Gå til innhold

"Ser"/får opp bilder/har god intuisjon - jeg kan prøve, om du ønsker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dame 32 her.

En utebdlansk, engelsk talende mann passerte meg på gaten for en del år siden. Han sa at jeg kom til å bli gammel og leve et lykkelig liv, hvorpå han lurte på om jeg ville bli spådd. Husker ikke om han spurte først eller etterpå. Livet mitt hittil har vel stort sett ikke vært annet en tragisk. Lykkelig er jeg vertfall ikke. 

Sa han dette for å selge seg inn, eller har han rett? I så fall burde jeg ikke bli lykkelig snart?

Anonymkode: f5d7d...98c

Ikke gammel men et langt liv, var kanskje ordvalget. 

Anonymkode: f5d7d...98c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

K26. Student. Min samboer gjennom to og et halvt år slo nylig opp med meg ganske brått. Det var sterke følelser begge veier, og han hadde ingen forklaring på hvorfor han gjør dette mot meg. Jeg var/er sikker på at vi er sjelevenner. 

Får du opp hvorfor han slo opp med meg? Vil han komme tilbake? Klarer du å "se" hvor jeg har vært den siste uka, fysisk og psykisk? Hva er veien min videre? Selv ser jeg bare mørke.

Gir tilbakemelding hvis du har lyst til å svare. :)

Anonymkode: c6b47...99a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådvill dame på 44 som er hektet på kollega og ønsker å vite om det er håp og så videre☺️

Anonymkode: d6d6e...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 36

Jeg føler at forholdet mellom meg og samboer er tøft. Han er mye opp og ned i humøret, men jeg tror han fortsatt elsker meg. Han sier så ihvertfall. 

Har han en annen? Er det håp for oss og familien vår? 

Anonymkode: e226e...e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter etter Thermosen min, men finner den ikke. Ser du hvor den er?

Anonymkode: b4cfa...5a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 36 år. 

Lurer på om du ser noe angående min økonomiske situasjon. Har startet for meg selv, men hittil går det litt trått. Kommer jeg til å klare å leve av dette?

Anonymkode: 42a3d...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

J29, 

eksen min gjorde det slutt og det har nå kommet frem at han var deprimert og slet med egne problemer. Vi har holdt kontakten og har tidvis, når han har hatt overskudd oppført oss som kjærester. Nå som han begynner å få orden på problemene sine, er det håp for at vi finner tilbake til hverandre? 😊

Anonymkode: b57d1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 31: Vil jeg og eksen (mannen i mitt liv) finne sammen igjen? Hva med barn? Og, vil jeg klare å fullføre jusstudiet?

Anonymkode: 13f91...f4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Helsa di svinger litt. Er du bedre enkelte perioder av året? Har du vært sykemeldt periodevis? Du har godt av det, ikke jobbe fullt, ikke presse deg. ta det rolig, i ditt tempo. Jeg kan ikke si mye om helse, men kjenner på en smerte i kroppen - tidvis. 

Økonomi er noe du lett kan bekymre deg for, men det ser ut som det er noe på gang. Arv eller salg eller noe som tilfører dere penger? 

 

Anonymkode: 4b496...35b

Spot on på helse 😊

Bekymrer meg for økonomien inn i mellom ja. (Satser på at ingen dør... tror ikke noe på salg heller) Krysser fingrene for Eurojackpot jeg da 🤞😂😂

Takk 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du gjør dette TS. 😊 

Noen som har link til den forrige tråden? Jeg tror du svarte meg da, og skulle gjerne se tilbake på den nå for å se om tingene stemmer. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 33. 

Pga psykiske utfordringer har jeg ikke vært i arbeid de siste årene. Holder for tiden på å fullføre en utdanning. Vil jeg få jobb neste år? Om ja, er det en jobb jeg vil trives i?

Ettersom jeg ikke har vært i jobb de siste årene er økonomien min litt trang. Hvordan vil det bli fremover? 

Vil min samboer og jeg få barn i fremtiden?

Anonymkode: ad09b...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 44 år, tre barn og gift.

1. Hva skjer mellom mannen min og meg? 

2. Vil jeg noensinne skifte jobb, og vil det bli en bedre jobbsituasjon? 

 

Anonymkode: 15ac7...502

Dere kommer dere gjennom det som er vanskelig. 

Ja du vil skifte jobb men ikke enda. Det vil bli bedre. 

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er kvinne 50.Jeg lurer på om helsen min blir bedre,og om forholdet til mitt barn og den situasjonen jeg og han er i nå blir bedre.Ønsker også å vite om boligsituasjonen min bedrer seg.

Takk🤗

Anonymkode: 40007...bbd

Helsen din kan bli bedre om du tar noen grep selv. Du vet hva det gjelder.

Jeg tror du og barnet ditt får det bedre - også en endring av bolig. Det kan ta litt tid. Hold ut. 

18 timer siden, Cinnamondiva skrev:

Vel kan du se og få opp bilder av kjærlighetslivet mitt? Meg og Frank?

Turbulens. Får ikke opp så mye mer dessverre. 

Om det er det rette for deg, det vet du selv.

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne 25 år. Jeg smådater en fyr som har blitt veldig forelsket i meg. Jeg er usikker på mine følelser for han, er ikke forelsket, men jeg liker han. Det er bare det at jeg har en vemmelig og ekkel magefølelse rundt han. Han har en forhistorie som er ganske vill og brutal. Han har kommet seg på beina for et par år siden, men føler bare ikke at jeg kan stole på at det holder seg der alikevell! Hva ser du rundt dette? 

Anonymkode: 4583d...95f

Jeg vil bare si stol på din egen magefølelse.  

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser du noe ang hvordan d vil gå med han, jeg frykter han vil få sammebrudd og spesielt et av barna er avhengig av hans hjelp i noen år, vil jeg klare meg økonomisk, må han flytte fra sitt hus? 

Anonymkode: 6f666...987

Han vil bli svært såret men innerst inne forstår han. Han kommer ikke til å uttrykke forståelse men bitterhet. Det ene barnet vil det gå bra med og hun(?) vil få den støtten hun trenger. 

Du vil klare deg ved å finne rett bank. Han må ikke flytte nei. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 31år. Har møtt en ny mann, er han den riktige for meg? 

Anonymkode: 970e0...3b5

Han er i allefall en god mann for deg. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 22

Helt siden jeg var ferdig med utdanning og fagbrev, har jeg bare vært i vikariater/tilkallingsvikar. Når kan jeg forvente å få napp på fast jobb?

Anonymkode: 936cb...82c

Gi det ut året. 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Truffet en flott mann for snart ett år siden. Kjemien er der og vi har det veldig bra! Vi treffes flere ganger i uken og kan prate om alt, vi ringes også nesten daglig. Dessverre er det visse omstendigheter som gjør ting vanskelig. Synd, for vi er så like, både i hva vi liker og meninger, tiden står stille når vi er sammen og jeg har ett veldig behov for å være nær han. Som sagt, snart ett år er gått og jeg lurer på om det noen gang blir oss. Han er vanntegn og jeg er ildtegn. 

Anonymkode: 03e89...fd7

Jeg ser hindringen. Den er stor og det vil ta tid å overvinne den. Det er opp til han, han rives innvendig fordi han føler det på samme måten    . Det blir dere to til slutt men du må være tålmodig. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 45 år, single, 3 tenåringer. Noe om helse, utdanning, jobb, økonomi, hus, hjem, kjærlighet?

Anonymkode: 60c98...253

Du spør om veldig mye. Jeg kan ikke gå gjennom alt det men jeg ser at du vil få en overraskelse i løpet av høsten. Det har med kjærlighet å gjøre. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame 32 her.

En utebdlansk, engelsk talende mann passerte meg på gaten for en del år siden. Han sa at jeg kom til å bli gammel og leve et lykkelig liv, hvorpå han lurte på om jeg ville bli spådd. Husker ikke om han spurte først eller etterpå. Livet mitt hittil har vel stort sett ikke vært annet en tragisk. Lykkelig er jeg vertfall ikke. 

Sa han dette for å selge seg inn, eller har han rett? I så fall burde jeg ikke bli lykkelig snart?

Anonymkode: f5d7d...98c

Han sa det for å fange deg inn først slik at du skulle bli nysgjerrig, bli spådd og betale han. Han var uredelig .

Jeg tror også du blir gammel men å si at noen blir utdelt lykkelige er urimelig. Livet er ikke slik. 

Det har vært mye smerte i livet ditt men det vil snu. Jeg ser et barn som snur opp ned på mye  i livet ditt.

Hold ut. Du er sterkere enn du aner. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 49 her. Nettopp ute av et veldig dårlig forhold. Ser du noe angående hvordan jeg vil få det med økonomi/bolig/jobb/kjærlighet nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

K26. Student. Min samboer gjennom to og et halvt år slo nylig opp med meg ganske brått. Det var sterke følelser begge veier, og han hadde ingen forklaring på hvorfor han gjør dette mot meg. Jeg var/er sikker på at vi er sjelevenner. 

Får du opp hvorfor han slo opp med meg? Vil han komme tilbake? Klarer du å "se" hvor jeg har vært den siste uka, fysisk og psykisk? Hva er veien min videre? Selv ser jeg bare mørke.

Gir tilbakemelding hvis du har lyst til å svare. :)

Anonymkode: c6b47...99a

Han vet hvorfor han gjorde det men han velger å ikke si det til deg. Han er redd for å såre deg. Du bør kreve å få en forklaring. Jeg tror han tidvis angrer og ikke er helt klok på sitt eget valg i ettertid. 

Du har vært langt nede, mistet tro på deg selv og stiller spørsmål ved livet. Hva er hensikten med alt? Du er sliten,nesten utmattet. Men selvom du ser mørke så ser jeg lys. Du vil finne tilbake til håpet men du må gripe de hendene noen rekker mot deg. Og neste gang du blir bedt med ut så sier du ja. Det er et skritt i riktig retning. 

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rådvill dame på 44 som er hektet på kollega og ønsker å vite om det er håp og så videre☺️

Anonymkode: d6d6e...bf1

Han liker deg men er ikke forelsket enda. Det kan komme men avhenger av hvordan du går frem. Be han på date men gjør det på en litt tullete måte, ikke vær superseriøs. Han liker humor og at du er laidback . 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame 36

Jeg føler at forholdet mellom meg og samboer er tøft. Han er mye opp og ned i humøret, men jeg tror han fortsatt elsker meg. Han sier så ihvertfall. 

Har han en annen? Er det håp for oss og familien vår? 

Anonymkode: e226e...e83

Han har bare deg men han sliter innvendig. Han trenger hjelp til å bearbeide. 

Det er håp. Er han deprimert?

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg leter etter Thermosen min, men finner den ikke. Ser du hvor den er?

Anonymkode: b4cfa...5a2

Nei jeg ser ikke slikt. Aldri klart det og skal ikke gjette på noe nå  . 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 36 år. 

Lurer på om du ser noe angående min økonomiske situasjon. Har startet for meg selv, men hittil går det litt trått. Kommer jeg til å klare å leve av dette?

Anonymkode: 42a3d...543

Du må forbedre markedsføringen. Ta noen grep der og invester litt i det. Det er det verdt og du vil få en mye bedre økonomi som følge. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

J29, 

eksen min gjorde det slutt og det har nå kommet frem at han var deprimert og slet med egne problemer. Vi har holdt kontakten og har tidvis, når han har hatt overskudd oppført oss som kjærester. Nå som han begynner å få orden på problemene sine, er det håp for at vi finner tilbake til hverandre? 😊

Anonymkode: b57d1...1c3

Ja det er stort håp for dere! 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 31: Vil jeg og eksen (mannen i mitt liv) finne sammen igjen? Hva med barn? Og, vil jeg klare å fullføre jusstudiet?

Anonymkode: 13f91...f4b

Det trengs en lang samtale mellom dere for å sette ord på og snakke gjennom noen ting som var. Det kan bli muligheten for en ny start  . Han føler fortsatt for deg. Men vær rask hvis ikke er det en annen som vil prøve seg på han. Jeg ser det komme. 

Du vil fullføre studiet men må ta opp igjen et emne. 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 33. 

Pga psykiske utfordringer har jeg ikke vært i arbeid de siste årene. Holder for tiden på å fullføre en utdanning. Vil jeg få jobb neste år? Om ja, er det en jobb jeg vil trives i?

Ettersom jeg ikke har vært i jobb de siste årene er økonomien min litt trang. Hvordan vil det bli fremover? 

Vil min samboer og jeg få barn i fremtiden?

Anonymkode: ad09b...c3d

Du kommer til å få en jobb du blir veldig glad for å få. 

Jeg ser barn men kan ikke du noe om når eller antall. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk TS! Så spennende. 

«Jeg ser hindringen. Den er stor og det vil ta tid å overvinne den. Det er opp til han, han rives innvendig fordi han føler det på samme måten    . Det blir dere to til slutt men du må være tålmodig. «

Ja det er en nokså stor hindring her også, og når alt kommer til alt faller valget i hans hender. Det er han som må ta avgjørelsen. Har lenge hatt både håp og tro på at det blir oss en dag, det holder jeg fortsatt fast ved. Takk igjen for at fu tok deg tid 😘

Anonymkode: 03e89...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dame, 29. Jeg har hatt et «av og på»-forhold til en mann over en veldig lang periode nå, og er veldig usikker på følelsene mine. Er dette verdt å kjempe for?

Anonymkode: 1ef3e...817

Det er ikke verdt det når du er så usikker som du er. Hadde du sagt du visste at du elsket han, så er saken annerledes. Han er litt mer stabil i sine følelser enn deg men å fortsette slik som dette vil dessverre kreve mer av deg enn det gir. Dessuten ser jeg mye spennende for deg, også i kjærlighet, så ikke vær redd for å gi slipp. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 52

Har vært svært uheldig der den ene sykdommen/plagen som avløses eller overlappes av en ny. Har vært sykemeldt lenge, får ikke kjøre bil, og føler meg isolert fra alt. Kan du se noe som skjer videre i livet? Føler meg som en skygge av meg selv

Anonymkode: f1a13...0a4

Du føler det slik nå og det er fortvilende for deg. Men livet blir hva du gjør det til. Jeg ser mye optimisme rundt deg. Mye fint i vente og jeg ser at skydekket letter. 

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne, 38. Gift, har barn. Er i jobb.

Lurer på hva det kommende året bringer på jobb og i privatlivet. Hva ser du om familie og jobb nå?

Anonymkode: d0fde...882

Litt knussel mellom deg og mannen. Uenige om noe? Står dere litt i stampe? Det kan se ut som dere trenger noe hjelp og bør ta imot hjelp ifht samlivet.

Jobb er ikke helt optimalt. Prøv søke noe annet evt gå for en videre utdanning?

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne 41. Ser du noe i forhold til karrieren/jobben min fremover? Hva bør jeg fokusere på for å lykkes?

Anonymkode: 46cba...202

Du vil opp og frem og du er en type som får det til. Jeg ser at du kommer til å "klatre" noe oppover i løpet av et års tid. 

Fokuser på trivsel fremfor lønn. På å bygge nettverk og relasjoner. Da står du stldigere i jobben. 

21 timer siden, Siggen skrev:

Ble spådd i kort for 5 år siden og trakk kort hvor jeg hadde bind for øynene noe som betydde at det var noe jeg ikke ville se, undrer meg fortsatt over dette ? Samt noe om et skjøte på et hus, det tror jeg muligens jeg vet hva handler om nå men har ikke fått bekreftet fra noen motpart. Ser du noe på dette ? 

Dette var vanskelig   for jeg får ikke opp noe. Mulig jeg er for trett. Skal se på det igjen og om jeg får opp noe gir jeg beskjed. Beklager. 

Anonymkode: 4b496...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Poo skrev:

Kvinne 49 her. Nettopp ute av et veldig dårlig forhold. Ser du noe angående hvordan jeg vil få det med økonomi/bolig/jobb/kjærlighet nå?

Lettelsen vil komme. Jeg ser en anspent kropp over tid, mye bekynringer, tvil og uro. Du vil erfare å bli revitalisert. Gleden vil komme gradvis. 

Jeg ser og en nær venn som vil bety mer og mer. Mannlig. Bolig blir så som så en stund nå men overkommelig. Bedre på sikt. Samme med økonomien. Jobb får jeg ikke opp. Har du en jobb så hold fast på den. 

Kjærlighet kommer på ny. Ikke nå men noen måneder frem i tid. Ikke rush noe.

Anonymkode: 4b496...35b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Kikkisixx skrev:

Veit ikkje heilt kva eg spør om, men vil livet mitt bedre seg. Korleis ser det ut mtp jobb og framtida ?

Har sambuar også, der forholdet har skranta og påvirka både av psyke og rus. Er det noka framtid for oss? Han er mann 40, i full jobb og langt på veg rusfri. 

Håper du har tid og lyst til å svare. Har tenkt slik på denne posten og er so nysgjerrig på om du kanskje får opp noko om meg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kikkisixx skrev:

Har sambuar også, der forholdet har skranta og påvirka både av psyke og rus. Er det noka framtid for oss? Han er mann 40, i full jobb og langt på veg rusfri. 

Håper du har tid og lyst til å svare. Har tenkt slik på denne posten og er so nysgjerrig på om du kanskje får opp noko om meg 🙂

Er dame 34 med psyk og rusproblem frå

tidlegare i posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K35. Jeg har hatt noen veldig tøffe år, med bl.a sykdom selv, vært pårørende til sykdom og dødsfall i familie. Helsa har også ført til dårlig økonomi og jeg har ikke hatt noe hell i kjærligheten (evig singel). Er fortsatt optimist og drømmer om bedre helse, økonomi, mann og barn. Jeg håper så innmari at det vil snu for meg nå, i hvertfall på ett område? Kan du se noe i fremtiden min?

Anonymkode: ca8b3...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...