jobb er ikke helt optimalt. Prøv søke noe annet evt gå for en videre utdanning?

 

Anonymkode: 4b496...35b

Ja, det er kanskje ikke helt topp mellom meg og mannen, så det kan være du har rett.

Ang jobb føler jeg at jeg er helt på rett sted, har nylig tatt videreutdanning og fått ny stilling/større ansvar.

Takk for din tid. ♡

Anonymkode: d0fde...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Opp ned på en positiv eller negativ måte? Når man bruker det uttrykket er det vanligvis noe negativt. 

Anonymkode: f5d7d...98c

Det var ment positivt i høyeste grad.

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D30. Livet mitt har siste 2 årene har vært preget med motgang. Samlivsbrudd, oppsigelse, skade, dårlig økonomi og sykdom i nær familie. Sliter med å holde meg gående, og vet ikke mine arme råd. Hva tenker du om livet mitt videre?

Anonymkode: d6725...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 35, arbeider i en bedrift som har hatt det tøft. Har en bra jobb med god tittel, men lite betalt. Det ser bedre ut for bedriften, men føler meg ikke trygg. Kunne du si noe om min karriere fremover og om bedriften vil klare seg? Prøvde sist før noen ødela☺️ Så kjekt du er tilbake🥰🥰🥰

Anonymkode: 3ffaa...781

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er kanskje ikke helt topp mellom meg og mannen, så det kan være du har rett.

Ang jobb føler jeg at jeg er helt på rett sted, har nylig tatt videreutdanning og fått ny stilling/større ansvar.

Takk for din tid. ♡

Anonymkode: d0fde...882

Godt å høre du har det så bra på jobb. Da bommet jeg der beklager. Har slitt litt med å  se ting i kveld og som jeg skrev lenger opp så er jeg nok for trett til å gjøre dette nå 😉

Lykke til med alt! 

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

D30. Livet mitt har siste 2 årene har vært preget med motgang. Samlivsbrudd, oppsigelse, skade, dårlig økonomi og sykdom i nær familie. Sliter med å holde meg gående, og vet ikke mine arme råd. Hva tenker du om livet mitt videre?

Anonymkode: d6725...32b

Ja jeg kjenner det i kroppen. Du er gjennomsliten og har stått i mer enn de fleste kan klare å bære. Du er veldig sterk og du vil reise deg og være stolt av alt du kom gjennom.

Gleden kommer selvom du ikke ser det slik nå. Du må fortsatt gjennom noe smerte de kommende mnd men det vil snu, og du vil gradvis kjenne at gleden kommer til deg. Ta tid til å gråte,  prate og bearbeide. Du trenger å bygge deg opp igjen og du kommer til å klare det. 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dame 35, arbeider i en bedrift som har hatt det tøft. Har en bra jobb med god tittel, men lite betalt. Det ser bedre ut for bedriften, men føler meg ikke trygg. Kunne du si noe om min karriere fremover og om bedriften vil klare seg? Prøvde sist før noen ødela☺️ Så kjekt du er tilbake🥰🥰🥰

Anonymkode: 3ffaa...781

Godt å høre du er glad jeg er tilbake.

Det ser ut som bedriften vil klare seg men ikke uten noen skjær i sjøen. Det vil bli litt vanskelig en tid men da gjelder det å stå støtt og ikke kaste inn håndkleet for tidlig. 

Ønsker deg lykke til. Spennende med jobben din da!

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir meg for i kveld! Beklager jeg har vært litt trett og ikke fått opp så mye på alt.

Ha en god kveld og natt. Ts

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kjenner det i kroppen. Du er gjennomsliten og har stått i mer enn de fleste kan klare å bære. Du er veldig sterk og du vil reise deg og være stolt av alt du kom gjennom.

Gleden kommer selvom du ikke ser det slik nå. Du må fortsatt gjennom noe smerte de kommende mnd men det vil snu, og du vil gradvis kjenne at gleden kommer til deg. Ta tid til å gråte,  prate og bearbeide. Du trenger å bygge deg opp igjen og du kommer til å klare det. 

Takk ❤️ Du har rett i det første. Avsnitt 2 kan du ikke få tilbakemelding på før om noen måneder.. ;) 

Anonymkode: d6725...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg kjenner det i kroppen. Du er gjennomsliten og har stått i mer enn de fleste kan klare å bære. Du er veldig sterk og du vil reise deg og være stolt av alt du kom gjennom.

Gleden kommer selvom du ikke ser det slik nå. Du må fortsatt gjennom noe smerte de kommende mnd men det vil snu, og du vil gradvis kjenne at gleden kommer til deg. Ta tid til å gråte,  prate og bearbeide. Du trenger å bygge deg opp igjen og du kommer til å klare det. 

Godt å høre du er glad jeg er tilbake.

Det ser ut som bedriften vil klare seg men ikke uten noen skjær i sjøen. Det vil bli litt vanskelig en tid men da gjelder det å stå støtt og ikke kaste inn håndkleet for tidlig. 

Ønsker deg lykke til. Spennende med jobben din da!

Anonymkode: 4b496...35b

Tusentakk for din tid☺️ Da har jeg noe å gi meg håp når ting blir litt tøft fremover🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke verdt det når du er så usikker som du er. Hadde du sagt du visste at du elsket han, så er saken annerledes. Han er litt mer stabil i sine følelser enn deg men å fortsette slik som dette vil dessverre kreve mer av deg enn det gir. Dessuten ser jeg mye spennende for deg, også i kjærlighet, så ikke vær redd for å gi slipp. 

Du føler det slik nå og det er fortvilende for deg. Men livet blir hva du gjør det til. Jeg ser mye optimisme rundt deg. Mye fint i vente og jeg ser at skydekket letter. 

Litt knussel mellom deg og mannen. Uenige om noe? Står dere litt i stampe? Det kan se ut som dere trenger noe hjelp og bør ta imot hjelp ifht samlivet.

Jobb er ikke helt optimalt. Prøv søke noe annet evt gå for en videre utdanning?

Du vil opp og frem og du er en type som får det til. Jeg ser at du kommer til å "klatre" noe oppover i løpet av et års tid. 

Fokuser på trivsel fremfor lønn. På å bygge nettverk og relasjoner. Da står du stldigere i jobben. 

Dette var vanskelig   for jeg får ikke opp noe. Mulig jeg er for trett. Skal se på det igjen og om jeg får opp noe gir jeg beskjed. Beklager. 

Anonymkode: 4b496...35b

Tusen takk for svar! :)  Det er egentlig motsatt av hva du skriver, jeg har alltid vært mer sikker på følelsene mine enn han, og trodde jeg elsket han. Men han såret meg veldig nå, så jeg vet ikke om jeg orker å gi mer. Hadde egentlig veldig lyst til at det skulle fungere, da det føltes som vi var sjelevenner..

Anonymkode: 1ef3e...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame 36

Jeg føler at forholdet mellom meg og samboer er tøft. Han er mye opp og ned i humøret, men jeg tror han fortsatt elsker meg. Han sier så ihvertfall. 

Har han en annen? Er det håp for oss og familien vår? 

Anonymkode: e226e...e83

Jeg siterte meg selv i stedet for deg, siden du svarte mange i samme innlegg. Håper det er ok. Takk for svaret ditt og tiden din. Du treffer bra. Jeg tror heller ikke han har truffet en annen. Han har ikke fått noen diagnose, men viser tegn på å være deprimert. Han er veldig selvsentrert.  Hvordan kan jeg hjelpe han? Hva er bra for han? Hva gjør jeg? Jeg er så sliten av dette. Har vurdert å gå, men det sitter veldig langt inne. Det jeg vil er å få mannen min tilbake. 

Anonymkode: e226e...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jente 32😊 

Anonymkode: b4491...5ca

Gjerne se om du ser noe samboerskap med han jeg tenker på💞

Anonymkode: b4491...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel mann på 47, lurer på lita, søt, lys og 35 eller mørk, vakker,  spennende og 44?

Anonymkode: 9349c...c0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for svar💚kvinne 46,ja han vil bli såret, men slik jeg kjenner han så kommer han til å være snill selvom. Jeg har god intuisjon selv(men somregel er den svakest ang en selv, eller at man blander følelser og intuisjonen i vanskelige situasjoner er vel mer rett) jeg har fått en sterk intuisjon ang ene voksne barnet og hus, og en følelse av at folk rundt oss(har dvært stort nettverk) ikke ville fptt sjokk om jwg dro.. Vet ikke hvorfor fordi min mann er svært godt likt. Evt brudd vil ukke skje riktig enda uansett, må gi mer tid av ulike årsaker. Idag da jeg kom hjem,eytter en overnatting hos en venninne, fikk jeg en "rar følelse av at min mann hadde gptt litt i seg selv ang våre problem.. (venninde besøket var planlagt for lenge siden) kan det være noe i dette jeg" føler". Selvfølgelig skal man stole mest pp seg selv, men interessant om du "føler noe av d samme. Tusen takk 💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar💚kvinne 46,ja han vil bli såret, men slik jeg kjenner han så kommer han til å være snill selvom. Jeg har god intuisjon selv(men somregel er den svakest ang en selv, eller at man blander følelser og intuisjonen i vanskelige situasjoner er vel mer rett) jeg har fått en sterk intuisjon ang ene voksne barnet og hus, og en følelse av at folk rundt oss(har dvært stort nettverk) ikke ville fptt sjokk om jwg dro.. Vet ikke hvorfor fordi min mann er svært godt likt. Evt brudd vil ukke skje riktig enda uansett, må gi mer tid av ulike årsaker. Idag da jeg kom hjem,eytter en overnatting hos en venninne, fikk jeg en "rar følelse av at min mann hadde gptt litt i seg selv ang våre problem.. (venninde besøket var planlagt for lenge siden) kan det være noe i dette jeg" føler". Selvfølgelig skal man stole mest pp seg selv, men interessant om du "føler noe av d samme. Tusen takk 💚💚💚

Anonymkode: 6f666...987

(har et s t o r t nettverk) sku d stå.. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

(har et s t o r t nettverk) sku d stå.. 

Anonymkode: 6f666...987

Føler også at jeg har "vokst litt ifra han i alt vi har opplevd/ekteskapet. 

Anonymkode: 6f666...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Singel mann på 47, lurer på lita, søt, lys og 35 eller mørk, vakker,  spennende og 44?

Anonymkode: 9349c...c0d

Du burde hvertfall velge den mest tomhjernede og overfladiske av dem. Ser hun vil passe deg best.

Anonymkode: b30e2...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...